Re: Autoflower mysterie
Yeah, ik ben wel benieuwd.
Je kas is wel een metertje te laag vrees ik
Yeah, ik ben wel benieuwd.
Je kas is wel een metertje te laag vrees ik
de andere komt mooi in orde en ruikt ook al lekker deze is voor ons. en dan heb ik nog eentje staan in de tuin van men moeder maar das een kleintje ook in bloei

Comment