Eerste kweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Lambrecht brenda
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Jan 2017
    • 1

    #1

    Eerste kweek

    Korting op 420shop
    Heb mijn eerste zaadje gepland in de zonnekant en hij groeit goed ik had geen speciale voeding dus ik heb dan maar organisch voor tomaten te geven t, schijnt goed te zijn.normaal moet hij nog zes weken benieuwd naar de oogst.stel dat ik toch een man kreeg kan ik daar iets mee.
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    Er zijn wat bestaande mensen met dezelfde naam als de jouwe. Via google zijn die te vinden, en zo kan de politie (of een boef met verkeerde bedoelingen) dat ook..
    Daarom gebruiken wij schuilnamen.

    Zaadjes hebben geen voeding nodig. Als je een mannelijke plant hebt, dan doe je die weg. Als je plots een man krijgt, zou ik hem aan het werk zetten.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • joremkrank
      Cronic Grower
      Lucky Member
      • Oct 2015
      • 3260

      #3
      gewoon buiten zetten,beetje zaailing kan het hebben
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Poehpoeh...inderdaad, als je overal dezelfde naam gebruikt heb je 0.0 privacy en is alles van jou en je familie te achterhalen.
        Zou misschien JD even een berichtje sturen dat-ie je naam hier verandert ?

        Leuk dat je een plantje hebt.
        Staat-ie gewoon achter het raam ?
        Zonder goed licht gaat daar niet zoveel afkomen eh, dan is het meer een sierplantje.

        Anyways, succes, hopelijk wordt het wat.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        Bezig...