Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goeie buitensoortjes voor ons klimaat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Goeie buitensoortjes voor ons klimaat

    He QnQ ,ik lig momenteel in onderhandeling met StupotGenetics van UK. Stuart ,de kerel die daar alles regelt en de breeder dus ,heeft een nieuwe auto soort uitgebracht ,de eerste ronde ervan word nu gegraaid daar ,ik krijg de eer de tweede ronde te doen in het project.
    OG Kush automatic ,misschien dat ik daar ook eens iets buiten ga zetten om te testen. Vind persoonlijk dat ze ginder al veel verder staan met de genetics van autoflowers.
    Als je de vergelijking eens maakt ,zal je snel zien dat wij daarop ver achterstaan. Maar wat niet is kan nog komen hey
    Vind dat wij ten opzichte van hun sterker staan in photosyns ,dat wel ,maar als je gekke auto's wil zien en wil groeien moet je zaad van ginder eens proberen man.



    Verzonden vanaf mijn iPhone 6 met Tapatalk uit Groenland.
    Last edited by QnQ; 11 December 2020, 09:45.

    Comment


      #32
      Re: Goeie buitensoortjes voor ons klimaat

      Sweet soul van female seeds line vind ik een erg leuke soort. (Semi auto, eind oktober pas geoogst) Geef laatste weken met veel regen wel wat rot, maar door de sativa groei is dit zeer beperkt. Rotte niet verder tijdens het drogen, tegen over mijn frisian dew.... En ja ik had alle rot er zoveel mogelijk al uit gehaald. Purple maroc geeft laatste weekjes ook wel een beetje rot maar weinig is begin oktober klaar.
      Wanna join? Pass da spliff!

      Comment


        #33
        Re: Goeie buitensoortjes voor ons klimaat

        Zo te zien zijn er maar zeer weinig strains zonder toprot in ons klimaat af te bloeien ?

        (Of weinig forumleden die de moeite nemen om hier iets te posten ?)

        Weinig rot of een beetje rot in een plant is voor mij 'rot' en dan zou een plant hier niet
        'mogen' worden genoemd of ben ik te kritisch ?
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          #34
          Re: Goeie buitensoortjes voor ons klimaat

          ons klimaat is niet de natuurlijke habitat van ons geliefd plantje
          nee ..... hou het op : er spelen meerder factoren mee om tot een goed eindresultaat te komen buiten
          men wilt hier alleen weten welke rassen hier tot een goed resultaat komen ,
          en een goed resultaat bij mij is een plant geoogst, wanneer ze rijp is : niet 1 of twee weken of nog vroeger moeten oogsten wegens problemen.
          zolas ik PH D van wf eens een opmerking zag maken dat bij guerilla het meer is van dat je oogst dan wat je oogst, en voor mij gaat die vlieger ook op voor vele af-fertjes.
          zelf heb ik niet zoveel rassen geplant want zij die het goed doen, die blijf ik zetten met zelfgetrokken zaad
          rotvrije rassen hier, daar ken ik er maar enkele van en bij de andere goede soorten behoren zij die tot 3% max toprot hebben.

          schimmelvrije rassen ken ik niet, er zit er altijd wel eens een mindere tussen die dan te prooi valt aan meeldauw, terwijl al de andere probleemloos binnen de marge afbloeien.
          onder die afbloeiers bij mij zit bijvoorbeeld master kush van wl(bl viel wat tegen), blueberry,purple en shaman van dp, ?-haze(bs90s), royal dane van froebanken, CHH(bs90s), hollandse hoop en swiss miss van posi, harbinger,wild dane van omniseeds, durban poison, power plant en nog wel wat andere rassen, die hier doen wat ze beloven
          ik ook bij deze

          groei ze
          Last edited by member16666; 4 March 2016, 11:25. Reden: aanvulling

          Comment


            #35
            Re: Goeie buitensoortjes voor ons klimaat

            Master kush, royal dane en power plant hebben het hier niet gered zonder rot. Niet dat ik je niet geloof B2N, maar om even een beeld te schepen van hoe sterk omstandigheden mee kunnen spelen.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #36

              Comment


                #37
                Re: Goeie buitensoortjes voor ons klimaat

                Jep, ook van froebanken. Daarna had ik een RD x ierdbei, en die kwam ook niet echt uit de verf.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #38
                  Re: Goeie buitensoortjes voor ons klimaat

                  de ijslaag zonder rot trok me over de streep , zal eens wat zaad van die gaan zetten dit jaar , zien we in oktober/november hoe haar nageslacht het doet
                  ierdbei, wel vroeg maar rot kruipt er snel in en breidt flink uit dus lage weerstand
                  op wf zweren ze bij ierdbei , hier zelfs geen tweede grow gedaan van ze

                  Comment


                    #39
                    Re: Goeie buitensoortjes voor ons klimaat

                    Intresant topic
                    had ik beter eerst gelezen voor zaaien dit jaar
                    zoals de naam al zegt rook ik enkel haze
                    is dit zonder verduisteren buiten zelfs maar mogelijk ?
                    als er nog mensen zijn met aanvullingen ik hoor het graag

                    Comment


                      #40
                      Re: Goeie buitensoortjes voor ons klimaat

                      Dan zul je het eerder in de autoflower hoek moeten zoeken denk ik. Hoewel, er zijn wel wat vroege haze soorten. Voorgaande jaren heb ik wat Early Haze (of iets wat zo klonk) zien bloeien rond eind augustus.
                      Hyseeds heeft een mooie amnesia autoflower, growers choice ook maar die smaakte niet echt naar haze (overheerlijk wel, maar geen haze).
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #41
                        Re: Goeie buitensoortjes voor ons klimaat

                        Tja heb nu autoflowers staan met de rot erin
                        ik was al opzoek naar die 2 de plant in de beginpost lol

                        Comment


                          #42
                          Re: Goeie buitensoortjes voor ons klimaat

                          http://www.spliffseeds.nl/nl/semi-au...n-soorten.html


                          Over een week of 6-8 zal ik waarschijnlijk iets kunnen melden over hoe betrouwbaar deze info is tav de early skunk.
                          Ik herken early skunk en Early Pearl van sensi seeds. Alleen van de early skunk hebben ze ook een ferm versie.
                          Semi autoflowers zijn dus niet gekruist met ruderalis, zoals de "gewone" autoflowers wel zijn.
                          Last edited by QnQ; 11 December 2020, 09:47.
                          Lets not criticize but legalize

                          Comment


                            #43

                            Comment


                              #44
                              Last edited by Gps; 9 August 2016, 19:10.
                              Lets not criticize but legalize

                              Comment


                                #45
                                Re: Goeie buitensoortjes voor ons klimaat

                                Om even mee te speculeren....ik ben mij nu alvast aan het verdiepen in een soortje voor volgend jaar. Ik heb nu 3 planten van Afghan Kush buiten staan (100% indica). Ik heb tot op heden 3 kleine gevalletjes van stamrot gehad, waarbij ik 3 takjes moest amputeren. Nix ernstigs ofzo. Nou moet ik nog zien of de planten toprot vrij afbloeien. Ze hebben immers nog 5 week te gaan. Mijn kennis, ervaren binnenkweker erbij te zeggen, adviseerde mij om volgend jaar autoflowers te nemen met meeste (80%+) invloeden van sativa. Indicas hebben hele dichte toppen, tot tegenstelling van sativa's. Reden voor mij om autoflowers te nemen volgend jaar is zodat ze optijd afbloeien voordat alle hennepvelden bij mij in de buurt beginnen te stuiven. Als ik voor semi AF kies dan ben ik ook bang voor bestuiving. Er zijn plantjes die van zaad tot oogst in 3 maand klaar zijn. Als je in mei begint, dan heb je in de loop toch niet zoveel te kampen met Lv en regenvallen als in septemper/ oktober? Wat denken jullie?
                                Interessante onderwerp. Ik laat wel weten met hoeveel toprot ik te maken krijg met mijn Afgan Kush.
                                Groetjes....

                                Comment

                                Bezig...
                                X