Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Autoflowering Files (automatics)

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: The Autoflowering Files (automatics)

    hallo wie kan mij vertellen waar ik autflowers zaad kan kopen ?
    voor plantje tot 60 70 cm hoogte

    mailo naar wasmachine-drogers@hotmail.com

    Comment


      #92
      Re: The Autoflowering Files (automatics)

      internet, en anders in de coffee of growshop, of anders op straat nog wel.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #93
        Re: The Autoflowering Files (automatics)

        Dutch-headshop
        Bij alien
        je kan het overal kopen eigenlijk

        Comment


          #94
          Re: The Autoflowering Files (automatics)

          ik ben op zoek naar een lekkere maar de snelste autoflower vanaf zaad tot einde van de cyclus kan iemand helpen met een paar soortjes die max 7weken nodig hebben vanaf zaad???
          Wil je blowen, moet je het zelf growen

          Comment


            #95
            Re: The Autoflowering Files (automatics)

            Ik denk het niet.. 8 weken bloei is het kortst dacht ik. Daar komen altijd nog 3 weken groei bij. Als het uberhaupt mogelijk is, lijkt het me de moeite niet waard.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #96
              Re: The Autoflowering Files (automatics)

              sweet seads heeft 1 autoflower die vanaf zaad op 7weken klaar zou zijn, de sweet skunk maar het is de enige soort die ik vind dus als er nog mogelijkheden zijn dan hoor ik die graag, alvast al bedankt LR2 probleem is dat ik met een verhuis zit en zou snel nog een rondje kunnen doen maar kan niet de volledige cyclus doen die ik de plantjes normaal geef, kan nog iets forceren op 7weken maar dan moet het op 7weken ook klaar zijn vanaf zaad 8weken kan mischien ook nog maar dan wel echt ook gerekend 8weken vanaf zaad
              Last edited by Medical-Spliff; 21 May 2012, 17:30.
              Wil je blowen, moet je het zelf growen

              Comment


                #97
                Re: The Autoflowering Files (automatics)

                Dat is niet waar volgens Azarius en wat andere sites. Die sweet skunk bloeit 7 weken volgens hen. Vergeet niet die 3 weken groei die daaraan vooraf gaan dan. Ook de beloofde opbrengst lijkt me vergezocht. Een lowryder#2 heeft met 12 weken een opbrengst van circa 40gr. En deze sweet skunk met 7 weken (volgens sommige sites dan) een opbrengst van 90gr. Klinkt allemaal nogal onbetrouwbaar.. Die 7 weken van zaaien tot oogst geloof ik gewoon niet. Mocht dat wel zo zijn: Tel daar bezorgtijden (3 dagen) kiemtijd (tot 10 dagen) bij, en je bent al bijna 2 weken verder. Daarbij komt nog drogen (een drogende haffel wiet verplaatsen stinkt erger dan een levende plant) van 2 weken.. Het is niet haalbaar lijkt me.
                Je komt nooit onder de 10 weken helaas. Beter pas een rondje zaaien in je nieuwe huis dan!
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #98
                  Re: The Autoflowering Files (automatics)

                  als ik het zo hoor zal het dat idd worden LR2 thx voor de info, nuja had er me al op voorbereid maar wou toch nog snel even checken of het niet meer mogelijk was
                  Wil je blowen, moet je het zelf growen

                  Comment


                    #99
                    Re: The Autoflowering Files (automatics)

                    heb juist een kweekje geoogst van de northern lights autos... wauw, wat een heerlijke smaak, 9planten 11liter 600hps, een 300gr..
                    eerste kweek wel..

                    Comment


                      Re: The Autoflowering Files (automatics)

                      mijn oude vertrouwde maatje kitefreak heeft me minefield ryder ,lowryder#2 en ak 47 af opgestuurd
                      deze soortjes wou ik dit jaar onder de australiese zon zetten
                      heeft iemand ervaring met minefield ryder hierover heb ik graag wat meer info
                      thnx

                      Comment


                        Re: The Autoflowering Files (automatics)

                        Wat er op sites wordt aangegeven (oogstklaar binnen 8-9 weken) slaat nergens op. Ik heb zelf 2 big bang autoflowers staan, ze staan nu 2 weken in bloei en ontkiemen is 2 maanden geleden gebeurd. ja er zal zeker wat vertraging zijn opgelopen door het wat slechtere weer in Nederland maar zoveel weken kan dat toch ook weer niet schelen lijkt mij..

                        Comment


                          Re: The Autoflowering Files (automatics)

                          Ja zeer zeker wel. Een autoflower doet er bij lagere temperaturen (>20C) dubbel zo lang over. Soms zelfs langer. Bij een binnenkweek loopt alles precies op de aanduiding van de site tot nu toe.
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            Re: The Autoflowering Files (automatics)

                            Dan gelden die bloeitijden dus alleen voor de binnenkweek, maar dat staat niet op het pakje (ik heb het niet gezien in ieder geval).
                            Mijn eerste autoflowers waren Easy Bud, kleine plantjes met nauwelijks vertakkingen en zeer fluffy toppen ik heb ze in de kas gekweekt
                            en ze waren enkele weken eerder klaar dan mijn "gewone" plantjes maar zeker niet binnen de "beloofde" tijd.. De wiet de eraf kwam zag er niet uit
                            eerlijk gezegd, de geur was echter bovengemiddeld goed en de smaak en werking waren voldoende. Ik zou ze alleen niet nog een keer zetten.
                            Nu heb ik 6x Big Devil in mijn kasje Ik schat dat ze over 4 weken klaar zijn, dan is de volledige cyclus toch 12 weken vanaf zaaien. Ik heb ze binnen
                            uit de grond laten komen en toen ze ca. 20 cm waren in de kas gezet. Van deze 6 planten zijn er 2 175 cm hoog met normale vertakkingen.
                            1 is er 100 cm en nauwelijks vertakt, 2 zijn er 50 cm en ook nauwelijks vertakt, en de laatste is 30cm zonder vertakkingen en nauwelijks iets van bloei.
                            Verschil in zaailingen vind ik wel aanvaardbaar maar dit gaat wel ver. Maar als iemand een tip heeft voor een wat stabieler soortje dan zou ik die graag eens binnen kweken .

                            Comment


                              Re: The Autoflowering Files (automatics)

                              Hier nog 3 soorten van Spliff Seeds:
                              Dutch Automatic 55% Indica. Een kruising van Ruderalis, Northern Light, Santa Maria en Afghani genetica. Fruitige, bloemige aroma en smaak. AutoBloeitijd soort. Van zaad tot oogst in 10 tot 11 weken. Typische Indica stoner. Potentieel THC percentage laag- gemiddeld.Dutch Blue Automatic
                              Ak Auto

                              Last edited by Jointjedraaien; 27 July 2014, 22:46.

                              Comment


                                Re: The Autoflowering Files (automatics)

                                Ik denk dat dit, nu we de 300 strains gepasseerd zijn, weinig zin meer heeft. Er is simpelweg teveel keus.
                                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                                Comment

                                Bezig...
                                X