Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe start Kind led x5 750w Pineapple chunk en Liberty haze gelijk problemen ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nieuwe start Kind led x5 750w Pineapple chunk en Liberty haze gelijk problemen ?

    Korting op 420shop
    Hallo ik ben Benno en ik ben weer opnieuw begonnen na een niet al te goede oogst vorige keer.Ik heb een tentje van 120x120x220 met Kind led x5 750w met warmte matten en de dames staan in air pots.Het ontkiemen ging vrij vlot +- 6 dagen,maar de dames schoten erg door.De stammetjes waren al 10 cm na 7 dagen dus ik heb ze gelijk over gepot en ze in mijn tentje gezet.De eerste dagen ging het goed allen nu hangen ze slap op de aarde ?De rv is 60% dus dat zou goed moeten zijn ?Ik heb de dames nog geen voeding gegeven omdat bio buzz aangeeft dat de bemeste aarde goed zou zijn voor 2 weken voeding.Ik hoop dat iemand mijn kan adviseren wat het beste te doen.Ik heb al plastic zakken over de dames gedaan in de hoop dat ze weer herrijzen.

    Groeten Benno THC
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Ik wilde meer foto`s uploaden maar helaas maar 1 per keer.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • Grills
      Grills commented
      Editing a comment
      Je foto's converteren met freestudio naar 600x800 easy

    #3
    Nog 1 foto
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #4
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #5
        En die eerste dagen heb je er geen licht boven gehad dan, of de lamp veel te hoog ?
        Ingraven gaat niet meer nu, omdat ze er al in staan, dan beschadig je meer.
        Zakje erom houdt alleen meer licht tegen, en ze hebben geen vochtprobleem, ze zijn alleen gestrekt.
        Je kunt bijvoorbeeld met aarde een bergje om de stam maken zodat ze weer rechtop staan, of een stokje ernaast, maar ik zou dat bergje doen.

        En zorgen dat het licht vanaf het begin op de juiste hoogte hangt. (check the manual)

        **al dat vocht helpt ook wel mee eh...het hoeft niet zo hoog en nat met zaden.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #6
          De eerste dagen heb ik ze laten ontkiemen in de root it propagator en daarna over gepot.Ik ga proberen wat aarde er omheen te doen
          om de dames weer recht overeind te krijgen.het vreemde is dat 1 dame wel recht op blijft?
          Bedank voor je snelle reactie

          Comment


            #7
            Ik zou er ook terug wat grond over de stengel doen zodat enkel de blaadjes te zien zijn. en jha 60% vocht. is nu al wel wat te veel en zeker als ze aan staan. je ventialtie staat er toch ook niet recht op? en idd de lamp korter hangen..

            Comment


              #8
              holy strek batman! zoals altijd weinig aan qnq zijn opmerkingen bij te voegen
              Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
              Vapers Hydro avontuur (voltooid)

              Comment


                #9
                Nog een update er staan 2 dames bij die er misvormd bladeren hebben en ik kon het niet echt terug vinden bij de bladproblemen.Bij de hangende dames heb ik aarde om de stengeltjes gedaan om ze te ondersteunen en tevens heb ik toch maar de lamp weer omhoog gedaan en dat blijkt te helpen.Ik had ook hier op een forum gelezen dat rlv na het over potten tussen de 65% en 70% zou moeten liggen.Heb ik het misschien verkeerd begrepen ik sta altijd open voor suggesties.

                Gr Benno
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment


                  #10
                  Nog een fototje
                  Attached Files

                  Comment


                    #11
                    Lijkt me een virusje. TMV wellicht, het probleem dat elke tabakroker weleens tegenkomt. Dat virus kan ook van de breeder komen, je kunt er weinig aan doen.

                    Daar groeien ze vaak over heen, maar het levert wat vertraging op in sommige gevallen.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #12
                      Bedank voor je info.Ik ben gestopt met roken nadat ik longkanker heb gehad dus ik denk dat het niet met tabak te maken heeft.
                      Ik gebruik nu in plaats van jointjes canna cupcakes met wietboter en thc druppels.
                      Het werkt prima ik ben nog nooit zo high geweest dan van canna cupcakes en je krijgt er gegarandeerd lach kicken van.
                      Mijn maten noemen mij ook wel super cake men.

                      groeten Benno
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 1 photos.

                      Comment


                        #13
                        The Cupcake met M&M`S
                        You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 1 photos.

                        Comment

                        Bezig...
                        X