Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke wietsoort is dit?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke wietsoort is dit?

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Laatst nog naar een shop geweest waar ze een wietje hebben genaamd "Question". Nou zit het zo dat ze expres de naam niet verklappen en het daarom Question heet. Het wisselt wel om de zoveel maanden maar nu is het in ieder geval zoals de foto. Erg vage foto, via het internet gevonden. Zelf kan ik niet daar weer niet heen om een duidelijke foto te maken aangezien het zo'n 100 km vandaan me woonplaats is.
    Misschien dat het herkenbaar is aangezien het redelijk een klein wietje is. Die strepen wat je wel een in wiet ziet(weet de naam niet) vaag,licht roze als gloed /kleur (aan de foto niet echt te zien).
    Bubblegum is het niet (bijna zeker) aangezien dat een ander effect heeft. Qua effect intens en sterk. Het was het te vergelijken met een dronken , mellow gevoel, sterk stoned /gegrond , alsof je naar de grond werd getrokken maar niet zo extreem lichamelijk ,scherpe effect als bijvoorbeeld k2 en andere indica. Het leek ff alsof de wereld stil stond en alles in slowmotion ging teminste qua gevoel , de auto's die voorbij razen etc. Eerder helder en heel licht/zonnig in je hoofd. Alsof het een zonnige chille warme dag wordt terwijl het middernacht is. Op een gegeven moment leek het net alsof je hoofd en haren nat was , alsof je aan het zweten was van die "zogenaamde" zon.

    Groetjes,
    qqqq.png


    #2
    Re: Welke wietsoort is dit?

    Heel handig met die foto erbij iedereen gaat je nu kunnen helpen ???
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

    Comment


      #3
      Re: Welke wietsoort is dit?

      UHM???? Erg kleine foto maar ja aangezien het ook een kleine , mini wietje is , vergeleke met de rest wellicht typisch herkenbaar??

      Check maar gallery_12558_7307_882224.jpg

      De vrolijke gaper is 1 van de beste shopt trouwens, veel cups gewonnen dus vandaar daar speciaal heen gereisd. Je komt altijd buitenlanders daar tegen of mensen uit Nijmegen enz hahah terwijl dat 150 km verderop ligt ofzo.
      Last edited by Amsterdamgek; 15 July 2014, 19:19.

      Comment


        #4
        Re: Welke wietsoort is dit?

        Dat "mini" wietje kan zowat alles zijn gekweekt onder een 1000w lamp die dan een goede 4op 4 beschijnt...

        Mischien dat iemand deze "opvallende" strain wel gelijk herkend ... Succes!
        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

        Comment


          #5
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment


            #6
            Re: Welke wietsoort is dit?

            Hahahah ik heb wel paar vrienden die beweren helderziend te zijn dus goede tip

            Ah ja , wellicht dat de die hard's het herkennen...wie weet.

            Comment


              #7
              Re: Welke wietsoort is dit?

              ook de die hards herkennen dat niet
              volgens mij heb je geen flauw benul van hoeveel soorten er wel niet zijn en hoeveel soorten op elkaar lijken.
              en dan kom jij met 'n uitspraak over de 'die hards' die je momenteel ook flink achter de pc zitten uit te lachen.
              vrij vertaald: maak je niet druk maar rook die zooi gewoon
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment


                #8
                Re: Welke wietsoort is dit?

                Lach jezelf maar uit hoor, misschien dat ik het op een amerikaanse forum moet posten. Laatst nog zat filmpjes gezien waar ze soort van quiz hebben van "herken de wietsoort"lol. Leggem ze 20 soort op tafel en moet je het qua smaak, geur herkennen enz.
                Als echte fan , verdiep je er toch in??? Ik zou in ieder geval wel alles willen analyseren en herkennen.

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Graag fatsoenlijke reacties, als je mij een miereneuker vindt waarom check je uberhaupt mijn topic. Ik vind het boeiend en als jij lekker saai de boer wilt uithangen en niet benieuwd bent naar de naam van dat coole wietje wat je gerookt heb , who cares maar val mij er niet mee lastig.

                Comment


                  #9
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Re: Welke wietsoort is dit?

                    Zo was er ook de "Glory Special" dat was een grote bak waar alle restjes en kleine partijtjes in gemikt werden.
                    Je kon dus mazzel hebben, maar ook pech.
                    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                    Comment


                      #11
                      Re: Welke wietsoort is dit?

                      @LR2
                      Ik ben niet zo goed in smaken en geuren herkennen maar qua geur niet zoet ofzo maar te vergelijken met thee? Soort van gedroogd mint thee? of een pepermuntje. Qua smaak erg friss.
                      Het is ook een heel fijn bijna fluwelen wietje als je hem in het echt ziet.

                      Irritant dat ze white widow verkopen als pp. Nja ik was gewoon benieuwd, nieuwsgierig. Veel gasten komen ook uit verschillende steden speciaal voor die question. Is een goede shop vaak cups gewonnen enz.

                      Dankje voor de info trouwens! Fijn om te weten dat skunk overal cheese heet.
                      Ben nog van alles aan het uit te proberen, vroeger hield ik het vooral op hasj. Tot nu toe is k2 mijn favo wietje aangezien het een echt stoned gevoel geeft , waardoor je er bijna van gaat trillen. Erg scherp en lichamelijk.

                      Comment


                        #12
                        Re: Welke wietsoort is dit?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Amsterdamgek View Post
                        Laatst nog zat filmpjes gezien waar ze soort van quiz hebben van "herken de wietsoort"lol. Leggem ze 20 soort op tafel en moet je het qua smaak, geur herkennen enz.
                        Als echte fan , verdiep je er toch in??? Ik zou in ieder geval wel alles willen analyseren en herkennen.
                        .
                        Nou sla je precies de spijker op zijn kop 'smaak en geur' ik reuk en proef aan je
                        foto op het scherm maar ik reuk en proef helemaal niets.
                        Misschien vind je je wiet hier
                        http://en.seedfinder.eu/search/
                        Staan foto's bij en omschrijving geur,smaak en effect bij.
                        Succes met het zoeken.

                        Hier in de omgeving worden in sommige coffeeshops restjes van allerlei soorten door elkaar geflikkerd en onder mooie naam verkocht in kant en klaar joints dan achterhaal je dus nooit de soort omdat de samenstelling wisselt.

                        Maar dat probeerden de mannen je ook al te vertellen.....
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment


                          #13
                          Re: Welke wietsoort is dit?

                          Thanx ik doe mijn best!! Heb net ook de smaak en geur gepost wat ik vergeten was (Stom haha).

                          Ja in die shop hebben ze dus ook een knalmix. Dat is zowat alles wat op die kaart staat door elkaar gemixt. Erg psychedelisch en een heet gevoel kreeg ik ervan. Best lekker.
                          Dit is 1 soort maar welke willen ze niet zeggen. Wellicht een kruising kan ook.

                          Comment


                            #14
                            Re: Welke wietsoort is dit?

                            en daar zit dan ook nog maar 0.3 in elk joinTJE
                            ik probeer zo veel mogelijk weg te blijven uit shops

                            Comment


                              #15
                              Re: Welke wietsoort is dit?

                              Ja die knalmix was een voorgedraaide met 0,3 maar ik moet zeggen al hun voorgedraaide joints slaan hard in. Is gewoon een goede shop. Is goed te doen als je geen zin hebt om te draaien ofzo.

                              *Die "Question" wietje heeft trouwens ook een citroen geur. Net een kopje gedroogde mint thee met citroen lol.

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              *Update
                              Ik heb gekeken op die seedfinder.eu website waar je dus qua geur etc wietjes kan opzoeken. Nou kom ik uit op New York City diesel qua geur thee geur en citroen/ Ik heb het opgezocht en qua looks lijkt het bijna identiek. nycd960w.jpeg
                              Volgens een Amerikaan zou het een soort strawberry zijn.

                              Dus bestaat er een identieke look a like van New York City diesel?? Want als het niet zo is dan is het dus gewoon NYC Diesel Freaky wietje.
                              Last edited by Amsterdamgek; 15 July 2014, 21:23.

                              Comment

                              Bezig...
                              X