Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Pa en ma zijn ook belangrijk,als dat in alle opzichten beauty`s zijn dan kunnen ze wel wat hebben op vals licht na.
En zelfs dat hebben men sweet seeds schatjes overleefd. Per ongeluk zo'n pinnetje ingedrukt van de timer tijdens het opkuisen. 3-4 dagen midden in de nacht een kwartier licht. Geen ballen gezien. Warmtestress hebben ze ook gehad. Afzuiger vergeten terug in te pluggen en hoppa 40 °. Geen probleem. Ze zijn vergevingsgezind geweest die black jacks en wild roses. Dieven, scroggen, buigen, knakken, toppen. Geen probleem. Dan kan je wel spreken van stressbestendige soorten. Alleen wegblijven van de psicodelicia en de butafumeiros...
Ik heb de Bubblegummer van Female seeds (is ook fem zaad uiteraard) nou een paar keer gezet en er van alles mee uitgehaald. Van aarde overgezet in hydro met alle ellende van dien, stekken genomen, main-linen, stekken in de bloei met maanden worstelen om te herstellen en nooit herma's. Bij mij krijgen ze ook flink wat lichtlekken te verduren. Ben daar nooit zo precies mee.
Geen herma's van gekregen. Al heb ik sowieso pas met 1 soort herma's gehad en dat was een reguliere Ketama.
De soort is alleen niet stabiel qua "pheno's". Heb nu 3 flink verschillende pheno's staan op 5 planten.
Super! Bedankt! Kopiƫren en plakken kan niet omdat ik alles heb dichtgetimmerd op android. Firefox kan op mijn tablet nergens bij, behalve bij de toetsinvoer en internet.
Ik ben niet zo'n privacy-held, maar na jaren gedoe (gescheiden browsers, plugins, etc.) is het eindelijk zover dat er geen wiet-gerelateerde dingen meer opduiken bij youtube en andere google-diensten. Dat wil ik graag zo houden.
de critical+ van dinafem heb ik ook goeie ervaring mee dit zijn ook feminized.
Deze heb ik gezet in mijn begintijd dus die hebben vast en ckr flink wat stress ondervonden en totaal afgbloeid zonder ballen
Comment