Paars

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • k1
    Wicked Grower
    MemberLucky Member
    • May 2011
    • 3660

    #16
    Re: Paars

    Oorspronkelijk geplaatst door Fruitboer
    Bedoel je dan echt paars zoals QnQ zen foto?
    Stuur me daar is ff een paar stuks van op
    der heeft k2 ook wel intresse in hoor !!!
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

    Comment

    • Cookaap
      Elite Grower
      • Dec 2011
      • 2730

      #17
      Re: Paars

      haha, ik ook maar durfde het niet te vragen.
      Ze zouden een speciaal "paarse" zaden ruiltopic moeten plaatsen

      Comment

      • Cookaap
        Elite Grower
        • Dec 2011
        • 2730

        #18
        Re: Paars

        Al even wat strains opgezocht voor volgende kweek en ik kwam een breeder tegen die 2 hele mooie paarse soorten verkoopt. Ik ben aan het twijfelen tussen deze 2:





        beide zijn prachtige planten.

        Comment

        • ceBep
          Retired
          • Jun 2009
          • 4745

          #19
          Re: Paars

          Kleuren zijn echt prachtig, maar de prijzen voor 3 zaden? En dan ook nog eens AF's ?
          Waanzin, ik rook dan nog liever een bezem op.

          Comment

          • Cookaap
            Elite Grower
            • Dec 2011
            • 2730

            #20
            Re: Paars

            Dat is idd zo, zijn autoflowers echt zo fout? Ik heb zelf nog nooit een AF gehad maar het is zo dat er gem 20 gram per plant afkomt?

            Dan denk ik dat purple haze de enige plant is die aantrekkelijk is.

            Comment

            • ceBep
              Retired
              • Jun 2009
              • 4745

              #21
              Re: Paars

              AF's zijn niet fout, iedereen heeft er wel iets over te zeiken, net als over andere bepaalde zaden.
              Die keus is volledig up to you, maar ik vind die prijs echt buiten proporties. Da's de reden ook dat ik al een paar jaar mijn zaden ergens anders betrek; ik laat shops met woekerprijzen links liggen. Als iemand het normaal vind okay, maar ik vind het 3 keer niks!

              Hell freezes over voordat ik zo'n bedrag aan 3 zaden ga betalen!

              Comment

              • Cookaap
                Elite Grower
                • Dec 2011
                • 2730

                #22
                Re: Paars

                Tsja, tis wel duur ja voor 3 zaden maar een hobby kost geld vind ik. Je hebt wel heel lang grow en smoke plezier van die 25 euries.

                Ik ga me verdiepen in autoflowers en kijk daaruit of ik hier verder mee ga.

                Comment

                • ceBep
                  Retired
                  • Jun 2009
                  • 4745

                  #23
                  Re: Paars

                  Okay, het is in ieder geval goedkoper en waarschijnlijk ook beter dan shopwiet. Die troep komt er hier sowieso niet in, zowel niet in mijn huis als in mijn longen.
                  Succes met je zoektocht

                  Comment

                  • k1
                    Wicked Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2011
                    • 3660

                    #24
                    Re: Paars

                    ze zien der wel netjes uit op de foto !! maar daarom wil het nog ni zeggen dat ze zo worden he :d

                    tevens denk ik wel dat er andere leukere soortjes zijn die iets goedkoper zijn !!

                    maar ja ieder zen ding he

                    Groetjes en gl
                    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                    Comment

                    • Cookaap
                      Elite Grower
                      • Dec 2011
                      • 2730

                      #25
                      Re: Paars

                      Ik heb me eens even verdiept in de autoflowers en die prijs voor 25 voor 3 autoflowertjes is schandalig!

                      Ik wil graag een (binnen) soort die van nature paars word en niet 1 die je paars moeten maken d.m.v. koude nachten. De soort moet ook verkrijgbaar zijn in Nederland.
                      Als ik in die criteria zoek vallen er helaas veel soorten af.

                      Uiteindelijk lijkt mij de beste soort dan ,(niet boos worden), Killing Fields van Sannie.

                      in dit geval als ik fout zit hoor ik het graag!

                      Comment

                      • max390
                        Big Bongmaster
                        MemberLucky Member
                        • May 2012
                        • 350

                        #26
                        Re: Paars

                        Hier misschien nog een paar paarse soorten.

                        Omni Red Escape, Omni Toxic Berry.
                        Dutch passion heeft een een paar leuke paarse soorten.

                        Budgetseeds heeft misschien nog wat DieselRyder paarse pheno maar het zijn wel echte stinkerds volgens de verkoper(er is kans dat de plant paars word een beetje hetzelfde verhaal als bij de Red Family van Sweet Seeds).


                        AQS Seeds heeft volgens mij ook nog wat paarse soorten(growshopmarkt.nl/author/aqs-seeds/).

                        Heb mezelf al getrakteerd op een paar paarse soorten.

                        20130421_235152.jpg

                        Comment

                        • k1
                          Wicked Grower
                          MemberLucky Member
                          • May 2011
                          • 3660

                          #27
                          Re: Paars

                          wil je paars soortje !!

                          QnQ plezier.jpg

                          Dit kan je paars noemen ^^
                          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                          Comment

                          • peuker
                            Expert Grower
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2011
                            • 1281

                            #28
                            Re: Paars

                            wow welk soortje is dat k1 is dat BBG van Q????i like it
                            Last edited by peuker; 22 April 2013, 12:50.

                            Comment

                            • Cookaap
                              Elite Grower
                              • Dec 2011
                              • 2730

                              #29
                              Re: Paars

                              Bedankt max Red escape was ik even vergeten ja.
                              Ga je ook een verslagje bijhouden van jou zaden? want dat schuif ik zeker aan!

                              mooi hoor k1

                              Comment

                              • k1
                                Wicked Grower
                                MemberLucky Member
                                • May 2011
                                • 3660

                                #30
                                Re: Paars

                                idd das Q zen BBG
                                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                                Comment

                                Bezig...