Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lst autoflowers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektip: Lst autoflowers

    Korting op 420shop
    Hey mensen .. had nog eens een vraagje ivm mij auto'tjes . Kheb gisteren bij 3plantjes lst gedaan nu alles was goed tt ik weer in mijn tentje ging zien.. door de lst op mijn auto plantje te doen was de hoofdstam een klein beetje geknakt zoals je bij super crippen zou doen .. nu weet ik supercroppen is niet aante raden bij auto's .. kan dit nu kwaad dat er een klein knaje in de hoofdstam zat ?

    groene groeten

    #2
    fototje?
    Komt wss wel goed, als in, dr komen nog altijd bloemen aan als t goed is

    Comment


      #3
      Supercroppen is geen probleem bij de meeste autoflowers. Je bekneld de sapstroom, maar een vitale plant vangt dat in 1-2 dagen op door de overige vaten groter te maken. Op de plaats van de knak zal je straks een flinke verdikking gaan zien, dat zijn extra vaten voor de sapstroom en extra weefsel voor stevigheid.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Het was eigelk niet de bedoeling dat ie zou knaken .. heb het zo voorzichtig mogelijk gedaan maar blijkbaar ng altijd iets te hard getrokken ofzo .. maar volgens jou kan super croppen geen kwaad bij auto's ? Hopelijk komt het ng goed :-p tis de eerste x dat ik zelf mijn baby's kweek dus ben ng maar een jong groen blaadje ..

        thx guys LR2 & Backyardplant

        foto's probeer ik al lang te posten maar lukt me nooit foto is te groot of ik heb geen album komt er op .. snap er niets van

        Comment


          #5
          Last edited by BackYardPlant; 8 April 2017, 20:46.

          Comment


            #6
            Dus als ik het goed begrijp kan k akken niet echt kwaad bij autoflowers :-p pak van mijn hart .. geen paniek dus .. hebj geen foto's van je 7x geknakte plantje ?

            Comment


              #7
              Lst8kIcf.jpgtBFJ4JMM.jpgNBaBN7u4.jpgenSaL0ZR.jpgpumNbpKF.jpg ik vergiste me, 5x, en jawel


              maar is dus geen autoflower he, maar een normale fotoperiode plant

              Comment


                #8
                Wel ja kdenk niet dat ik dit moet doen bij een autoflower he thx mate !! Mooie foto's trouwens .

                ps dankhe voor de vele hulp al !

                Comment


                  #9
                  klopt zou k zeker niet aanraden bij een autoflower opzettelijk zo vaak te doen

                  maar zoals je vroeg, als je het per ongeluk 1x doet zal dat niet zoveel kwaad kunnen

                  en dankje

                  Comment


                    #10
                    Nog effe een vraagje .. heb de autoflowers op 12/12 staan kweet 18/6 is beter maar ze staan voor het moment bij men ouders en wou de elektriciteit rekening toch niet zo laten oplopen :-p maar zou ik ze nog kunnen omzetten naar 14/10 want heb ondervinden dat het smorgens nogal koud is in de tent als de lamp uit gaat .. lamp staat van 19uur savons tt 7uur s'ochtens op maar dan is het nogal koud en de tent staat op zolder die niet zo super is geisoleerd .. ?

                    grts mate thx !!

                    Comment

                    Bezig...
                    X