Ideaal om een statement tegen onze overheid te maken. Wie doet er mee?
Leuk voor een strooi actie
Collapse
X
-
Leuk voor een strooi actie
Ideaal om een statement tegen onze overheid te maken. Wie doet er mee?
Tags: Geen -
Re: Leuk voor een strooi actie
De grootste Hengelsport Internet Shop van de Randstad. In onze virtuele shop kunt u kiezen uit meer dan 20.000 artikelen, allemaal voorzien van een duidelijke o
Zoiets? Maar dan €4 euro/kg. Ik heb al een paar zakken liggen. Voorntjes zijn er dol op! Vooralsnog goedkoper dan bij Vreeken dacht ik. Wel precies hetzelfde spul verder.
Alleen die mannen zijn natuurlijk dodelijk voor de buitenkwekers in de omgeving. Dus ik ga er zelf niet mee strooien uit eigen belang
Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014. -
Re: Leuk voor een strooi actie
Laat QnQ het maar niet zien
@LR2, Dat vogelvoer en visvoer ontkiemt toch vaak slecht of niet.Comment
-
Re: Leuk voor een strooi actie
die andere zijn juist om te kiemen gemaakt. vraag me af wat het kiempercentage kan zijn.Comment
-
Re: Leuk voor een strooi actie
Dat is natuurlijk een reden waarom je het niet zou moeten doen. Denk dat de meesten wel weggehaald zijn voor de bloei als je het een beetje tot openbare plekken beperkt.Comment
-
Comment
-
Re: Leuk voor een strooi actie
Er zijn betere manieren om een statement te maken, met zo'n strooi aktie bereik je niks, in het slechtste geval verpest je er iemand zijn buitenkweek mee.
Ga Doede steun betuigen als hij moet voorkomen, of geef 5 euro aan het voc ipv een zak duivenvoer te kopen.‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’Comment
-
Re: Leuk voor een strooi actie
precies wat ganjax zegtComment
-
Re: Leuk voor een strooi actie
Veel paardenfokkers en manege houders hebben inmiddels zoon velden staan en gebruiken de stelen als strooisel. In de landbouw is het allang geen uitzondering meer dus argument dat je iemands anders zijn buitenkweek zou verkloten, hmm.Comment
-
Re: Leuk voor een strooi actie
ik moet de 1ste manege nog tegen komen hier in nederland die hennep strooit en zelf hennep velden heeft.
VROEGER werd het standaard als veevoer en strooisel gebruikt.
Maar tegenwoordig is het allemaal houtkrullen of stro.Comment
-








Comment