Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

weet iemand hoe dit kan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektip: weet iemand hoe dit kan?

    Korting op 420shop
    hallo mijn plantjes staan 4 weken in bloei maar de blaadjes worden geel zie foto
    ik kweek op cocos voeding coco hanna a-b ph 5,9 ec 2,0
    ik denk dat ze overvoed zijn.
    wat moet ik hier tegen doen?
    alleen kraanwater geven met ph 6.0 ec???????
    alvast bedankt.

    #2
    Ik zie geen foto.
    Waarschijnlijk stikstofblokkade door teveel bloeivoeding te vroeg in de bloeiperiode.. Daar doe je niks meer aan behalve uitzitten en in de toekomst later beginnen met bloeivoeding.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Heb je de kans er een foto van te plaatsen? Het ene gele blaadje is het andere niet.
      Als de bladeren onderin geel worden, dan is dat niets om je zorgen over te maken.
      Als alle blaadjes vanuit de puntjes geel worden (en later zelfs bruin), dan ben je aan het overvoeden.
      In dat geval de voedingsfles inderdaad even dicht laten en afgezuurd water geven voor een paar dagen.

      Maar nogmaals: Een foto vertelt hier meer dan 1000 woorden

      Comment


        #4
        IMG_3269.JPG hallo hier is een foto van het blad wat bij meerdere gebeurt .
        foto is het niet heel goed te zien maar meerdere bladeren krijgen dat.
        kan het niet zijn dat ik te vroeg ben begonnen met pk 13/14 te geven
        ik geef het al toen de eerste bloeiknoppen er op zaten IMG_3264.JPG

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Precies dat jah.
            Blokkade door overvoeding met die klote pk13/14.
            Snap sowieso niet dat die meuk zo gretig gebruikt wordt want de meerwaarde heb ik nog maar een paar x mogen aanschouwen in hele bedreven handen.
            Meestal eindigt het in bovenstaande scenario's..

            Volgende x lekker weglaten die meuk en gewoon bio gaan voeden zonder dat meten want ook daar zie ik er meer de mist mee ingaan dan dat het meerwaarde oplevert.

            Suc7 images-66.jpg
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment


              #7
              Te nat en te weinig voeding.

              Comment


                #8
                hallo
                ik heb ze vandaag gewoon even water gegeven met een ph waarde van 6 dus geen voeding erbij doen.
                moet ik dit een paar dagen zo doen of gewoon weer beginnen met beetje voeding
                en dan geen pk13/14 er bij meer?
                alvast bedankt

                Comment


                  #9
                  ik heb zelf cocco,s met starwaarde van 1.4 en kalk en ijzer erin,wat was de startwaarde van je cocco,s en met welke ec ben je begonnen?neem met een plastic lepel een cocco,s monster,werkt hetzelfde als aarde monster nemen..als je de ph en ec van je cocco,s weet dan kunnen ze hier advies geven.
                  verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                  Comment

                  Bezig...
                  X