Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plantje uit onbekend zaadje determineren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wietzaden: Plantje uit onbekend zaadje determineren

    Korting op 420shop
    Hallo mensen,

    Ik ben drie weken geleden begonnen met mijn eerste binnenkweek. De drang om te gaan kweken kwam opzetten toen ik een 10 tal zaadjes vond in een zakje wiet. Ik heb er een aantal van laten ontkiemen en de snelste groeier in een 12 liter emmer\pot overgezet op een mengsel van potgrond en tuinaarde. Inmiddels heeft de plant gezelschap van een aantal autoflowering Royal Critical plantjes en staat 14 dagen onder een 400W HPS. Ik kan er niet meer achter komen wat voor wiet in het desbetreffende zakje zat en tast in het duister wat betreft soort. Mijn vraag is; Kan ik erachter komen of de plant Ruderalis\ Auto kenmerken heeft? (Ik zie aan de vorm van de bladeren dat de plant meer sativa kenmerken heeft dan de Critical plantjes maar daar houd het op.) De planten staan onder 20-4 en ik zou het zonde vinden als ik hem sloop door teveel licht!

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by Critical Tony; 2 April 2017, 23:19.

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Critical Tony View Post
    ...Mijn vraag is; Kan ik erachter komen of de plant Ruderalis\ Auto kenmerken heeft?...
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Het was een zakje wat ik gratis erbij kreeg en omdat de kwaliteit de laatste tijd zo slecht was heb ik zijn nummer uit mijn telefoon gegooid. Het kunnen resten geweest zijn van een partij Kush of Silver Haze. Ik dacht aan een Autoflower omdat ze zo compact blijft.

      Er zijn verschillende meningen over de genetica van hermazaad en ik moet eerlijk zeggen dat ik er met de huidige internetwijsheid (nog) niet uitkom. Ik zal er vanuit gaan dat het een Herma wordt en zonodig de boel omhakken. Dank voor je reactie!
      Last edited by Critical Tony; 3 April 2017, 14:25.

      Comment


        #4
        De plant is trouwens redelijk ontploft de laatste dagen.
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.
        Last edited by Critical Tony; 5 April 2017, 00:58. Reden: Dubbele info

        Comment


          #5
          Ik twijfelde gisteren nog, maar vandaag laat ze volop vrouwelijke kenmerken zien. Ik kan (nog)nergens mannelijke kenmerken vinden. Ze is gestart met bloeien onder 18 licht dus ik ga ervan uit dat het een auto is. Ik had niet gedacht dat ze zo snel kon veranderen. Ik ga een kweekverslag maken van deze plant.

          Comment


            #6
            Raak niet in de war met voorbloei he Tony. Elke plant maakt 'volwassen geslachtsdelen' na een node of 5.
            Dat is iets anders dan daadwerkelijke bloei uit de top van de plant.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Daar ben ik inmiddels ook achter gekomen. Ik laat ze nog even groeien! Ik heb de eigenaar van de moederplant gesproken en hij vertelde me dat hij niet met autoflowers werkt. QnQ had dus gelijk. Ik moet even bedenken wat ik met deze plant ga doen, daar ik mijn kweekruimte met Autoflowers heb bezet en deze mettertijd niet op 12\12 wil zetten.

              edit: Ik heb ze omgegooid, omdat ze te groot werd voor mijn kast en zo minder ruimte overliet voor de autoflowers.
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.
              Last edited by Critical Tony; 13 April 2017, 20:47.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                Raak niet in de war met voorbloei he Tony. Elke plant maakt 'volwassen geslachtsdelen' na een node of 5.
                Dat is iets anders dan daadwerkelijke bloei uit de top van de plant.
                Hoi dus als de bloei in de top begint dan staat ze echt in bloei?
                En als het bij een oksel begint voorbloei?
                kan je wel de voorbloei door zetten door haar dan 12/12 te zetten?
                Als je je planten klein wilt houden?

                Comment


                  #9
                  Op al die vragen zeg ik: Ja.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment

                  Bezig...
                  X