Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Trippen van Outdoor Grapefruit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Trippen van Outdoor Grapefruit

    sssssttt
    SalviaSativa's!

    Niet verder vertellen


    Last edited by Cannabal Lector; 3 January 2013, 00:43.
    Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

    :alienstoned:​← klik hier


    sigpic

    Comment


      #17
      Re: Trippen van Outdoor Grapefruit

      wow das heftig da raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
      God was never on your side..

      Comment


        #18
        Re: Trippen van Outdoor Grapefruit

        Ja 't klopt wel dat joints een lichte trip kunnen oproepen, ik noem ze gewoon flashbacks; gratis trips
        Ik kan me er niet zo druk om maken.
        Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
        Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

        Comment


          #19
          Re: Trippen van Outdoor Grapefruit

          haha het zijn inderdaad een soort flashbacks, en wow die salvia trip is wel leip
          heb zelf ook weleens salvia gerookt, maar uit het raam springen, nee.. wss had die gast een flinke dosis ofzo

          Comment


            #20
            Re: Trippen van Outdoor Grapefruit

            die salvia is echt vet ik zou me helemaal kapot lachen
            lsd all the way
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

            Comment


              #21
              Re: Trippen van Outdoor Grapefruit

              Ik vind salvia maar troep, zo ongeveer een kilo van gerookt, nooit wat ondervonden.. De extracten worden gemaakt met aceton, ook niet zo'n lekker idee. Daarentegen wel een leuk kamerplantje.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #22
                Re: Trippen van Outdoor Grapefruit

                da filmpje is niet normaal mwhahah
                die vliegt door de raam

                Comment


                  #23
                  Re: Trippen van Outdoor Grapefruit

                  Wat is trippen? Je tript van lsd (liserginezuur diethalamyde, dat kan onstaan in moederkoren of synthetisch zijn bereid). Ook heeft mescaline (een cactusextract) hallicunerende werking. De werking van thc is van geheel andere orde: thc triggert lichaamseigen stoffen. Als je zonodig wil ervaren wat trippen inhoudt, koop dan wat lsd. Pas dan ben je in staat om te beoordelen wat een trip inhoudt en zul je nooit meer zo dwaas zijn om te verkondigen dat je van cannabis kunt trippen. Zo moelijk is dat toch niet te begrijpen? Van alcohol word je bezopen en niet stoned of high. Van wiet word je stoned of high maar niet bezopen. Van lsd ga je trippen en word je niet bezopen of high.
                  Last edited by Xtreme; 9 January 2013, 11:44.

                  Comment


                    #24
                    Re: Trippen van Outdoor Grapefruit

                    Nou nou Extreme ik kan ook trippen zonder LSD hoor.
                    Daarnaast ervaar iedereen het roken van cannabis op zijn eigen manier.
                    Aangezien ik Medigebruiker ben zoals je weet kan het goed zijn da ik een kleine trip heb gemaakt aan gezien ik over dag speed een upper slik om te kunnen functioneren en in de avind een joint om de rebout/afkick tegen te houden kan het goed zijn da ik en klein tripje heb gemaakt.

                    Tripje is dingen anders waarnemen dan de realiteit is voor mij dus als ik ineens denk da mijn bank een zwembad is waar ik in kan duiken dan klopt er toch iets niet

                    Groentjes
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #25
                      Re: Trippen van Outdoor Grapefruit

                      Bella, niet alle uppers zijn gelijk. Als je echte speed gebruikt, daarbij denk ik aan pervetine en synthetische ephedrine, dan kun je niet slapen, niet neuken -althans niet klaarkomen-, niet moe worden en ook niet stoned worden. Verder loopt je hartslag omhoog en ga je sneller ademen. Je hersenen krijgen hierdoor meer zuurstof, dus je kunt ook enorme hoeveelheden alcohol drinken, zonder uiterlijke verschijnselen van dronkenschap. Ik heb die troep twee jaar gebruikt, onze trainer noemde dat luchtpillen, toen ik tegen een jodenfooi in de 2e divisie betaald voetbal speelde. De bekende wielrenner Tommy Simpson, donderde op de Mont Ventoux, met pervetine in zijn lijf een aantal keren van zijn fiets tot hij een hartstilstand kreeg en definitief bleef liggen. Zijn hersenen dwongen hem tot doorgaan, maar zijn lichaam gaf het op. De wielrenner Johan van der Velde ging zelfs postzegelautomaten kraken om met kwartjes en guldens zijn speed te kunnen kopen. Zo verslavend is dat spul. Ook frontsoldaten en vliegers kregen die troep tijdens de tweede wereldoorlog: je gaat simpelweg door roeien en door ruiten en kent geen angst meer, want je hele geest is gericht op agressie en dadendrang.
                      Last edited by Xtreme; 9 January 2013, 15:43.

                      Comment


                        #26
                        Re: Trippen van Outdoor Grapefruit

                        Methylfenidaat is een psychostimulans dat sinds het begin van de jaren zestig is geregistreerd als geneesmiddel.
                        De paradox dat mensen met een aandoening als ADHD gebaat zijn bij een stimulerend middel (Ritalin), is te verklaren uit het feit dat zij anders reageren op stimulantia dan de meesten. Het is bekend dat een groot aantal mensen met ADHD 's avonds voor het slapen gaan een kop koffie drinkt om beter in slaap te kunnen komen.

                        Dus voor mij werk het gebruiken van Cannabis wel een beetje anders dan voor mensen die geen ritalin zullen gebruiken
                        Daarnaast maak ik ook groter risico op evt psychose door gebruik van bv teveel cannabis in combi met adhd /ptst

                        P.s veel mannen kunnen niet klaar komen als ze ritalin gebruiken
                        God was never on your side..

                        Comment


                          #27
                          Re: Trippen van Outdoor Grapefruit

                          Ik kan niet meepraten over ritalin, want ik heb het nooit gebruikt. Wat ik wel heb ervaren is dat je met pervetine niet meer luistert naar de taal van je eigen lichaam. Je wordt hyperactief, je gaat sneller ademen, sneller denken en je geest constateert niet meer dat je lichamelijk uitgeput bent. Alles wat je doet gaat in een up-tempo en je wordt er op den duur krankzinnig door. Ik heb ooit in Breda een dolgedraaide speedfreak zijn splinternieuwe auto aan gort zijn rijden: hij reed willens en wetens in op geparkeerde auto's. De politie moest hem in zijn been schieten om hem te kunnen overmeesteren. Ik vermoed dat ritalin niet zulke bijwerkingen heeft.

                          Comment


                            #28

                            Comment


                              #29
                              Re: Trippen van Outdoor Grapefruit

                              Xtreme, ik heb LSD en truffels gebruikt. Ik vind de effecten van deze 2 drugs toch wel een beetje ander, van LSD word je meer high en geeft het ene lekker gevoel hoewel je er ook heel hard van tript en hallucineerd terwijl ik bij truffels echt meer het trippende gevoel had ipv het high zijn. Met wiet heb ik toch wel een paar hele trippy ervaringen zoals deze gehad hoor.
                              Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

                              Comment


                                #30
                                Re: Trippen van Outdoor Grapefruit

                                Gewoon Goeie Wiet.... Misschien te STERK voor je......
                                Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

                                :alienstoned:​← klik hier


                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X