Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower12/12 terug naar 14/10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autoflower12/12 terug naar 14/10

    Korting op 420shop
    Hey mensen .. had is een vraagje ivm mijn autoflowertjes .. ik heb deze over 2 weken naar 12/12 gezet .. ik weet had beter op 18/6 laten staan maar vanwege het bij mn ouders is wou ik de elektriciteits rekening wat lager houden .. nu staat de lamp op van 19u tt 7 u s'ochtens nu de tent staat op zolder en die is niet zo goe geisoleerd . Dus daalt de tempratuur redelijk snel heb er een chaffage naast gezet maar deze is niet echt optimaal dus zat is te denken om de lamp van 19u tt 9 u s'ochtens te laten branden rond dat uur is de grootstz koude meestal weg en is het al iets warmer boven ..

    graag jullie gedacht hieover ?

    thx gasten

    #2
    Open anders is een kweekverslag en bundel daar uw vragen, ipv 16 verschillende topics te openen. En als je de elektriciteitskosten naar beneden wil halen dan had je binnen geen autoflowers moeten zetten he, die hebben minimaal 18 uur licht nodig. Binnen een maand kan dat gratis buiten.

    Comment


      #3
      Oooohw nu hebj mij echt geholpen beowulf
      1. ik ben nieuw op dit forum dus moet er nog mee leren werken
      2 . Moest je willen helpen dan mag je dat altijd maar laat je commentaar achterwege ( heb ik nix aan )

      in ieder geval bedankt voor het nutteloos antwoord .. heb er super veel van opgestoken

      dacht dat ik hier met volwassen mensen aan het praten was die het verstand hebben een deftig en helpend antwoord te geven . Maar blijkbaar moeten er toch overal mensen zijn waar je nu eens niets aan hebt

      thank youuu beowulf

      Comment


        #4
        Ik zou ze euthanaseren wegens te lage levenskwaliteit.

        Comment


          #5
          Bij volwassenheid hoort ook zelf zoeken naar een oplossing, de forumregels respecteren en niet onnodig met elke poep of scheet een topic starten.
          Je titel komt niet overeen met je vraag; je wilt de tijden verschuiven in plaats van aanpassen. Dat is niet erg handig, nogal verwarrend.
          Aan dit commentaar heb je veel, immers: je leert er van.
          Als we altijd poeslief blijven, dan beginnen mensen zichzelf en hun kinderen(!) te vergiftigen, vernielen ze eigendommen van anderen, breken ze in, of beginnen ze een online wiethandel. Om maar enkele voorbeelden te noemen van afgelopen 12 maanden.

          Als je niet weet hoe het forum werkt, zoek het dan uit. Je bekritiseerd ons nu op de kritiek, maar bij inschrijving en na inschrijving wordt je op de handleidingen, FAQ etc. gewezen. Als je daar geen gebruik van maakt, dan is kritiek wel terecht in mijn ogen.
          We willen best wel helpen, maar dan verwachten we van jou dat we er iets voor terug krijgen; een beetje rekening houden met het reilen en zeilen van het forum. Meer niet..

          Anyhow, wat je wilt doen is de klok omzetten, probeer het gewoon. Elke plant reageert er anders op, dus het is niet te zeggen. Het veroorzaakt wel stress, meer dan je zou willen. Als ik het goed begrijp uit al die andere topics - ik weet het ook niet meer, ik lees van alles door elkaar, op verschillende plaatsen, dat bedoelt Beo dus - dan hebben je planten al wat stress gehad.. Dat zou je liever vermijden. Lage temperaturen zijn niet altijd een probleem. Je kunt ook de ventilatie in de nacht uitzetten, als er geen bloei is maakt dat toch niets uit.
          De klok omschakelen naar 14/10 lijkt me onhandig als je elektriciteitskosten wilt besparen.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Sorry gasten was misschien nogal rap op mijn tenen getrapt

            ik versta jullie frustratie zou idd wat beter uitgelegd mogen zijn .. maar zoals ik al gezecht had ben nog nieuw hier en moet het ng wat ondervinden

            in ieder geval alle 2 bedankt voor de hulp

            iedereen moet leren zeker zowel bij onze dames als hier op het forum ..

            groene groeten

            Comment


              #7
              En over de ventilatie uit zetten snacht's de bloei is al begonnen dus denk niet dat ik dit ng kan doen dan .. afzuiging word geregeld met klima controller van zodra het kouder is zuigt die ook veel minder aan . Ik zal wel zien hoe mijn eerste kweekje afloopt

              merci voor de hulp mannen

              Comment


                #8
                Joe, alles goed opgelost. Maar, hoe laag wordt de temperatuur eigenlijk?
                Tot zo'n 15 graden C is eigenlijk niet problematisch. Daar beneden gaat de plant wat trager. Dat betekent dat je een weekje langer bloeit. Eigenlijk ook niet zo'n gigantisch probleem toch?
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Kheb deze middag gezien naar de hygrometer en min temp was 9.5 .. toen ik zag was het 17 graden dus die 9.5 moet van ergens heel vroeg geweest zijn .. weet niet goed wat ik moet doen omdat de tent op zolder staat en dies niet zo goed geisoleerd :s

                  had eerst in de tent een klein Electrish vuurtje staan maar is kapot..
                  heb mij een profesioneel vuurtje gaan halen maar dies veel te groot voor in de tent te zetten ..

                  heb nu het vuurtje buiten de tent gezet met daarvoor een stil(rekbare alu buis) die ligt voor het vuurtje om de warmte optevangen en is zo aangesloten aan de tentinlaat onderaan.. meer kan ik niet doen vrees ik ..

                  daarom mijn vraag of het mogelijk was om de dames terug omteschakelen naar 14uur licht 10 uur donker zonder dat dit stress bij de dames zou meebrengen ( autoflowers )

                  was begonnen met de dames op 18/6 voor de groei . Kwou ze zo laten staan maar men moeder zaagde nogal voor de elektriciteit en daarmee heb ik ze naar 12/12 omgeschakeld .. bij nader inzien had ik ze liever naar 14/10 gezet vanwege de koude s'ochtens vroeg

                  maar ik vrees dat dit nu te laat is :s

                  in ieder geval vriendelijk bedankt LR2

                  Comment


                    #10
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.

                    Comment


                      #11
                      Plant achteraan ziet er mooi uit volgens mij maar plantje in het midden krijgt denk ik ng iets te veel water

                      Comment


                        #12
                        Dit bedoel ik LR2 .. weet niet of het een goed idee was maar beter als niets zeker
                        You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 2 photos.

                        Comment

                        Bezig...
                        X