Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beste autoflower zaden?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    beste autoflower zaden?

    Korting op 420shop
    Ik ben voor mijn volgende kweek op zoek naar de betere autoflower zaden ( degene met de beste genen)?
    Die het meeste opbrengen en de beste smaak hebben?

    #2
    Re: beste autoflower zaden?

    tsja.... dat zou ik ook wel willen weten, zoveel aanbod tegenwoordig dat het keuzestress oplevert, bovendien roepen alle zaadboeren dat hun plantjes een topoogst geven en een supereffect

    voor zover ik het weet... vermijd RQS i.v.m. hermagenen (lees je vaak en heb zelf ook zaadjes gevonden in mijn RQS plantjes), verder goede ervaring met Dinafem gehad.

    Comment


      #3
      Re: beste autoflower zaden?

      Da's net zoiets als vragen wat de beste stad is.

      Wat zoek je, lang, kort, breed, smal, welke smaak, wat wil je er mee gaan doen ? Welke kleur ? Wat is je budget ?
      Er zijn zaden die 100 euro per stuk kosten, er zijn er ook van 5 euro.
      Autoflowers horen buiten, maar omdat je het nu vraagt, ga je ze binnen kweken ? En hoeveel dan ?
      En welk licht dan, en temperatuur, welke aarde, of hydro, voeding, etc ? Alles heeft effect op de plant.
      Sorry voor m'n gebrom, maar ik vind het een beetje 'n vraag van niks. (niet kwetsend bedoeld ey)
      Bovendien kom ik altijd bij m'n eerste gedacht, welke setup je ook hebt, autoflowers -> buiten.
      Binnen is het moeilijker dan gewone planten, brengt minder op en kost meer energie.

      Er zijn ondertussen zoveel soorten autoflowers, als je blanco iets wil kiezen zou ik voor iets spannends gaan dat niemand kent. (bijvoorbeeld)
      Wil je zekerheid, kijk wat kweekverslagen door, er zijn heel wat autoflower-verslagen, bijvoorbeeld van Stemma.
      Ik heb er afgelopen jaren ook een paar buiten gedaan onder minimale omstandigheden.

      Als je zoveel mogelijk info geeft is het wat makkelijker antwoorden.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: beste autoflower zaden?

        gl met je afjes !! ik ben van mening , wil je goeie rookwaar en deftige opbrengst , schrap die plannen dan maar met je afjes

        afjes zijn kut
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

        Comment


          #5
          Re: beste autoflower zaden?

          ok,

          Hier een beetje extra info, ik gebruikt momenteel een kweektent met een grote van 1m x 1m x 2m hoog. Onder een lamp van 400 watt hps. Eerst kweek ik met een groeilamp ( blauwer licht) en vanaf dat ze in bloei staan een iets warmer licht. Het medium waar ik in kweek is aarde. Ik voeder bij met de plagron 100% voedinglijn. De bedoeling is zoveel mogelijk opbrengst te hebben voor de ruimte. Dus liefst een stuk of 8 planten die hopelijk niet te breed worden maar eerder de hoogte in schieten. Ik moet zeggen, heb mijn laatste kweek amnesia autoflower van RQS gehad. Zeer lekkere weed, de opbrengst zat rond de 40 gr per plant gemiddeld ( mocht naar mijn goesting iets meer zijn).
          Jullie zouden eerder gewone planten aanraden voor in een tent binnen? Welke soorten? Ik ben op zoek naar iets met een zeer lekkere smaak en waar je lekker stoned van word ( iets dat kan tippen aan de amnesia autoflower van RQS).
          En liefst iets dat niet te moeilijk is om te kweken.

          Mvg

          Comment


            #6
            Re: beste autoflower zaden?

            alles kan tippen aan RQS !! RQS zuigt hard

            wil ej iets goeds en goede opbrenger , kijk dan eens naar een og kruising , dat heb je in alle geuren en smaken , ik zelf heb een kruising van super lemon haze x og , en danm das een bom vol thc en een hele leuke opbrenger !!

            maar ja kan zo nog wel ettelijke soortjes opnoemen !!

            tis maar wat voor iets je zelf wil he

            en even ter info , why wil je hoge planten kweken ?? daar ben jke niets mee je kweekt met een 400 wat setje , dus je dieptestraling gaat max 30 cm !! dus alles onder die 30 cm zal fluffi zooi worden en ben je dus niet veel mee ! maar goed ieder zen ding he

            groetjes
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

            Comment


              #7
              Re: beste autoflower zaden?

              Hoeft niet perse hoog te zijn, maar ik wil gewoon zoveel mogelijk opbrengst.
              Van welk merk is die super lemon haze x og?

              grts

              Comment


                #8
                Re: beste autoflower zaden?

                Als het om de opbrengst gaat, waarom in godsnaam wil je dan autoflowers kweken ?
                En ik vind dat bijna alles aan Amnesia kan tippen, want daar zit weinig speciaals aan, smaken verschillen heh

                Een plant gaat normaal altijd de lucht in als je niet topt, dus dat probleem is ook opgelost.
                Als je niet topt, een relatief kleine pot gebruikt (6L) en niet al te lang groeit worden ze ook niet zo breed.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: beste autoflower zaden?

                  seedfinder miss een optie voor je?

                  Comment


                    #10
                    Re: beste autoflower zaden?

                    Ik ben op het moment zelf bezig met Blue Amnesia XXL AF van Dinafem, blueberry x amnesia haze als ik t goed heb, volgens internet heeft ie n goede smaak en gezien t een xxl is voldoet dat volgensmij aan jouw grote opbrengst vraag.

                    Maar ik weet niet of t iets voor je is

                    Kan je pas in 2017 wat over de smaak vertellen..

                    Comment


                      #11
                      Re: beste autoflower zaden?

                      volgens internet heeft ie n goede smaak en gezien t een xxl is voldoet dat volgensmij aan jouw grote opbrengst vraag.
                      Kan je pas in 2017 wat over de smaak vertellen..
                      De pels verkopen voordat de beer geschoten is.. Zo zeggen ze dat
                      De XXL's zijn tot nu toe niet XXL geweest ten opzichte van een goede Medium autoflower.

                      Persoonlijk zou ik het lekker afwachten, en dan pas tips gaan geven of een soort aan te raden is.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #12
                        Re: beste autoflower zaden?

                        Je hebt opzich wel een punt
                        Bedoelde het alleen wel meer als kijk er eens naar dan als deze moet je gewoon een keertje groeien, maar ik snap wat je bedoelt :p

                        Comment


                          #13
                          Re: beste autoflower zaden?

                          Wanneer je kweekt licht het er ook aan welke voeding je geeft, of wat voor mix je gebruikt, want ik weet zeker dat je genoeg materialen kwa voeding kunt vinden wat je planten ook tot het uiterst laat werken, stel je kweekt alleen met groei en bloei voeding, verwacht je niet evenveel als je er PK bij gebruikt of extra mixen wat aan aanbevolen is.

                          PS; kan zijn dat ik het verkeerd heb, maar het verschil heb ik zeker meegemaakt. (namelijk ook nog een beginnende grower)

                          groetjess

                          Comment


                            #14
                            Re: beste autoflower zaden?

                            Sweet seeds cream mandarine. Kutgenetica, maar pf wat een lekkers. Eveneens de black cream en devil cream. Als je ze zet, best een zaadje meer poten. Komt goed uit, want je krijgt er nog altijd 5 en 2 gratis Zaten wat mongooltjes tussen. En toch zal ik ze nog is zetten.

                            Comment


                              #15
                              Re: beste autoflower zaden?

                              Ik heb al een aantal planten die herma werden gewoon afgebloeid. Was wel in een veel later stadium. Echter nooit van sweet seeds, en de goedkoopste kosten momenteel ook maar 3,75 euro. Heb nog maar 2 keer zaden gehad van een huismerk als freebee en problemen mee gehad. Sweet seeds? Nog nooit, en dat sinds 2007.
                              Sweet seeds cream mandarine. Kutgenetica, maar pf wat een lekkers. Eveneens de black cream en devil cream. Als je ze zet, best een zaadje meer poten. Komt goed uit, want je krijgt er nog altijd 5 en 2 gratis Zaten wat mongooltjes tussen. En toch zal ik ze nog is zetten.
                              Kom op Beo. Blijf een beetje consistent
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment

                              Bezig...
                              X