Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote hermafrodieten topic

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Het grote hermafrodieten topic.

    ak47 X lowryder #2 van the joint docter gefeminizeerd, 1/2 herma. Echter door stress van lst veroorzaakt. Dus een beetje zelf schuld.

    Grtz

    Comment


      #17

      Comment


        #18
        Re: Het grote hermafrodieten topic.

        Ik heb er nog niet veel verstand van, maar dat geklooi met de natuur ben ik nooit zo'n voorstander van geweest. Gewoon lekker biologisch met die planten in de weer lijkt mij in ieder geval het leukst. Is het al voorjaar?

        Comment


          #19
          Re: Het grote hermafrodieten topic.

          Als je zelf niet met de natuur klooit doen anderen dat wel: veel van onze groenten en fruit zijn polyploide. De welbekende aarbei is bijvoorbeeld octoploide en heeft 8 x-chromosomen in plaats van 1 of 2.

          Comment


            #20

            Comment


              #21
              Re: Het grote hermafrodieten topic.

              moed niet verliezen ,ik heb er zo een hele kast gehad ,dus ik ben gewoon opnieuw begonnen ,jammer misschien eerder regulier zaad kopen
              Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

              Comment


                #22
                Re: Het grote hermafrodieten topic.

                ik vind het inderdaad allemaal maar niks met dat feminized zaad. transseksuele wietplanten moet niet gekker worden joh.

                Comment


                  #23
                  Re: Het grote hermafrodieten topic.

                  Dag Mede-Growers
                  Ik heb zonet een mooie foto gevonden van een hermafrodiet...
                  Moet je wel effe vergroten voor je het kan lezen en kunt zien.
                  Als je zoiets kunt terug vinden op je plant zou je hem beter omkappen!


                  Click image for larger version

Name:	med_gallery_6264_1876_372163.jpg
Views:	1
Size:	111,7 KB
ID:	887282

                  Mvg
                  Last edited by Time2GrowNow; 2 January 2010, 11:20.

                  Comment


                    #24
                    Re: Het grote hermafrodieten topic.

                    Mooie duidelijke foto van een herma Time2GrowNow.

                    Grtz
                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment


                      #25
                      Ik ga voor een volgende kweek in ieder geval een thermo/hygrometer met max-min geheugen aanschaffen. Nu heb ik een goedkope buitenthermometer, en dat is niet bepaald de nauwkeurigste vermoed ik. Ook het controleren van de temperatuur in de donker periode in een "pain in the ass".

                      De 2 dames doen het verder echt fantastisch en lijken verder helemaal nergens last van te hebben. Daarom vrees ik voor het ergste.. Genetische hermafrodie.. Maar het zou mij wel enigzins verbazen, omdat ik nauwelijks herma's ben tegengekomen bij greenhouse en naar mijn weten nog geen enkele herma Big Bang.

                      Als ik weer wat meer tijd heb ga ik alle informatie en mijn verslag goed doornemen in de hoop dat ik tot een sterkere conclusie kan komen. Als iemand zich geroepen voelt om deel te nemen in deze queeste, alle hulp is welkom!

                      Grtz Skafe

                      Attached Files
                      Last edited by Skafe; 19 January 2010, 18:05.

                      Comment


                        #26
                        Re: Het grote hermafrodieten topic.

                        Hey moet je s kijken in de gs of plaatselijke elektrowinkel voor een min/max thermo/hygrometer kost +-20 euro en is ideaal om je temperatuur te monitoren zowel s`nachts als overdag.
                        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                        A. The cop!

                        Comment


                          #27
                          Re: Het grote hermafrodieten topic.

                          hmmm interesant topic heb namelijk ook feminised zaad gekocht ! hoop dat ik ervan gespaard blijf ! 3x amnesia, 4x lsd, 3x fruit spirit, en 2 white widow hoop toch van elke soort 1 goed vrouwtje over te houden

                          Comment


                            #28
                            Re: Het grote hermafrodieten topic

                            Mijne zou er denk ik ook wel tussen kunnen
                            stuk of 4/5 al ontdekt. Weet niet of het hierbij blijft. Zal deels met omstandigheden te maken hebben, maar deels ook niet (Big Bang zou een sterke, gemakkelijke plant voor beginners moeten zijn...)
                            Kweekverslag-Big-Bang-1e-keer
                            Last edited by Jointjedraaien; 28 May 2010, 12:22.

                            Comment


                              #29
                              Re: Het grote hermafrodieten topic.

                              klopt, ik had 5 skunks#1 van RQS, eentje was herma. Maar zoals Orias hier boven zegt: onregelmatig licht en temp ? Het was ook mn eerste kweek... Enfin, ik ga nu voort met een 10tal zaadjes die van die ene herma kwamen... Eens zien wat dat brengt..?
                              I've seen things who people would never believe...

                              Comment


                                #30
                                Re: Het grote hermafrodieten topic

                                Denk je dat dat een verstandige beslissing is Lady G? Je zult nu starten met zaden waarvan je zeker bent dat er herma genen in zitten...
                                Grtz $iR
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X