Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote hermafrodieten topic

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Het grote hermafrodieten topic

    hier in mijn verslag kan je bij de 2de update foto's zien van wat ik denk herma is.. (hoopt van niet)
    als iemand zin heeft om even te checken, want ik ben er niet zeker van.

    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...nge-in-wording

    gr elvis

    Comment


      #77
      Re: Het grote hermafrodieten topic

      hallo had dit gepost met mannetje vrouwtje topic , maar past beter hier denk ik

      ik heb een scrog met 8 orange buds, nu is sinds gisteren het geslacht verschenen na precies 7 dagen op 12/12 , er zitten 2 herma's tusse en 1 mannetje , het mannetje ga k zowiezo omleggen maar zou graag de herma's laten staan om toch niet alles weg te moeten gooien en het ook erg veel werk zou zijn om de 2 herma's eruit te gaan vissen want mn netje is bijna helemaal vol
      , is er een manier om te verhindren dat deze herma's de andere bevruchten? ik las hier ergens dat de zaadballetjes eraf knijpen met natte vingers kan helpen?

      Comment


        #78
        Re: Het grote hermafrodieten topic

        Ja, maar kijk goed dat je alles gecastreerd hebt. Ook moet je een beetje zien of er niet teveel balletjes aanhangen anders is het onbegonnen werk

        Comment


          #79

          Comment


            #80
            Re: Het grote hermafrodieten topic

            De balletjes kunnen blijven komen in theorie maar ik durf wedden dat het zo niet zal zijn als je ze allemaal in 1 keer weghaalt. Dat mannetje mag je helemaal wegdoen, ben je niets meer mee.
            Blijf toch uitkijken naar balletjes nadat je gecastreerd hebt

            Comment


              #81

              Comment


                #82
                Re: Het grote hermafrodieten topic

                bij nader inzien hadk niet 1 mannetje en een paar herma's ,maar 5!!! mannetjes :'( dacht dat t herma's waren omdat de jongen waarvan k de zade had gekrege zei dat t feminised zaad was, en zag ook wat verwarrend uit door de versch planten op het scrog net

                nu hebk nog 3 vn de 10 over 2 uit de kast moete hale door dwerg groei, en nu 5 mannetjes gevierendeeld
                :'(

                Comment


                  #83
                  Re: Het grote hermafrodieten topic

                  Dat zijn de risico's als je met zaad begint. Al heb je wel wat ongeluk dat moet gezegd worden . 3 op 10 is niet zo'n goede score als is het heel goed mogelijk zoals je ziet. Stekken en feminised zaad is een andere optie. Feminised zaad kan je herma's hebben, stekken zijn dan weer enorm moeilijk te vinden (en zeker betrouwbare en gezonde stekjes!). Dus de perfecte situatie bestaat niet echt helaas. Maak gewoon dat je 3 dames mooie planten worden en je gaat een leuke roker hebben, geloof me

                  Greetzzz

                  Comment


                    #84
                    Re: Het grote hermafrodieten topic

                    uiteindelijk mag je een gekregen paard ook niet in de muil kijken, had de zaadjes gekregen van een vriend, die zei dat ze 95% kans vrouwelijk waren, als ik dit niet had gehoord was de shock ook niet zo groot
                    maar khad 2 dwergjes in mn kast die k eruit had gehaald en in iemand zn tuin gezet , eentje is dood gegaan de andere is gelukkig een vrouwtje die staatr nu terug in de kast, en mn halve kast staat toch nog vol gescrogt dus de opbrengst zal nog wel een beetje kunne meevalle, heb de hele plagron terra voeding lijn, en heb nu 130watt aan philips tornado's voor 4 plante was toch niet genoeg voor 10

                    Comment


                      #85
                      greenhouse seeds zijn waardeloos! alleen super lemon haze vond ik oke!
                      damn sour: herma's
                      kaja kush: herma's
                      train wreck: vieze wiet
                      strawberrie haze: geen kiemkracht
                      enz..

                      weet ook dat hun het puur voor het geld doen! ze zijn zo commercieel als de pest!!

                      met sannie's heb ik nooit problemen!!! sterker nog ik vind hun de beste!!!

                      barney's seeds is ook niet al te best trouwens!
                      Last edited by ceBep; 27 October 2010, 21:10. Reden: dubbelpost
                      NO PANIC... GO ORGANIC !

                      Comment


                        #86

                        Comment


                          #87
                          Re: Het grote hermafrodieten topic

                          @ chemdog: Wil je iets toevoegen aan je eerder geplaatste bericht, gebruik dan de "Bewerk Bericht" functie.

                          @Jona: voor zulke dingen bestaat er ook een knop, je kunt het melden aan de mods.
                          Dit voorkomt ergernis en wij lossen het voor je op!

                          Comment


                            #88
                            Re: Het grote hermafrodieten topic

                            Vale, effe off topic maar ik vraag het gelijk nu je erover bezig bent: komt dat direct bij jullie als ik op dat minnetje duw? Hoe moet dat precies gereport worden dan? Kwestie dat iedereen het weet

                            Comment


                              #89
                              Re: Het grote hermafrodieten topic

                              Je kunt een bericht rapporteren door op het zwarte driehoekje te drukken in de grijze regel onderaan het bericht. Je vult de reden ff in en klaar is kees!
                              Een melding komt in het mod-board en er wordt zo snel mogelijk op gereageerd....

                              Comment


                                #90
                                Re: Het grote hermafrodieten topic

                                man.jpgvrouwtje.jpgmannetje.jpgm.jpgvrouw.jpgvr.jpgmann.jpg



                                Ik heb een indruk dat de eerst 4 foto's het mannetje is?

                                Comment

                                Bezig...
                                X