Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sweet Tooth Auto (Barney's Farm): autoflower of niet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Sweet Tooth Auto (Barney's Farm): autoflower of niet?

    Korting op 420shop
    Dit soortje lijkt me wat: redelijk beperkt in hoogte, autoflower, belofte op redelijke opbrengst, 65 dagen (afin) ...

    http://barneysfarm.com/?l=en&f=6&i=241

    Maar dan kom je volgende onderwerp tegen:

    https://www.autoflower.net/forums/f1...riod-6793.html

    Zou pas bloeien bij 12/12 volgens verschillende growers... Nu is dat bericht 2 jaar oud, ik neem aan dat BF wel zulke klachten ernstig neemt en aan zijn soortje werkt of vergis ik me?
    Hebben jullie recent ervaringen met deze soort en zo ja: gaat hij zelf bloeien of moet je wachten tot de dagen korten?

    #2
    Re: Sweet Tooth Auto (Barney's Farm): autoflower of niet?

    Sweet Tooth Auto grows compact, and short (about 50cm) with immediate-flowering and abundant bud production, with yields of up to 200 grams per plant.

    als ik aan 'n plant van 50cm hoog 200 gram per plant krijg dat ben ik toch 'n knappe kweker als dat werkelijk zo zou zijn!!!
    beetje normale plant van 50 cm hoog levert niet eens 200 gram op dus wat ga je nog geloven?
    beetje logisch nadenken en dan...............
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #3
      Re: Sweet Tooth Auto (Barney's Farm): autoflower of niet?

      hoy,
      ik heb het zelf mee gemaakt en twee weken terug heb ik er ook een topic over begonnen
      bij mij was dit white widow autoflower van ZAMBEZA seeds
      na 10 weken nog geen bloei en pas na overschakelen naar 12/12 had ik plots reeds na drie dagen reeds bloei , hoe dat kan ??? en toch is het zo
      Mijn raad ,-- goed lezen voor je koopt --, staat er 10 weken van zaad tot oogst dan is dat wel een autoflower
      maar staat er 10 weken Bloei dan is dit geen autoflower , zelfs al staat deze soort te koop bij hun autoflowers
      Dit kom je veel tegen op het web !!!
      Last edited by ministef; 30 January 2014, 20:31.

      Comment


        #4
        Re: Sweet Tooth Auto (Barney's Farm): autoflower of niet?

        @Angel777: daarom stond er ook belofte. Wees gerust, heb ervaring genoeg met verkooppraatjes op andere gebieden om hier door te zien.

        @ministef: Als er autoflower bij staat, mag je toch wel verwachten dat hij zelf in bloei schiet. Sorry, maar daarmee schiet je als zaadbank in je eigen voet.

        Comment


          #5
          Re: Sweet Tooth Auto (Barney's Farm): autoflower of niet?

          inderdaad , als je koopt als autoflower dan verwacht je dat
          ik had het pas na 10weken door dat er iets niet klopte ,
          ik heb ondertussen ook eens naar de link gekeken die je plaatste en ze spreken daar ook van 60-65 dagen flower en de lijn daar onder Autoflower
          zeer verwarrend !! zaadbanken zouden wat duidelijker mogen zijn volgens mij

          Comment


            #6
            Re: Sweet Tooth Auto (Barney's Farm): autoflower of niet?

            Ik heb al van verschillende breeders af'jes gekocht ook al van enkele grote zaagbanken en bij mij begon alles onder 18/6 u licht al te bloeien na een dikke 3weken, doe ik iets mis?
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

            Comment


              #7
              Re: Sweet Tooth Auto (Barney's Farm): autoflower of niet?

              al die veel belovende zaadbanken lachen zich kapot als je hun gelooft en hun zaadjes koopt.
              ze delen die rommel niet voor niks gratis uit om te testen
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment


                #8
                sigpic
                100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                Comment


                  #9
                  Re: Sweet Tooth Auto (Barney's Farm): autoflower of niet?

                  ze bedoelen wss 200 gram met pot en wortelkluid he :d

                  tevens wss ook de hele plant , en niet enkel de buds ^^
                  Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                  Comment


                    #10
                    Re: Sweet Tooth Auto (Barney's Farm): autoflower of niet?

                    Niet vergeten om te gooien als je net bewaterd hebt, anders kom je er niet hahaha

                    Comment


                      #11
                      Re: Sweet Tooth Auto (Barney's Farm): autoflower of niet?

                      Grappig toch hoe een onderwerp zich kan ontwikkelen in details die off topic zijn.

                      Comment


                        #12
                        Re: Sweet Tooth Auto (Barney's Farm): autoflower of niet?

                        Je refereert naar een oud topic op AFN, maar heb je de laatste pagina wel gelezen? Daar staat duidelijk dat het nu weer een Autoflower is, en die flowert dus automatisch.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          #13
                          Re: Sweet Tooth Auto (Barney's Farm): autoflower of niet?

                          Ik wou even jullie ervaringen horen.

                          Comment

                          Bezig...
                          X