Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

soort wiet??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    soort wiet??

    Korting op 420shop
    hallo,
    ik ben een beginnende ''kweker'' ik heb een aantal planten buiten staan, echter weet ik van een plant helaas niet de soort..
    kan iemand mij helpen aan der hand van foto's te zien aan de opbouw van de plant en misschien de structuur wat voor soort plant het is??

    hier volgen foto's:
    20130820_194255.jpgIMG-20130820-WA0008.jpg

    ik zou het fijn vinden al iemand me hier mee kan helpen uiteraard

    verder heb ik een fles voeding voor de bloei van ferro, met een ph-meter. ik heb deze van een maat gekregen en mijn vraag is of het verstandig is om deze voeding bij buiten planten te gebruiken is?? zo ja klopt het dat de zuurtegraad dan tussen 5.3 en 5.6 moet zitten??

    alvast bedankt voor wie me wilt helpen!

    gr pumbspliff

    #2
    Re: soort wiet??

    "Vangettem" .. zonder twijfel.

    Comment


      #3
      Re: soort wiet??

      ''vangettem'' is dat een soort? vind er op internet niks van? kan je wat meer info kwijt?

      gr

      Comment


        #4
        Re: soort wiet??

        nee .. als er iets is wat ik haat kwijt te raken is het wel info!

        Comment


          #5
          Re: soort wiet??

          Cannabaceae
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment


            #6
            Re: soort wiet??

            hoezo zit je dan op een forum en reageer je op mijn bericht?

            Comment


              #7
              Re: soort wiet??

              bediscussieerbaar .. ik hou het bij flamewar, een valabel onderdeel van het gebruik van een forum.

              Comment


                #8
                Re: soort wiet??

                Pumb , beste man stel je ff voor aan het forum , dat is al een begin !!! verder is het heel moeilijk om een soort te benoemen , sommige forum leden kunnen aan het blad zien of het meer of minder indica of sativa is , er passeren hier soms hele onnozele vragen ! wat bij de diverse forum leden soms wat iritatie geeft , maar ze zijn zeer behulpzaam !!! heb daar begrip voor !!! maak nog ff duidelijke foto's van de bladeren want de blad breedte is van belang bij soort bepalen !!Grtz Budha PS . zelf opzoeken kan ook in de soorten database!!!!!
                Last edited by budha54; 21 August 2013, 19:30.

                Comment


                  #9
                  The output was limited to 500 strains out of 982!
                  Veel succes er mee!

                  Kun je het zelf niet eens uitzoeken? Door eens in je mail te checken waar je die zaden besteld hebt - vaak komt er een bestellijstje mee -, of van diegene van wie je ze gekregen hebt nog eens lief aan te kijken?
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Re: soort wiet??

                    zoals ik dus al kwam te zeggen 'vangettem' ofte 'gekregen' in het mooi nederlands .. daar vind je dan ook het antwoord .. verder was het allemaal om te lachen, ook dat is iets waar je zal tegen moeten kunnen op dit forum.. sarcasme is soms een leuk tijdverdrijf al wordt dat niet steeds her en/of erkend .. ik heb het vermoeden dat het geen bestelde zaden zijn anders had je het wellicht nog wel bij benadering geweten ..

                    boe @ de fun spoilers
                    mijn excuses @ de TS.

                    Comment


                      #11
                      Re: soort wiet??

                      Jep ik zie hier duidelijk een super gold sour hindu strawberry haze kush skunk
                      Buitenkweek 2013: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...itenkweek-2013

                      Comment


                        #12
                        Re: soort wiet??

                        hallo inderdaad, ik heb dit zaadje gekregen, weet dus niet welk soort..
                        heb er ook helemaal niet veel verstand van kweken of dergelijke (ben ook pas 19 jaar!!).
                        verder heb ik 3 bubblegum en 1 shiva staan. ik bedank jullie in ieder geval evengoed voor de info!

                        gr pumb

                        Comment


                          #13
                          Re: soort wiet??

                          toen ik 19 was had ik m'n land/tuinbouw en laboratorium diploma's al!
                          HOE MOET IK ONTKIEMEN
                          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                          Comment


                            #14
                            Re: soort wiet??

                            Toen ik 19 was reed ik in een 4-tonner met de bak vol brisantgranaten voor de Leopards en munitie, bommen en granaten over de schietbaan in Duitsland met een meter sneeuw en -15 buiten en een Wachtmeester die z'n broek volscheet van angst.
                            Kroketten van de PMT en Zerozero voor 's avonds, ooh dat onnozele Camoufleren elke keer..Wie heeft het bier, ja doe maar een extra cannetje diesel, die verpats ik morgen wel.

                            Sorry, kreeg ff een flashback, waar ging het ook alweer over...?
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #15
                              Re: soort wiet??

                              glazenbol kijken
                              HOE MOET IK ONTKIEMEN
                              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                              Comment

                              Bezig...
                              X