Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Paars

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Paars

    Ik vind paarse wiet vaak niet zo lekker. Toch blijf ik zoeken naar een smakelijk zoet en paars soortje! Zoeken lukt prima, maar het vinden is wat lastiger. Al helemaal voor buiten. De pineapple dane die ik nu veredel heeft wat paarse tintjes hier en daar.
    Tot die tijd houd ik het bij groene autoflowers en vroegbloeiers. Als ze rond september nog geoogst moeten worden, vind ik er altijd paar in terug.
    KF van sannie deed het niet zo goed buiten dacht ik, maar het is het proberen waard. Persoonlijk vind ik zijn shop te duur en te exclusief (eigen merk en vriendjes) om er iets te kopen, maar ieder zijn ding.
    Liever growerschoice, daar zit je dus wel voor een duppie op de eerste rang. En als het achterin de zaal is - is me nog niet overkomen- dan heb ik alsnog maar maximaal twee tientjes verloren. De rest komt uit ruil.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #32
      Re: Paars

      Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
      Zoeken lukt prima, maar het vinden is wat lastiger.
      Dit is idd het probleem. Ik ga ik ook niet buiten kweken daarom dacht ik KF. Volgens mij kun je buiten soorten ook wel binnen neerzetten. Een kleine buitensoort dan, of geeft dat problemen?

      Comment


        #33
        Re: Paars

        een buiten soort kan ej binne zetten !! enkel rekening houden met sommige dat je ze vroeg genoeg in bloei trekt

        groetjes en gl
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

        Comment


          #34
          Re: Paars

          De meeste soorten passen zich wel aan. De meeste binnensoorten zijn ook prima buiten te doen in het zuiden van de VS en Spanje, zo ook met de buitensoorten trouwens. Het is een kwestie van weten waar de genen liggen; meer sativa is vroeg in de bloei zetten. Meer indica is lekker drie weekjes laten gaan voordat de klok op 12/12 gaat. Meer ruderalis is.. Dat verschilt nogal..
          Vaak levert een kweekverslag van een ander een boel op!
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #35
            Re: Paars

            Dat is waar K1 en LR2. Ik heb op dit moment 5 Red Escape zaadjes (tnx to Vale) en die wil ik buiten gaan planten omdat de plant daar geschikt voor is en omdat ze regulier zijn. Of dat dit jaar nog kan weet ik (nog) niet. Maar de RE heeft wel een goede naam hier op het forum en ik zal jullie op de hoogte houden tegen die tijd.

            Comment


              #36
              Re: Paars

              Ja Vale zijn red escape zaden zijn bekend precies,growschopmarkt gebruikt zijn fotos ervoor
              http://www.growshopmarkt.nl/adverten...-escape-zaden/

              Comment


                #37
                Re: Paars

                Jazeker, Omni Seeds heeft mijn toestemming om de foto's te gebruiken op growshop markt, de RE-zaden kwamen ja ook bij hem vandaan (als testers in eerste instantie). De ene hand wast de andere

                Comment


                  #38

                  Comment


                    #39
                    Re: Paars

                    @FlintStoned, jazeker!

                    Ik heb weer een nieuw soortje gevonden dat ik even wilde delen.

                    Bizarre van Sickmeds

                    Een super mooie plant aan de fotos te zien.
                    https://www.sickmeds.com/cannabis-seeds/#bizarre (scroll even naar onder voor Photo gallery)

                    Deze soort is echter alleen te verkrijgen op: http://www.pickandmixseeds.co.uk/pro...ckmeds-bizarre Het is een zaadbank die ook naar Nederland stuurt. Als ik zaden zoek kom ik vaak uit op deze site en vooral als je Seedsfinder gebruikt. Ik heb er geen ervaring mee en ik kan ook geen andere nederlander vinden die een succesvolle aankoop heeft gepost. Toch denk ik dat het best betrouwbaar is alleen ik ga sws eerst meer info opzoeken voordat ik bij onbekende zaadbanken ga kopen.

                    Ik krijg weer dat jongetjes gevoel als je iets heeel graag wilt hebben

                    Comment


                      #40
                      Re: Paars

                      Heb 4 purple hazejes gezet van NM..

                      Comment


                        #41

                        Comment


                          #42
                          Re: Paars

                          NM = No Mercy.

                          Comment


                            #43
                            Re: Paars

                            pics ???
                            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                            Comment


                              #44
                              Re: Paars

                              Steken onvoorgekiemd in de aarde dus dat duurt nog ff.

                              Comment


                                #45
                                Re: Paars

                                Cookaap als je iets zou bestellen in Amerika zou ik ook wel wat zaden mee willen bestellen, ben ook bereid een deel van de verzendkosten betalen.
                                Heb nog nooit zoveel onbekende soorten gezien.

                                Natuurlijk zal ik eerst betalen.

                                Comment

                                Bezig...
                                X