Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zaden ontkiemen niet, vervolgstappen?

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Zaden ontkiemen niet, vervolgstappen?

flinstone , verkoop je barney zaden of zo??....want je hebt geen reden om mij tegen te spreken als het om men eigen eravring gaat....en daarbij je weet ook niet wat voor kweker ik ben. Om u een snel tip te geven ik kweek al jaren dus ontkiemen is eigenlijk het minst moeilijk als je ervaring hebt. Je zult mij niets negatiefs horen zeggen over serieus seeds of mr nice terwijl hun zaden niet zooo goedkoop zijnmaar van kwaliteit gesproken zijn het wel toppers.....als je daar iemand hoort zeggen dat hij problemen had met ontkiemen dan is de kans groot dat het een onervaren kweker is, dan kan je zeggen 90% ligt het aan de kweker...Ik heb nog nooit problemen gehad met serieus seeds, mr nice, paradise seeds , sensi, of zelfs sannie maar met barney juist wel....ik heb wat rond gelezen op verschillende forums en imeningen zijn verschillend de stand zou ik zeggen staat op 50/50 mbt barney sommigen zijn vrij negatief daar over en andere wat minder.....dezelfde met royal queen of greenhouse zaden sommigen zijn vrij negatief daar over en andere hebben hebben wat minder problemen. Bij serieus seeds , paradise of me nice Is iedereen er mee eens= toppers....

qnq: barney heeft zeker leuke soortjes....dat is ook de reden waarom ik blijf proberen....van degen die het hun wel is gelukt en de kans hebben gekregen om het te roken, hoor ik juist alleen maar postieve dingens zeker van liberty haze...dus ja denk dat ik uw raad ga volgen en rechtstreekt uit hun winkel bestel
    Last edited by Faraon; 1st August 2016, 15:41.

Comment

Ik heb geen banden met welke zaadbank dan ook. Sorry als mijn post jou in het verkeerde keelgat schiet. succes verder ik zal me verder niet meer bemoeien.

Comment

Kom op flintstone, zeker geen sorry......we zijn gewoonweg info/meningen aan het uitwisselen.........
        Last edited by Faraon; 1st August 2016, 21:42.

Comment

Probleem is denk ik, als je bij een winkel als azarius besteldDat soms de zaden al langere rijd in de opslag liggen maar niet juist worden bewaard.Beter dan via de site van de leverancier te bestellen,inplaats van de tussen persoon.GrMrSmoke
          But what does it mean?

Comment

Dat de zaden soms wat langer in opslag liggen dan bij de zaadbank zelf is logisch, maar dat Azarius de zaden niet juist opslaat is speculatie.
            Ook al is azarius een concurrent van 420shop, moet ik het toch even voor ze opnemen en zeggen dat ik het een nette shop vind.
            Ik ga er vanuit dat menig webshop dat zich zelf serieus neemt de zaden correct opslaat.
            Als je bijv slagroomtaarten of andere bederfelijke producten verkoopt ga je deze toch ook niet buiten de koeling bewaren.
            Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Ben geen veel-grower, doch mijn laatste 20 zaadjes kwamen ook van Barneys'farm.. 10 red diesels en 10 Tangerine dream.
              In totaal 4 plantjes...Mijn werkwijze was identiek aan de vorige malen dat ik zaadjes ontkiemde...met plagron ontkiembakje.
              Heb nu terug 15 zaadjes besteld... terug van Barneys farm... en ditmaal zal ik met speciaal ontkiembakje met led's werken (propagator), als het nogmaals mislukt heb ik het wel gehad met die firma.
              (en ja ik controleer temperatuur, vochtigheid enzovoort).
              Met andere soorten haalde ik makkelijk een 80 tot 85% ontkieming.

Comment

Footer Left Ad

Collapse
              Working...
              X