Paars
Collapse
X
-
Re: Paars
AF's zijn niet fout, iedereen heeft er wel iets over te zeiken, net als over andere bepaalde zaden.
Die keus is volledig up to you, maar ik vind die prijs echt buiten proporties. Da's de reden ook dat ik al een paar jaar mijn zaden ergens anders betrek; ik laat shops met woekerprijzen links liggen. Als iemand het normaal vind okay, maar ik vind het 3 keer niks!
Hell freezes over voordat ik zo'n bedrag aan 3 zaden ga betalen!
Comment
-
Re: Paars
ze zien der wel netjes uit op de foto !! maar daarom wil het nog ni zeggen dat ze zo worden he :d
tevens denk ik wel dat er andere leukere soortjes zijn die iets goedkoper zijn !!
maar ja ieder zen ding he
Groetjes en glMet een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^Comment
-
Re: Paars
Ik heb me eens even verdiept in de autoflowers en die prijs voor 25 voor 3 autoflowertjes is schandalig!
Ik wil graag een (binnen) soort die van nature paars word en niet 1 die je paars moeten maken d.m.v. koude nachten. De soort moet ook verkrijgbaar zijn in Nederland.
Als ik in die criteria zoek vallen er helaas veel soorten af.
Uiteindelijk lijkt mij de beste soort dan ,(niet boos worden
), Killing Fields van Sannie.
in dit geval als ik fout zit hoor ik het graag!
Comment
-
Re: Paars
Hier misschien nog een paar paarse soorten.
Omni Red Escape, Omni Toxic Berry.
Dutch passion heeft een een paar leuke paarse soorten.
Budgetseeds heeft misschien nog wat DieselRyder paarse pheno maar het zijn wel echte stinkerds volgens de verkoper(er is kans dat de plant paars word een beetje hetzelfde verhaal als bij de Red Family van Sweet Seeds).
AQS Seeds heeft volgens mij ook nog wat paarse soorten(growshopmarkt.nl/author/aqs-seeds/).
Heb mezelf al getrakteerd op een paar paarse soorten.
20130421_235152.jpgComment
-
Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^Comment



Comment