Paars

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • max390
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • May 2012
    • 350

    #46
    Re: Paars



    OMG niet opgelet niet Amerika (het land van goedkoope producten en dure verzending) maar Engeland (best duure verzending en dure producten).

    Maar mijn aanvraag staat nog steeds.

    Comment

    • Cookaap
      Elite Grower
      • Dec 2011
      • 2730

      #47
      Re: Paars

      Bedankt voor je aanbod max maar ik denk niet dat dat voordelen heeft. Als we allebei een bestelling doen bij Pick n Mix en de zaden komen aan dan weten we dat de site betrouwbaar is. Dat is ook handig voor de rest van de forumleden.

      Sws was ik niet van plan om snel te bestellen maar ik hou het natuurlijk op de hoogte

      Comment

      • TheWolf
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • Aug 2012
        • 189

        #48
        Re: Paars

        Had vorig jaar Purple Haze van White Label, hadden ook wat langere bloei nodig, toch werden enkel de bladeren paars, toppen gewoon groen, zoals QnQ zegt, bij koud weer worden enkel de blaren paars..

        Comment

        • FlintStoned
          Banned
          • Oct 2012
          • 5580

          #49
          Re: Paars

          Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap
          NM? je houd toch wel een kweekverslag bij hè?!
          Kan hier af en toe eens een plaatje droppen. Hele verslagen ga ik hier niet neerzetten.

          4 Paarse hazen in wording. De een gaat wat beter dan de ander maar op zig doen ze het best leuk.

          P1150546.jpg

          Comment

          • k1
            Wicked Grower
            MemberLucky Member
            • May 2011
            • 3660

            #50
            Re: Paars

            zie ik daar witte stipjes op dat plantje links onder !!!

            Tevens benk wel benieuwd of ze gaan verkleuren

            groetjes m8 en gl
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

            Comment

            • FlintStoned
              Banned
              • Oct 2012
              • 5580

              #51
              Re: Paars

              Witte stipje is wat rootshelter, die steentjes wat bovenop liggen, das opgespat met wateren denk ik eens, kan geen kwaad, zal het wegpoetsen gheheh. Of zou ik toch de steensleepkever in me kast hebben¿
              Last edited by FlintStoned; 21 May 2013, 17:56.

              Comment

              • Cookaap
                Elite Grower
                • Dec 2011
                • 2730

                #52
                Re: Paars

                @wolf92, jammer man. Je moet dus gewoon geluk hebben of ze paars worden

                @FlintStoned, dat is een goede ja, we hopen het beste!

                Comment

                Bezig...