Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote hermafrodieten topic

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Het grote hermafrodieten topic

    hoi hoi ik wou vragen of dit ook een hermafrodiet is en zoja war moet ik doen??????

    gr DSCF1919.jpgDSCF1920.jpgDSCF1922.jpgDSCF1923.jpgDSCF1928.jpgDSCF1929.jpgDSCF1921.jpgDSCF1927.jpg

    Comment


      Re: Het grote hermafrodieten topic

      1: in de vuilbak gooien
      2: beetje lezen op het forum
      3: nog eens proberen (maar nu met iets meer voorkennis)
      4: WIN!!!!

      mvg

      Comment


        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          Wil je blowen, moet je het zelf growen

          Comment


            Re: Het grote hermafrodieten topic

            heeft die gast nou pumba vermoord?????

            ps en je plantje zou er goed hebben uitgezien als je dit in de zomer neerzet
            ipv de winter. bladsla heeft veel licht en warmte nodig.

            en waarom heb je je blad geknipt?
            Last edited by bramonius; 21 January 2013, 07:26.

            Comment


              Re: Het grote hermafrodieten topic

              You can do it!! hij wou er 9 vingerige bladeren van maken
              Last edited by berry ryder; 21 January 2013, 07:31.
              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

              The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
              Spliff Strawberry in scrogg, klaar



              sigpic

              Comment


                Re: Het grote hermafrodieten topic

                koop fatsoenlijk zaad en geen fem zaad in geval van autoflowers.
                de meest egefeminiseerde autoflowers hebben herma genen gezien het niet zo gemakkelijk is om fem zaad te maken bij autoflowers zoals bij normale wietplanten word gedaan.
                dit heeft gewoon te maken met de zelf bloeiende eigenschappen van de plant en de moeder planten die gebruikt worden zijn vooraf nooit getest geworden of kunnen worden of ze stress gevoelig zijn of niet
                stress gevoelige planten leveren nu eenmaal snel herma's op.
                maar is voor veel breeders gewoon snel geld verdienen met rommel tenzij ze fatsoenlijke genetica hebben gebruikt en deze ook goed van te voren hebben getest.

                iedereen kan fem zaad maken maar NIET iedereen maakt fatsoenlijk fem zaad!!!
                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                Comment


                  Re: Het grote hermafrodieten topic

                  Wat een haat angel! Ik zelf heb nog nooit herma's meegemaakt in fem. auto's. Wel in reguliere landrassen en in femzaden van sensiseeds. Maar sensiseeds staat er bekend om dat ze goed testen, dus ik moet helaas toegeven dat ik 't niet met je eens ben.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    Re: Het grote hermafrodieten topic

                    iemand ervaring met CBD critical mass? er zeggen veel dat er veel hema's bij zitten?

                    Comment


                      Re: Het grote hermafrodieten topic

                      hema verkoopt geen hermas, enkel parkas

                      Comment


                        Re: Het grote hermafrodieten topic

                        Is deze herma??? Hoop dat jullie kunnen helpen... kreeg de foto's helaas niet scherper...
                        Attached Files
                        Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                        Comment


                          Hey, ik heb denk ik ook last van een herma en heb de balletjes steeds verwijderd. Maar nu zag ik laatst een balletje met een witte haar van de vrouwelijke bloemen uitsteken. Zit ik nu heel de tijd bloemetjes weg te snijden? :s hier ff een foto van de plaats die ik bedoel:



                          Ik kreeg hem niet verder ingezoomd, maar je zie het balletje zitten met jet draadje dat er uitkomt.
                          Graag jullie mening!

                          Edit: bij nader inzien toch niet zo'n duidelijke foto. Ik heb het over de eerste vertakking links van de hoofd stam. Daar zit het balletje onder een oksel.
                          Fear leads to anger..Anger leads to stress..Stress leads to doobies

                          Comment


                            Re: Het grote hermafrodieten topic

                            Vraagje? Is mijn plant een herma? en is dat rookbaar? of kan ik hem beter meteen in de GFT bak gooien??339.jpg340.jpg343.jpg

                            Comment


                              Re: Het grote hermafrodieten topic

                              Is niet te zien op de foto's, dus ik denk van niet. Ja dat zou alsnog rookbaar zijn. In de GFT hoef je 'm pas te doen als er ook nog andere dames staan die ze kan bevruchten mits ze herma is, maar een composthoop is makkelijker; gratis voedingrijke grond voor volgend jaar
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment


                                Re: Het grote hermafrodieten topic

                                Is dit een hermafrodiet? Of ziet een purple er altijd zo uit? Pleasse advies!


                                DSC_0937.jpg
                                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                                Comment

                                Bezig...
                                X