Autoflower mysterie

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • djw4
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Aug 2012
    • 1916

    #1

    Autoflower mysterie

    Korting op 420shop
    2014-05-15-2871.jpg2014-05-20-2902.jpg2014-06-05-3017.jpg2014-06-08-3032.jpg2014-06-15-3145.jpg2014-06-17-3168.jpg2014-06-21-3328.jpgDSC_0046.jpgDSC_0047.jpg

    ik ben 1.86m groot plant met smartpot bij is al groter dan mij een kleine autofower.
    er zullen nog foto's volgen de 2 laatste foto's zijn van vandaag

    deze plant ka je ook volgen bij dit Topic: djw4 outdoors 2014 met plagron bio
    Last edited by djw4; 3 July 2014, 22:15.
    Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: Autoflower mysterie

    Wat is het mysterie ?
    Die strek ?
    Dat komt doordat die kas de helft van het licht tegenhoudt toch ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • djw4
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Aug 2012
      • 1916

      #3
      Re: Autoflower mysterie

      @ QnQ voor meer info van die plant vraag dat maar aan Wietefras heb dit zaadje van hem geruild met zaden van mij het zijn geen gefem maar regular zaden. men andere autoflowers normale hoogte
      Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

      Comment

      • k1
        Wicked Grower
        MemberLucky Member
        • May 2011
        • 3660

        #4
        Re: Autoflower mysterie

        beter dan allemaal afjes van max 25 cm he
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: Autoflower mysterie

          Da's een feit K1.
          En misschien is het een man ? Die schieten ook wat sneller.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • LR2
            Mother of all Growers
            MemberLucky Member
            • Nov 2011
            • 8552

            #6
            Re: Autoflower mysterie

            Ik heb er hier eentje staan die zonder te toppen de 3m gehaald zou hebben. Nu alles geknakt op schouderhoogte (dat is circa 1,70m). Maar mysterieus is het niet, vind ik. Wel absurd groot, dat vind ik wel. Vorig jaar waren de reguliere planten zelfs nog kleiner namelijk.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            • Wietefras
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2013
              • 4374

              #7
              Re: Autoflower mysterie

              Zijn inderdaad flinke planten voor autoflowers. Wel wat strekkerig, maar dan nog.

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment

              • djw4
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Aug 2012
                • 1916

                #8
                Re: Autoflower mysterie

                @ K1 inderdaad man iets beter

                @ QnQ het is en vrouwelijke plant ze staat in bloei

                @ Lr2 das ook een grote , ik laat ze zo staan

                @ wietefras ja groot plantje maar we zien wel wat het wordt


                had 4 zaden laten ontwikkelen deze is de grootste deze is DSC_0042.jpg is gekild herma deze is ook gekild DSC_0057.jpg was mannelijk plant en deze is vrouwelijk 2014-07-04-3461.jpgvoor het moment wacht nog af tot ze nog wat groter wordt voor zeker te zijn
                Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

                Comment

                • green farmer
                  Big Bongmaster
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2009
                  • 359

                  #9
                  Re: Autoflower mysterie

                  Even wat anders: zie ik nou goed dat jij je stopcontacten BINNEN in de tent heb hangen?? Vocht en elektriciteit gaan namelijk al jaren niet goed samen

                  Comment

                  • djw4
                    Super Grower
                    MemberLucky Member
                    • Aug 2012
                    • 1916

                    #10
                    Re: Autoflower mysterie

                    @ green farmer ja je ziet het goed heb tot hier tot nog geen problemen mee gehad vorig jaar ook niet 2014-07-05-3474.jpg2014-07-05-3475.jpg
                    Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

                    Comment

                    • green farmer
                      Big Bongmaster
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2009
                      • 359

                      #11
                      Re: Autoflower mysterie

                      Dat je er nog geen problemen mee heb gehad wil niet zeggen dat je ze ook nooit zal krijgen he Als het kan dan zou ik je toch als advies willen geven om je stopcontacten even buiten het folie te plaatsen en dan de kabels even door het folie trekken en afsluiten eventueel met tape. Veel veiliger man

                      Comment

                      • Wietefras
                        Amazing Grower
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2013
                        • 4374

                        #12
                        Re: Autoflower mysterie

                        Buiten het folie is de buitenlucht. Denk niet dat je daar die stekkers kunt laten

                        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                        Comment

                        • djw4
                          Super Grower
                          MemberLucky Member
                          • Aug 2012
                          • 1916

                          #13
                          Re: Autoflower mysterie

                          Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras
                          Buiten het folie is de buitenlucht. Denk niet dat je daar die stekkers kunt laten

                          ben ik met eens
                          Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

                          Comment

                          • djw4
                            Super Grower
                            MemberLucky Member
                            • Aug 2012
                            • 1916

                            #14
                            Re: Autoflower mysterie

                            update

                            DSC_0034.jpgDSC_0045.jpg

                            op foto 1 de grootste
                            Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

                            Comment

                            • djw4
                              Super Grower
                              MemberLucky Member
                              • Aug 2012
                              • 1916

                              #15
                              Re: Autoflower mysterie

                              update

                              die blijft maar gaan 2.15m

                              2014-07-08-3517.jpg2014-07-08-3519.jpg
                              Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

                              Comment

                              Bezig...