Problems int paradijs :-(

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Vannillakush
    Advanced Stoner
    Member
    • Jan 2017
    • 67

    #1

    Problems int paradijs :-(

    Korting op 420shop
    Schit zeg kdoe vandaag mijn tentje open wat zie ik mijnplantje helemaal naar de kloten :'( weten jullie aub wat dit kan zijn ? Ik ben effe ten einde raad snap er niets meer van !!

    kan er iemand mij zo snel mogelijk helpen aub moet ik hem wegsmijten want het zet precies over naar mijn andere babys :s
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Vannillakush
    Advanced Stoner
    Member
    • Jan 2017
    • 67

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment

    • BackYardPlant
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2016
      • 1260

      #3
      hoeveel water heb je die gegeven?

      Ziet er een beetje erg nat uit als je t mij vraagt

      kan het water eruit aan de onderkant?
      staat er water in het schaaltje zoja gooi dit eruit


      ik zie al bloei dus overpotten naar een drogere grond is niet meer slim lijkt mij.

      Comment

      • Vannillakush
        Advanced Stoner
        Member
        • Jan 2017
        • 67

        #4
        De rest van het paradijs ziet er goed uit denk ik ben echt ng maar een beginner mensen dus hoop dat ik het buiten dit eene scharminkel goed doe ..

        het zijn autoflowertjes trouwens
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment

        • BackYardPlant
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2016
          • 1260

          #5
          de plant zelf lijkt ook erg nat of zie ik dat verkeerd?

          bloeiende planten niet zelf nat maken, binnenplanten zijn vaak niet regenbestendig gemaakt omdat ze in hen hele leven geen regen meemaken daarbinnen in die tentjes waar ze gecreëerd worden

          Comment

          • BackYardPlant
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2016
            • 1260

            #6
            voor nog geen 15 euro heb of maak je een scrognet waarmee je ervoor zorgt dat alle hoge toppen op de ideale hoogte komen en even veel licht kunnen opvangen, ipv dat je de lamp vele malen hoger moet hangen voor die ene hoofdtop waardoor alle andere topjes eronder minder licht opvangen

            Comment

            • Vannillakush
              Advanced Stoner
              Member
              • Jan 2017
              • 67

              #7
              Gisteren heb ik hem ng water gegeven 1 litertje ongeveer met bloeivoeding bij 30ml op 10liter water .. is deze ng te reden denk je of niet ? Echt zonde mijn babytje

              Comment

              • Vannillakush
                Advanced Stoner
                Member
                • Jan 2017
                • 67

                #8
                Jep was ng maar juist nat gespoten kdacht dat je dit mocht doen tt de 2e week van de bloei ? Heb ze dit van begin af aan gewoon gemaakt .. een scrog net voor autofowers kan dit dan bij auto's ?

                Comment

                • BackYardPlant
                  Expert Grower
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2016
                  • 1260

                  #9
                  je hebt gelijk, niet elke autoflower kan dat even goed hebben.

                  Sommige soorten echter wel, als je even uitzoekt of ze het kunnen hebben kan je er veel meer uit halen daardoor.
                  Ik merk nu ik een scrognet gebruik dat het veel fijner is dan alles los laten staan.


                  Nat spuiten zou ik zelf niet bij een bloeiende plant doen, ongeacht welke week. Ik durf het niet met zekerheid te zeggen!

                  Welke bloeivoeding? Sinds wanneer geef je bloeivoeding?
                  Als je daar te vroeg mee begint krijgt je plant stikstof tekorten

                  Comment

                  • Vannillakush
                    Advanced Stoner
                    Member
                    • Jan 2017
                    • 67

                    #10
                    Bloeivoeding van plagrond terralijn . medium was all mix(plagron) dus de eerste 6weken hellemaal nix gegeven en vanaf ik redelijk wat bloeiharen zag ben ik begonnen met bloeivoeding te geven ..

                    kdacht eerst dat het plantje mssn te dicht op de lamp stond dus heb de lamp omhoog gedaan .. maarja is al te laat voor deze dame denk ik . Denk je dat ik dit ng kan redden ? De dame die naast deze dame stont had er ook wat van was maar bij 1 vertaking over heel de plant heb ik afgeknipt .. bij nader inzien niet slim van mij (autoflower) = knakken dieven = streeeeees :@ :s

                    ik moet ng veel leren !!

                    Comment


                    • QnQ
                      QnQ commented
                      Editing a comment
                      mssn, dat betekent mussen ? mossen ? missen ?
                      Ik kan de afkorting niet vinden op de wiki pagina met Breezer/MSN taal.
                      Bij 'ng' ben je de o vergeten in het midden denk ik.
                  • Vannillakush
                    Advanced Stoner
                    Member
                    • Jan 2017
                    • 67

                    #11
                    Wat doe ik nu best met deze dame gaat deze het reden of is ze ten dode opgeschreven ? Kan dit niet een ziekte zijn ? Is echt kut was juist een lekkere amnezia ..

                    Comment

                    • Vannillakush
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • Jan 2017
                      • 67

                      #12
                      QnQ ken je het spreekwoord muggen ziften zoek dat eens op

                      Comment


                      • QnQ
                        QnQ commented
                        Editing a comment
                        Muggenziften
                        Last edited by QnQ; 8 April 2017, 20:01.
                    • LR2
                      Mother of all Growers
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2011
                      • 8552

                      #13
                      De helft van de plant hangt slap, de andere helft niet.
                      Dat is vaak een teken van wortelrot door verzuipen. Daar kun je niks tegen doen, behalve de boel laten opdrogen en nog maar mondjesmaat water geven daarna. De dode delen blijven dood, maar de andere helft zou het nog kunnen redden. Die kans is klein.. Maar hij bestaat.
                      De kans dat ze het niet haalt is echter nogal wat groter. Wortelrot gaat hard. Als je alle dames zo behandeld hebt (zelfde hoeveelheid water etc.) dan zul je je hele methode moeten aanpassen, anders gebeurt het ook bij de rest.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment

                      • Vannillakush
                        Advanced Stoner
                        Member
                        • Jan 2017
                        • 67

                        #14
                        Thx... dus minderen met water geven ? Plaats van 1liter 800ml ofzo ?

                        Comment

                        • Stemma
                          Exquisite Grower
                          420 Member
                          • Mar 2014
                          • 7415

                          #15
                          8 ml komt eerder...
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment

                          Bezig...