Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste AF kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste AF kweek

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Op dit moment ben ik bezig met mijn eerste autoflower kweek en dit gaat in principe redelijk leuk zo echter denk ik dat ik nu al tegen een probleem aanloop.
    Het lijkt erop dat er beginnende meeldauw op mn bladeren zit echter kan ik dit zelf niet zien vandaar mijn vraag.
    Er zitten geen ongewenste gasten verder op de desbetreffende plant.
    wellicht dat iemand mijn vrees kan bevestigen of liever niet nog eigenlijk haha

    bij voorbaat dank
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Meeldauw zit er niet op.
    De puntjes die wel te zien zijn, dat komt door vraatschade van trips of spint. Ik gok op trips.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Ik zie daar niks schade aan. Plantje is ook nog maar 4 dagen oud ofzo, trips of andere beestjes in week 1 al in je hok halen voor een eerste kweek uit zaad is praktisch onmogelijk.

      Comment


        #4
        Buiten of binnen? Zou de eerste keer zijn dat ik meeldauw binnen zie.

        Heb je nieuwe aarde gebruikt of van buiten afkomstig?
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          #5
          Ik was onlangs nog is op weedforum.eu gaan zien, onze vriend pothead sativa king super saiyin 3 had binnen meeldauw. Stak het op slechte renovatiewerken. Jup jup, met ondertussen wat? 4 keer 600 of meer, geen ontvochtiger en gewoon in een kamer. Ja dan krijg je vochtige muren, vochtig klimaat, schimmels en kans op meeldauw. Vond het vrij geestig.

          Comment


            #6
            Dan zou ik eerder denken aan huiszwam

            Maar dat is inderdaad balen, zal ook nog eens kijken bij hem hoe dat eruit ziet.

            --> ramptoerist
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              #7
              Stemma hier ook op ons forum https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-stof-op-plant
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                2e hands tent die niet goed is schoongemaakt misschien?
                En idd meeldauw kan wel degelijk in een tent, iemand heeft er net een topic over geopend hier op jd.
                Ik zie op die foto verder geen meeldauw gelukkig, maar die puntjes zijn wel verdacht.
                Maar als dit een nieuwe tent betreft dan heb je misschien zelf iets mee naar binnen genomen door vieze buiten schoenen in de ruimte of na het weken in de tuin je planten checken.
                Zelf heb ik ook ooit een rupsje mijn tent binnen gebracht, hoogst waarschijnlijk via mn haar na het loungen in de tuin onder een boom vol beesies.
                Is dit alles niet het geval dan lijkt het me sterk dat er beestjes in je tent aanwezig zijn.
                Last edited by Hoeloes; 18 February 2017, 22:37. Reden: Oh k zie net die link van LR2, die bedoelde ik ook. Alleen zie de bovenstaande link nu pas.
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                Comment


                  #9
                  Allemaal bedankt voor de reacties.
                  het is nieuwe aarde, nieuwe pot en de kamer is nooit gebruikt. Grondig schoongemaakt voor gebruik.
                  enige wat ik als verklaring zou kunnen hebben is via mn haar of kleding oid....ik weet t ook niet anders...
                  dit is dr vandaag.
                  enig idee voor plan van aanpak of even afwachten tot duidelijk is wat t precies is?
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment


                    #10
                    Aanpak ?
                    Euh...weinig water geven, en langs de rand.
                    Veel licht erop, zoveel mogelijk.

                    Of bedoelde je aanpak voor wat, meeldauw, beestjes?
                    Pak een vergrootglas en kijk een keer goed, dan weet je wat het is en of het wel iets is.

                    Als je spullen schoon zijn en de ventilatie in orde krijg je geen meeldauw.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Allemaal bedankt,

                      ik heb de lampen iets hoger gehangen en t schijnt nu beter te worden. Ik hou het nog even in de gaten
                      alles in de kamer was schoon en nieuw...met vergrootglas niks te zien verder.

                      Comment

                      Bezig...
                      X