Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnend kweker....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beginnend kweker....

    Korting op 420shop
    Hoi allemaal ik kom uit drenthe ben 27 en zou graag een paar plantjes kweken voor eigen gebruik buiten maar waar haal ik in vredesnaam zaden of stekjes weg iemand hier die me daar eventueel in kan voor zien of tips mvg big jacky

    #2
    google is your best friend
    en welkom trouwens! succes met je eventuele kweek.
    p.s. je mag wel opschieten als je dit seizoen buiten wil kweken
    https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

    Comment


    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Ja opschieten.
      Voor je het weet is het half JULI, en dan is het te laat.

    #3
    Welkom! Google staat er vol mee, ik koop ze hier altijd en 100% kwaliteit!
    Nooit geen problemen gehad met deze firma.....
    https://suzyseeds.com/nl/wietzaden

    Succes!

    Comment


      #4
      Ja oke heb ook veel op google gevonden maar heb een vrouw die er niks van wil weten dus kan ze niet thuis laten komen dus zodoende zoek ik iemand in de buurt die mij n paar zaden kan leveren

      Comment


        #5
        Dus als iemand uit de buurt van hoogeveen coevorden emmen of daar in de buurt zit en mij zaden of plantjes kan leveren dan mag er zeker gereageerd worden

        Comment


          #6
          Oorspronkelijk geplaatst door Polskie View Post
          maar heb een vrouw die er niks van wil weten
          Als je toch bezig bent op google laat uw vrouw dan eens de tientallen voordelen lezen die Cannabis te bieden heeft,misschien bekeerd ze dan zodat je gewoon online naar je zaadjes kan zoeken en gewoon thuis kan laten komen met de postbode.

          Vrouwen houden van planten en bloemen toch...? waarom niet de wietplant die moeder natuur ons gegeven heeft en totaal onschuldig is.. ?

          Succes in ieder geval

          Comment


            #7
            Hahaha maar je weet toch vrouwen zijn niet makkelijk hahahahah

            Comment


              #8
              Maar het mogen ook plantjes zijn voor binnen of zaadjes voor binnen hahahah

              Comment


                #9
                Zoals hier staat ben ik beginnend kweker als ik een kweek kastje wil maken waar moet ik dan opletten en hoe sluit ik een meterkastje aan of hoe zou ik het anders moeten doen?

                Comment


                  #10
                  http://akk.li/

                  Comment


                    #11
                    Dankje voor de tip kan beter idd eerst is op het forum rond kijken en mijn grote vriend google door zoeken hahah

                    Comment


                      #12
                      Stel dat die meid van je besluit dat ze geen zin heeft in een wietkweker en de politie belt?
                      Voordat je begint zou ik toch eerst zorgen dat jullie op een lijn zitten.

                      Bedelen om zaad en stekken is overigens niet erg charmant. Het staat niet echt geschreven, maar het is een van die dingen die mensen direct op een verkeerd been zet.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #13
                        Daarom zei ik ook dat ik eerst is informatie in ga winnen op het forum en op internet

                        Comment


                          #14
                          Zoek een makkelijke man

                          Boven in de balk zie je 420shop staan, daar kan je legaal zaadjes kopen. En boeken over hoe te kweken.
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment


                            #15
                            Ik snap alleen niet hoe het een probleem kan zijn om via de post zaden te ontvangen, maar niet om binnen planten te kweken. Uw vrouw is tegen de post?

                            Comment

                            Bezig...
                            X