Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

autoflower Dark Devil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    autoflower Dark Devil

    Korting op 420shop
    hallo jongens,

    Even een vraagje voor jullie.. Straks komen m'n zaadjes uit van de Dark Devil. Dit zijn deze keer autoflowers... Kan er mij iemand zegen of ik deze ook moet toppen of best niet? Ik heb al verschillende dingen gelezen, maar weet niet 100% wat doen.. wat zouden jullie doen? Trouwens, is dit een goed wietje? thnx alvast!

    #2
    Ik zou het toppen niet doen met autoflowers. Soms vallen ze klein uit, en dan houd je weinig meer over.

    Is het een goed wietje? Is Earl grey lekkere thee? Mag je oploskoffie wel koffie noemen? Wat maakt een wietje 'goed' in jouw ogen?
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      nee niet doen Automatisch bloeiende wietsoorten of autoflowering of autoflower soorten bloeien ongeacht het aantal lichturen en blijven dus inderdaad relatief kleinn Je kunt ze toppen, maar eigenlijk gaan de dames daarvoor te snel in bloei Het zal je geen winst opleveren, maar kan wel verlies opleveren. succes !!!!

      Comment


        #4
        Alvast bedankt voor de tips jongens! Deze worden dus niet getopt.. ik houd jullie op de hoogte! Thnx!

        Comment


          #5
          ' Grote 'autoflowers kunnen best getopt en overgepot worden, de kleinere varianten zet je beter gelijk in pot van bestemming en blijf je inderdaad van af dus top je ze niet. Helaas komen breeders niet altijd hun belofte na qua grootte van de plant dus het is altijd even uitzoeken wat voor jouw plantje het beste is door veel kweekverslagen te lezen over de betreffende strain.

          Onder zie je een linkje naar een indoorkweek met Dark Devil, bekijk dat maar eens. Het toppen ging bij mij goed maar mijn naar buiten verbannen mishandelde Dark Devil hermaplantje deed het minder. Wel prachtig paars.

          Laatst topte ik (per ongeluk, dacht dat het een CBD Bomb was) een CBD Industrial autoplant van Dinafem, deze begon gelijk te bloeien op de getopte plek, plantje was 5cm groot dus heb ik maar gelijk weggegooid.

          Mijn in een buitenkweek getopte Blue Mammoth AF bracht 2x zoveel op dan de niet getopte het jaar ervoor.
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            #6

            Comment

            Bezig...
            X