Van welke hasj hou jij?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Fatty
    Banned
    • Mar 2013
    • 59

    #1

    Van welke hasj hou jij?

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik ben benieuwd of jullie een favorite soort hash hebben

    En zo ja welke dan

    Ik ben dol op Super polm
  • Smowkie
    Elite Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2011
    • 2684

    #2
    Van welke hasj hou jij?

    Ik hou wel van afgaan en zero zero

    Comment

    • peuker
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2011
      • 1281

      #3
      Re: Van welke hasj hou jij?

      afgaan!!

      Comment

      • Buizerd
        Advanced Grower
        MemberLucky Member
        • May 2008
        • 1161

        #4
        Re: Van welke hasj hou jij?

        Goede zwarte Afghaan offff hele zuivere blonde pollem.

        Comment

        • moreweed
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Dec 2009
          • 5939

          #5
          Re: Van welke hasj hou jij?

          yep, lekkere blonde maroc gaat er wel in

          ook lekkâh : gele lieb, lekkere vette charras (indiase hasj die in de vorm van vingers komen) en topkwaliteit nepal (dikke zwarte staven of ballen die glimmend zwart van buiten zijn en bruinig van binnen).
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment

          • Ventje
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2010
            • 960

            #6
            Re: Van welke hasj hou jij?

            De laatste tijd heeft ICE-o-Late mijn voorkeur maar zwarte hash als afghaan of nepal of kasmire lust ik ook
            Vroeger ging ik vaak voor rode lib , daar ging ik van trippe

            Ventje
            Living in Second live for real

            Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

            Comment

            • wittewiet
              Retired
              • Dec 2012
              • 38

              #7
              Re: Van welke hasj hou jij?

              ik rook graag wat super hya of wat nepal hasj van zelfgemaakte ice hasj ben ik ook niet vies

              Comment

              • timmo
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • Feb 2013
                • 168

                #8
                Re: Van welke hasj hou jij?

                een goeie maroc .
                Klassiek maar lekker....

                gr

                Comment

                • k1
                  Wicked Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2011
                  • 3660

                  #9
                  Re: Van welke hasj hou jij?

                  zelfgemaakte hasj :d
                  Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                  Comment

                  • TheWolf
                    Chronic Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Aug 2012
                    • 189

                    #10
                    Re: Van welke hasj hou jij?

                    Nepal, heerlijk!

                    Comment

                    • jantje
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • Apr 2010
                      • 68

                      #11
                      Re: Van welke hasj hou jij?

                      zelfgemaakte ice hash van amnesia!!! verder echte charras en erg goede maroc kunnen ook meevallen

                      Comment

                      • Sole mio
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2012
                        • 808

                        #12
                        Re: Van welke hasj hou jij?

                        Kashmir,lang niet meer gezien,echte afghaan is ook lekker,turkse hasj gaat er ook wel in.
                        K hoor/lees vaak ronkende verhalen over ice-hasj maar rookte het nog nooit.
                        Last edited by Sole mio; 17 May 2013, 11:31.
                        Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                        Comment

                        • LR2
                          Mother of all Growers
                          MemberLucky Member
                          • Nov 2011
                          • 8552

                          #13
                          Re: Van welke hasj hou jij?

                          Bruine en zwarte. Soms ook groene. Zolang er maar geen opium doorheen zit.. Ooit meegemaakt bij een grammetje uit een shop in Utrecht, pfoe ik ben weinig zo van het padje geraakt na één jointje.
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment

                          • Hasharin
                            Grower
                            MemberLucky Member
                            • May 2010
                            • 694

                            #14
                            Re: Van welke hasj hou jij?

                            Alleen kwam het niet van een shopje maar van een fransman , damn

                            Grtz Hash
                            Geniet nooit met mate !

                            Comment

                            • moreweed
                              Exquisite Grower
                              MemberLucky Member
                              • Dec 2009
                              • 5939

                              #15
                              Re: Van welke hasj hou jij?

                              Daar ben ik ook ooit eens ingestonken, als naiëf knaapje alleen op reis in verweggistan. De vertaling kwam niet helemaal over denk ik, in elk geval werd mijn verzoek om een stukje hasj gehonoreerd met een handvol balletjes gedroogde opium. 1e wat ik dacht > wat een rare hasj is dit zeg! Heb het maar weggestopt, en later bij een maffe australiër die was blijven plakken omgeruild voor een tennisbal superhasj. Hij dacht dat ik compleet idioot was, ik dacht hetzelfde van hem. Je begrijpt : wij hebben een hoop lol gehad samen die avond
                              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                              Comment

                              Bezig...