wat gaat er mis met mijn bladeren?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Grower18
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Dec 2016
    • 113

    #1

    Kweektip: wat gaat er mis met mijn bladeren?

    Korting op 420shop
    beste mensen
    dit is mijn eerste kweek en zit nu in bloeiweek 4 bijna 5
    maar heb een probleem mijn bladeren worden geel bruin achtig zie foto
    mijn voeding is coco hanna a-b mijn ph waarde is 6.0 ec 1,70
    ik gebruik sinds deze week ook pk 13/14 10 ml op 10 liter water
    mijn toppen beginnen al bruine haartjes boven op te komen maar zijn nog lang niet klaar.
    wat kan ik nu het beste gaan doen????
    hier wat foto's van de bladeren.
    alvast bedankt IMG_3427.JPGIMG_3429.JPGIMG_3428.JPG
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Mschien maak je beter even foto van heel de plant
    God was never on your side..

    Comment

    • Grower18
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Dec 2016
      • 113

      #3
      hallo hier nog paar foto's van helemaal kijk goed naar de top bovenop het alleen staande blad komt van onder de stam. meer bladeren onder de stam worden zo licht geel
      IMG_3439.JPGIMG_3433.JPGIMG_3434.JPG ren IMG_3436.JPG
      Attached Files

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #4
        Nog altijd hetzelfde probleem als twee weken geleden.

        Comment

        • Grower18
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Dec 2016
          • 113

          #5
          jaa zeker weet nog steeds niet wat er aan de hand mee is

          Comment

          • LR2
            Mother of all Growers
            MemberLucky Member
            • Nov 2011
            • 8552

            #6
            Heb je al gekeken op de vorige pagina die je startte, en een van de problemen kunnen uitsluiten of bevestigen? Het antwoord is namelijk genoemd..
            hallo mijn plantjes staan 4 weken in bloei maar de blaadjes worden geel zie foto ik kweek op cocos voeding coco hanna a-b ph 5,9 ec 2,0 ik denk dat ze
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            Bezig...