Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ook lekkâh : gele lieb, lekkere vette charras (indiase hasj die in de vorm van vingers komen) en topkwaliteit nepal (dikke zwarte staven of ballen die glimmend zwart van buiten zijn en bruinig van binnen).
Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
De laatste tijd heeft ICE-o-Late mijn voorkeur maar zwarte hash als afghaan of nepal of kasmire lust ik ook
Vroeger ging ik vaak voor rode lib , daar ging ik van trippe
Kashmir,lang niet meer gezien,echte afghaan is ook lekker,turkse hasj gaat er ook wel in.
K hoor/lees vaak ronkende verhalen over ice-hasj maar rookte het nog nooit.
Bruine en zwarte. Soms ook groene. Zolang er maar geen opium doorheen zit.. Ooit meegemaakt bij een grammetje uit een shop in Utrecht, pfoe ik ben weinig zo van het padje geraakt na één jointje.
Daar ben ik ook ooit eens ingestonken, als naiëf knaapje alleen op reis in verweggistan. De vertaling kwam niet helemaal over denk ik, in elk geval werd mijn verzoek om een stukje hasj gehonoreerd met een handvol balletjes gedroogde opium. 1e wat ik dacht > wat een rare hasj is dit zeg! Heb het maar weggestopt, en later bij een maffe australiër die was blijven plakken omgeruild voor een tennisbal superhasj. Hij dacht dat ik compleet idioot was, ik dacht hetzelfde van hem. Je begrijpt : wij hebben een hoop lol gehad samen die avond
Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment