Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voor- en nadelen van verschillende wietsoorten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voor- en nadelen van verschillende wietsoorten

    Korting op 420shop
    Stap voor stap geraken we er wel.

    #2
    Re: Voor- en nadelen van verschillende wietsoorten

    Haze: de nekslag. Ik zak in als een pudding en ga voor me uit zitten staren. (haze is trouwens een sativa)
    Indica: afhankelijk van het type hybride, is die wel prettig. Soms te heftig, dan wordt ik ook sloom.
    Sativa in het algemeen: iets meer energie dan bij indica's maar over het algemeen zo overladen met THC dat je na een halve joint in slaap valt.
    Ruderalis: een mooie tussenweg.

    Ik zou het gewoon proberen modest. Een haze is niet moeilijker dan andere planten, alleen blijven ze langer doorgroeien in de bloei. En duren ze veel langer om af te bloeien. Maar misschien lukken die juist wel bij jou. Als je het niet probeert, dan weet je het nooit.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Voor- en nadelen van verschillende wietsoorten

      Als ik zie hoe iemand hier dichtbij haze groeit dan kan het niet moeilijk zijn.

      Deze persoon koopt stekjes, en kijkt er verder nauwelijks naar om, behalve dat hij water geeft.
      Wel heeft hij een eigen brouwsel voeding.
      Lets not criticize but legalize

      Comment


        #4
        Re: Voor- en nadelen van verschillende wietsoorten

        Hehe, omdat mijn kweek deze keer echt niet goed loopt ga ik voor volgende keer vooral een soortje zoeken dat snel klaar is, eventueel zelfs autoflowers.
        Stap voor stap geraken we er wel.

        Comment


          #5
          Re: Voor- en nadelen van verschillende wietsoorten

          Ik heb dit jaar als test 5 autoflowers. De test houd vooral in dat ik wil weten hoeveel vijf autoflowers buiten opbrengen.
          En of ik met de autoflowers wel bruine trichomes krijg voordat ik top rot heb. ( dat ging vorig jaar mis)

          Ik krijg trouwens steeds meer het idee, dat van alles wat je kan doen, de strain veruit het belangrijkste is.Helaas is dat wel het punt waar het erg onoverzichtelijk word, door de ruime keus die we hebben.
          En dat de meeste of alle zaadbanken vooral op binnen kweek gericht zijn. Dat is althans het gevoel dat ik er bij heb.

          Sensi seed bijvoorbeeld heeft een ruime keus, maar als je de filters zeg maar op nederland / belgie zet, dan blijft er niet veel over, om uit te kiezen.
          Tenzij je voor autoflowers gaat.

          Via dit forum heb ik echter geleerd dat ik waarschijnlijk deense soortjes moet hebben.
          Lets not criticize but legalize

          Comment


            #6
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: Voor- en nadelen van verschillende wietsoorten

              Ook nog wel belangrijk om te vermelden is, dat de paarse soorten meestal minder sterk geuren.
              Ze hebben niet de welbekende wiet geur. Watvoor soort geur wel? dat weet ik niet echt.

              Comment

              Bezig...
              X