Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote hermafrodieten topic

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Het grote hermafrodieten topic

    Korting op 420shop
    Klein woordje uitleg.
    Een hermafrodiet is als deze zowel de mannelijke als de vrouwelijke geslachtsorganen heeft, m.a.w. tweeslachtig is.

    Ook komt dit echter regelmatig voor bij cannabis planten. Meestal voorkomend bij vrouwelijk zaad. De bedoeling van deze topic is dat we een database gaan aanmaken ivbm herma's.

    Heb je al van een bepaalde zaadbank al veel herma's gekregen voel je vrij om het hier neer te schrijven.

    Denk je dat je een herma hebt en twijfel je, plaats het hier neer liefst met een duidelijke foto. En vermeld eventueel de zaadbank.

    Veel van onze leden hebben er al ervaring mee, en zullen je met raad en daad bij staan om toch nog iets rookbaar er van te halen Bv mannelijke bloemen wegsnijden etc...

    Er is ook nog op het forum een mooie thread ivbm hermafrodieten.
    Deze thread is ook bedoeld om een zaadbank data base aan te leggen welke zaadbanken er het minst last van hebben enzo.
    Natuurlijk hangt ook alles vast aan kweek factoren en technieken, zoals valse lichtinval etc... gelieve hier ook rekening mee te houden.

    Voel je vrij om hier eventueel een link met een kweekverslag te zetten waarbij je herma('s) hebt ontdekt in je kweekruimte.

    Lijst van kweekverslagen waarbij hermas zijn voorgekomen.

    maxie 12: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ang-nog-foto-s
    skafe : http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...e-s-Grote-Knal


    Grtz
    Last edited by westport; 13 February 2013, 04:13.
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2
    Last edited by monty; 24 August 2009, 15:51.

    Comment


      #3
      Re: Het grote hermafrodieten topic.

      ik heb 1 walhalla herma van sannies, maar ik had 5 purple haze feminised gekocht bij white label en geen 1 herma,

      Comment


        #4
        Re: Het grote hermafrodieten topic.

        van de nirvana zaad label heb ik t gehad volgens mij was het of de snowwhite of de big bud weet niet zeker
        Schutto In tha house

        Comment


          #5
          Re: Het grote hermafrodieten topic.

          the greenhouse seedbank : Alaskan ice. Er zijn massas mensen die hermas gekregen hebben deze zomer met deze nieuwe , heel potente maar ook enorm onstabiele soort van the greenhouse. Er zijn mensen die denken dat de soort zo onstabiel is door de hoge thc waarden en erbij de heel hoge cbd en cbg waarden, die heel raar verkregen zijn aangezien het een kruising tussen haze en white widow is die allebei geen hoge cbd waarden hebben.
          THC: 21.4%
          CBD: 1.05%
          CBG: 1.78%.

          Ik denk dat reud op dit forum zelf ook een herma had van alaskan ice.

          Comment


            #6
            Re: Het grote hermafrodieten topic.

            Hier ook van Greenhouse 1x een Great White Shark feminised. Toch bijna geen zaden (tot nu toe 3 stuks) en gewoon compacte toppen. Vond pas tijdens het knippen verborgen mannelijke trosjes gelukkig nog met inhoud, zie foto. De stress die deze heeft gehad is een vergeten watergift waardoor ze uitgedroogd was en de hitte van afgelopen weken.

            Greetzz
            Attached Files

            Comment


              #7
              Re: Het grote hermafrodieten topic.

              ik heb 5 zaden van Dutch passion orange bud feminized als herma's zien door t'leven gaan lol ,een zielige bedoening
              Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

              Comment


                #8
                Re: Het grote hermafrodieten topic.

                van die alaskan ice heb ik dat ook vernomen, er beweerde zelf eentje dak half en half ken dat ze steriel was. Wachten en wachten, en nog een weekje erbij, terwijl ze nooit bloeiverscheinselen vertoonde.

                Grtz $iR
                sigpic

                Comment


                  #9
                  Re: Het grote hermafrodieten topic.

                  Hee mensen! een vraag. ik zit dus met een herma. die eignelijk binnen een paar dagen om zou moeten. wat is het beste om te doen om halen of wachten?
                  sorry ik krijg de foto's niet geupload! hier staam ze http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ang-nog-foto-s !
                  Last edited by Jointjedraaien; 28 May 2010, 12:22.

                  Comment


                    #10
                    Re: Het grote hermafrodieten topic.

                    het staat al in je draadje max...
                    Afbloeien, zaad eruit pikken en toch oproken. De smaak zal wat tegenvallen en ze zal niet supersterk zijn maar anders is alle moeite toch voor niets geweest. De plant gaat nu volgens mij de 8e week in en zal onmogelijk klaar zijn nu, lees als geen effect en heel slechte smaak.

                    Grtz $iR
                    sigpic

                    Comment


                      #11
                      Re: Het grote hermafrodieten topic.

                      nee gie laten uitbloeien voor die enkele dagen zal dat geen kwaad kunnen het enige wat je kan hebben is vrouwelijk zaad. Nooit omdoen omdat je enkele mannelijke bloemen hebt. Gewoon voorzichtig met natte vingers, zodat het stuifmeel er aan blijft plakken, aftrekken.

                      Bij testen die ik heb gedaan bij overvoeding onregelmatig wateren en licht opgefuckt heb ik alleen herma's gekregen wanneer mijn temperatuur omhoog gaat en met graden tussen de 30 en 36 of hoger. Hermafrodiet gegarandeert. zo maak ik al jaren zaad.

                      Na zaai testen hebben wij van stekken en zaailingen van hermafrodieten uitgezet en zijn die allemaal afgebloeid als 100% vrouwelijke planten.

                      het enige wat dus aan kan liggen is dus ofwel slecht zaad ofwel slechte techniek dus slechte kweker.

                      dit is wel gebaseerd op 10 jaar testen en kloten op coco's binnen met hps 600 en 400.

                      Comment


                        #12
                        Re: Het grote hermafrodieten topic.

                        Royal queen seeds geeft ook herma's...
                        grow da weed, smoke it's buds

                        Comment


                          #13
                          Re: Het grote hermafrodieten topic.

                          feminised seeds zijn gewoon gevoeliger aan stress ,we gaan niet alle zaadbanken door het slijk halen doch ,maar het blijft toch storend als hobbyteler ,

                          @CelisMan
                          welk soortje was het ?
                          Last edited by Jointjedraaien; 22 June 2010, 05:27.
                          Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                          Comment


                            #14
                            Re: Het grote hermafrodieten topic.

                            D.N.A genetics, sharksbreath; op 6 fem. 1 mannetje en 1 herma

                            Comment


                              #15
                              Re: Het grote hermafrodieten topic.

                              Sannie seeds
                              - herijuana 2/6 herma (uit regulier zaad)
                              - KO kush 1/9 herma (uit regulier zaad)

                              Nirvana feminised seeds
                              -PPP 1/7 herma
                              Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                              A. The cop!

                              Comment

                              Bezig...
                              X