goede luchtvochtiger???

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Grower18
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Dec 2016
    • 113

    #1

    Klimaat: goede luchtvochtiger???

    Korting op 420shop
    beste mensen
    mijn luchtvochtigheid is erg aan de lage kant 12%
    dus ik wil een luchtbevochtiger aanschaffen.
    mijn hokje is 46,5 cm breed, 112 cm diep en 203 cm hoog.
    welke luchtvochtiger is hier ideaal voor liefst 60-70%
    alvast bedankt.
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    Heb je al een andere LV-meter geprobeerd? Die waarden liggen soms onderling al 25% uit elkaar.
    Zie je dat je planten het zwaar hebben? Zo niet, dan zou ik niet aan bevochtigen denken. Je trekt de lucht immers toch van buiten je tent aan, en je zuigt je tent vrijwel direct leeg. Ik vraag me dan af hoeveel zin het bevochtigen heeft.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • beowulf
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 6495

      #3
      12%? Kan je nog deftig ademen in je huis? Is een serieus lage LV, kan bijna niet.

      Comment

      • Grower18
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • Dec 2016
        • 113

        #4
        hallo
        jaa ik zie idd dat de stekjes het erg moeilijk hebben zijn 4 dagen oud blaadjes hangen best slap
        als ik de tent binnenloop merk ik gewoon dat het er erg droog is en warm zo'n 28-29 graden
        ik heb de lampen al anders geschakeld overdag uit
        maar snachts is de temperatuur nog 28-29 graden dus veel hulp is het niet
        dus ik moet denk ik echt mijn luchtvochtigheid omhoog gooien.

        Comment

        • beowulf
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 6495

          #5
          Hoe loopt ge een tent binnen van 46,5 op 112?

          Comment

          • joremkrank
            Cronic Grower
            Lucky Member
            • Oct 2015
            • 3260

            #6
            of je tent staat op een te warme plats of je luchtinlaat is te klein of je azuiger luchtbevochtigers van 6 liter houden het 18 uur uit de kleinere niet,maak eens wat foto,s van je opstelling
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

            Comment

            • Grower18
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • Dec 2016
              • 113

              #7
              Hallo
              ik denk dat ik het al weet
              mijn luchtinlaat zit te dicht tegen de muur denkik
              daardoor kan er geen tot weinig frisse lucht er in
              ik ga er. Morgen naar kijke.

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Dus je hebt stekjes ?

                Dat zijn dus geen zaailingen !

                Eerste dagen boterhamzakje erover.

                Voor zaailingn is een luchtbevochtiger overbodig.




                !(◎_◎)
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                Bezig...