Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verschil tussen feminized en vrouwelijke zaden??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: verschil tussen feminized en vrouwelijke zaden??

    dat doe je meestal met zaden ongeacht hoeveel je er koopt, toch bedankt dat je het liet weten .. lol

    nu terug on topic:
    zou het niet kunnen dat het marketing is..
    waarmee ik wil zeggen; louter het gebruik maken van een eigen benaming (female en niet feminised) zorgt er voor dat het zaad in het oog springt .. (no pun intended)
    als jij de enige bent met iets heb je altijd bekijks ..

    hiermee wil ik geenszins de kwaliteit van het zaad een waardeoordeel geven. ik heb het over het gebruik van een woord!

    Comment


      #17
      Re: verschil tussen feminized en vrouwelijke zaden??

      Marketing en interessant willen doen.

      Net als elke (beroeps) groep ontwikkelen ze turbo taal.
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

      Comment


        #18
        Re: verschil tussen feminized en vrouwelijke zaden??

        250 zaden van zelfde soort wa moet je er mee zou ik denken als Hobby kweker?
        God was never on your side..

        Comment


          #19
          Re: verschil tussen feminized en vrouwelijke zaden??

          Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
          250 zaden van zelfde soort wa moet je er mee zou ik denken als Hobby kweker?
          ik zet er zelf 30 per x neer en ontkiem, voorgroei ook regelmatig voor een paar maatjes....
          dus ik dacht dit is wel economisch inkopen (250 vrouwtjes €1,25 p/st)

          Comment


            #20
            Re: verschil tussen feminized en vrouwelijke zaden??

            Net een mooi selectie aantal toch?

            Maar ik ben toch heel nieuwsgierig naar het werk van Cees.
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

            Comment


              #21
              Re: verschil tussen feminized en vrouwelijke zaden??

              ik blijf het apart vinden -persoonlijke mening!- > fikse zakken fem-zaden kopen terwijl vaak goedkopere reguliere zaadjes de mogelijkheid bieden zowat onbeperkt zaad te kweken. Gratis.

              Werpt ook een bepaald licht op die monsanto-discussie : natuurlijk zijn het kloothommels pur sang met hun afperserij maar een lichte variant van hun handel wordt door veel kwekers DOOR HENZELF nagestreeft met het kopen van femzaad. Als het voordelig voor jezelf is is er niks aan de hand, maar wel een grote waffel als het anderen betreft..daar LIJKT het een beetje op vind ik.

              Veel succes ermee in elk geval, in de tussentijd hoop ik op tenminste 2 kereltjes komend seizoen. Voor mezelf dan
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #22
                Re: verschil tussen feminized en vrouwelijke zaden??

                Mogen we dus concluderen dat: het verschil tussen femzaden en vrouwelijke zaden, de aanbieder is?

                Werpt ook een bepaald licht op die monsanto-discussie : natuurlijk zijn het kloothommels pur sang met hun afperserij maar een lichte variant van hun handel wordt door veel kwekers DOOR HENZELF nagestreeft met het kopen van femzaad. Als het voordelig voor jezelf is is er niks aan de hand, maar wel een grote waffel als het anderen betreft..daar LIJKT het een beetje op vind ik.
                Ik vind dat persoonlijk heel erg daarop lijken.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #23
                  Re: verschil tussen feminized en vrouwelijke zaden??

                  zie het als de zoveelste "de vernieuwde becel" is nog gezonder en beter voor het lichaam reclame!
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment


                    #24
                    Re: verschil tussen feminized en vrouwelijke zaden??

                    de nieuwe dash .. wast witter dan wit .. (omdat ze er blauw aan toevoegen maar dat zeggen ze lekker niet)

                    Comment


                      #25
                      Re: verschil tussen feminized en vrouwelijke zaden??

                      -omdat je het waard bent-
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment


                        #26
                        Re: verschil tussen feminized en vrouwelijke zaden??

                        Er is geen klotu te beleven op zn nieuwe no mercy site.Zo krijgt ie mooi de aandacht die die zoekt.
                        Nou Cees gefeliciteerd met het uitvinden van je vrouwelijke zaden.Hoop dat ze ook voor 1 euro de stuk in de aanbieding gaan.
                        Kun je eindelijk je ZADEN OORLOG gaan houden.

                        Gr Goud

                        Comment


                          #27
                          Re: verschil tussen feminized en vrouwelijke zaden??

                          Wij van WC Eend, raden WC Eend aan.

                          Maar het klopt, selectie, selectie, selectie. Daar draait alles om.
                          En voor de rest, gaat het om opgebouwd vertrouwen.

                          Ik wil in elk geval wel ruimte vrijmaken om voor Cees te testen, om het dood simpele feit dat hij mij nog nooit belazert heeft.
                          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                          Comment


                            #28
                            Re: verschil tussen feminized en vrouwelijke zaden??

                            Mij heeft hij ook nooit belazerd, in tegendeel: nooit iets besteld daar, ik heb wel veel van hem kunnen leren. En wat ik zie/zag in kweekverslagen valt ook absoluut niet tegen. Cees was een leuke leermeester. Jammer genoeg heb ik daardoor wel vragen ontwikkeld die hij niet wilt beantwoorden, met daarbij argumenten en een bepaalde houding. Die bevallen me beide absoluut niet.
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment


                              #29

                              Comment


                                #30
                                Re: verschil tussen feminized en vrouwelijke zaden??

                                Maar terug komen op het verhaal van xx en xy!! Hoe kan je dat dan zien of je xx hebt? Ik bedoel zelf(thuis) Dat kan kunnen we toch niet, helaas? Als je het zelf kan controleren of evt. laten doen dan weet je of hij de waarheid spreekt, als het xx planten zijn!!!

                                IK denk zelf dat wel de waarheid spreek anders zal ie het toch nooit op zijn site zetten!!

                                En je kan natuurlijk heel makkelijk zijn xx zaden kopen en zelf aan de slag gaan met zaadjes maken, dan heb zelf ook XX zaden.

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                Maar ik snap het nu ff niet meer!! een vrouwelijk plant heeft toch alleen maar xx en en mannentje xy. Dus als je een willekeur vrouwtje plant neem dan is het toch alleen XX en als die gaat stressen met welk middel dan ook blijft het toch nog steeds een xx ook als krijgt ze ballen??

                                Ikke niet meer berijpen!!! help help help!!!!
                                Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                                Comment

                                Bezig...
                                X