Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

autoflower wiet vs non autoflower wiet,smaak ervaringen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    autoflower wiet vs non autoflower wiet,smaak ervaringen

    Korting op 420shop
    Zoals de titel aangeeft,ben ik benieuwd wat jullie ervaringen zijn met autoflowerwiet,de een houd ervan,de ander absoluut niet...

    #2
    Re: autoflower wiet vs non autoflower wiet,smaak ervaringen

    Mijn ervaringen zijn verschillend ik heb een big bang autoflower van greenhouse gehad wat een behoorlijke plant was met een behoorlijke opbrengst, is niet de sterkste wiet maar wel een lekker relaxed wietje waar ik ook altijd een enorm hongergevoel van krijg alsof ik de hele dag niet gegeten heb.Maar ik heb ook autoflowers gehad waar je niks van kon oogsten volgens mij was dat easy bud van royal queen seeds en lowryder heb ik ook niet zo,n goede ervaring mee.Little cheese van barney,s farm volgens mij ook een flop.Ik denk dat je voor de makkelijke soorten moet gaan bij autoflower zoals nortern light en skunk makkelijk te telen redelijke opbrengsten.

    Comment


      #3
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        #4
        Re: autoflower wiet vs non autoflower wiet,smaak ervaringen

        Ik hou wel van autoflowers; de smaken zijn zo uiteenlopend als bij normale planten, alleen oogst je buiten flink wat eerder. Daar is de opbrengst naar.
        Maar punt blijft is dat het een weinig te sturen planttype is; je kunt ze niet veel groter laten worden dan ze zelf graag zijn.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: autoflower wiet vs non autoflower wiet,smaak ervaringen

          ik heb star ryder gezet en ak auto die vielen op zich wel mee , maar dan heb je die amnezia auto van rqs dat is presies zeepsop dat je rookt dat is echt niet te roken die haze autoflowers is mijn ervaring he..
          de lekkerste was de starryder die is wel goed van smaak met wat citrusachtig in , en ook lekker chill van maar niet zo sterk dat merk je met elke autoflower.

          Comment


            #6
            Re: autoflower wiet vs non autoflower wiet,smaak ervaringen

            Ik vind de 'high' bij autoflowers allezins gans anders van effect,niet zo psychoactief,als bij gewone non autoflower strai ns,stoned dat wel,ook ferme vreetkicks
            Ervaring zal me leren,of dit algemeen is,of enkel soortjes van bepaalde breeders,daarom ik het interessant vind,om dit topic erond te openen,en ervaring van andere blowers hier op JD te lezen,bedankt alvast voor de reacties
            Last edited by soulrebel; 30 March 2015, 17:10.

            Comment


              #7
              Re: autoflower wiet vs non autoflower wiet,smaak ervaringen

              Ik heb net mn eerste kweekje onder handen genomen, Northern Light AF, 6 /8 planten helemaal geknipt en zo'n 350 gram van die 6 weten te plukken.. En die laatste twee brengen ook nog wel een onsje op dachtk zo. Vond k absoluut niet verkeerd voor n eerste kweek.. En t is absoluut een heerlijk wietje, zoveel beter als dat spul van cofeeshop

              Comment


                #8
                Re: autoflower wiet vs non autoflower wiet,smaak ervaringen

                Comment


                  #9
                  Re: autoflower wiet vs non autoflower wiet,smaak ervaringen

                  Ben maandje geleden begonnen met white dwarf af,plantje ziet r vreemd uit vind ik,komt maar traag op gang en heb T gevoel dat ze elk moment in bloei zal schieten,blue invader en amnesie af doen T een stuk beter,heb ook maar white Widow en pp fem zaadjes gepoot juist in case.....
                  ITS all About the bass,no treble!!

                  Comment


                    #10
                    Re: autoflower wiet vs non autoflower wiet,smaak ervaringen

                    Dan wens ik je alvast veel s6 toe met je kweek

                    Comment


                      #11
                      Re: autoflower wiet vs non autoflower wiet,smaak ervaringen

                      Nou tot de smaaktest ben ik de eerste ronde niet gekomen...ben ook wel erg vroeg begonnen en waar mijn reguliere planten dit jaar een top start hebben ...zijn mn eerste auto's al weggerot....

                      Had er 1 al veel te vroeg buiten op hydro staan die niet erg wilde groeien, had ook een zaad plant en 2 in mijn guerilla tuintje bijgezet en heb hier niets van kunnen oogsten, nu van de royal dwarf die ik van soul rebel gekregen heb heb ik er ook 1 op hydro staan ....hoop op meer droge dagen en zon om toch ook eens een autoflower te kunnen oogsten

                      Comment


                        #12
                        Re: autoflower wiet vs non autoflower wiet,smaak ervaringen

                        Veel s6 met de dwarfs Sanders,de weers vooruitzichten zien er alleszins goed uit voor de eerste weken,fingers crossed

                        Comment

                        Bezig...
                        X