Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek WW xxl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    eerste kweek WW xxl

    Korting op 420shop
    hai,

    paar zaadjes in handen gekregen van de white widow xxl.
    zelf laten ontkiemen ging prima, planten nu twee weken oud onder 600 watt hps in afgesloten kast
    werk op aarde met plagron groei en wil nu weten wanneer ik om schakel naar de bloei met voeding
    zijn autoflowers dus werk met 18/6 met het licht en wil dit ook zo houden
    aangezien autoflowers zelf in de bloei zouden moeten gaan is dus enkel nu belangrijk om te weten wanneer de juiste voeding te geven.
    alle andere tips ook van harte welkom

    #2
    Ik kweek al vele jaren met het zelfde recept ( scheepskist met drie spaarlampen) autoflowers met prima opbrengst en plezier.
    Zelf kweek ik met grond van de Jumbo waar ongeveer acht weken voeding in zit.
    Op het moment dat de dames in de bloei schieten begin ik mondjesmaat voeding te geven tot twee weken voor de oost.
    Het ligt er maar net aan de omstandigheden waarin je kweekt, hoeveelheid grond, welk soort aarde goedkoop of duur enz.
    Ik weet niet of je aan deze informatie iets hebt maar veel succes!!

    Comment


      #3
      Als er topjes gaan verschijnen gaat de bloeifase in. Je zou dan voorzichtig wat bloeivoeding kunnen gaan geven. Niet teveel want wat er eenmaal inzit krijg je er nooit meer uit. Dus net als met water geven, Liever iets te weinig dan teveel. Kijk vooral naar je plant en probeer te ontdekken wat hij nodig heeft.

      Succes

      Comment


        #4
        voedingsbodem is plagron net als de groei voeding.
        dacht hou het om te beginnen bij 1 merk.
        dus als plantje topjes gaat krijgen dat betekent dat de bloei begint en dat ik overstap met voeding.
        bedankt voor de tips

        Comment


          #5
          Ik begin altijd met 1/3 van de voorgeschreven hoeveelheid. En dan langzaam opbouwen en vooral goed kijken naar je plant.

          Comment


            #6
            ​​​​​​, succes!
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              #7
              Ik ben erg benieuwd naar het eindformaat. Die XXL belofte heb ik nog nooit zien uitkomen
              Succes!
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                2 weken nadat je de eerste witte haartjes zit ongeveer (stampers/ "pistils" kan je beginnen met de voeding. De eerste 2 weken dat ze die stampers/bloemen laat zien, is eigenlijk nog voorbloei, waarin ze nog altijd wat meer stikstof (N) dan P en K nodig hebben, dus wacht je nog even (die 2 weken) met het geven van bloeivoeding (waar dus meer P en K in zit dan N) tot de "daadwerkelijke bloei" (dit is als de bloemetjes echt grotere "trossen" beginnen te vormen, ook wel een Cola genoemd.

                Ik heb zelf de blue amnesia XXL van Dinafem gehad, zelfde principe geloof ik (qua XXL). Zijn bij mij wat te hard gerekt doordat ik er niet zo super licht boven had..

                word dus leuk voor me om te kijken hoe jij het doet, ben je van plan een verslag bij te gaan houden?

                Comment


                  #9
                  verslag bij gaan houden?
                  interessant, zal eerste eens gaan kijken hoever ik ga komen.
                  maandag derde week in zal ook eens kijken of het lukt om foto te maken en te plaatsen.
                  in ieder geval goede tips hier zodat ik beetje meer kennis krijg waar rekening mee te houden.
                  tot zover gaat die schijnbaar goed dus duimen draaien voor de rest van de rit

                  Comment

                  Bezig...
                  X