beginnende kweker opzoek naar antwoorden/tips

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • magikeenwietje
    Stekje
    Nieuw Lid
    • May 2017
    • 5

    #1

    beginnende kweker opzoek naar antwoorden/tips

    Korting op 420shop
    hallo ,
    ik ga voor het eerst wiet kweken en ben dus nog een noob alhoewel ik al wel enorm veel heb gelezen op dit forum en de rest van het internet.

    ikben vandaag begonnen met het ontkiemen van mijn AK autoflower zaadjes ik doe dit via de toilet papier-manier, ik geloof wel dat dit goed komt. nou wil ik als ze ontkiemt zijn de zaadjes +- 2 weken laten voorgroeien voor mijn raam, zodat ik na mijn examens ze buiten kan zette. ik wil dit gaan doen in bekers van 67 cl ( van die amerikaanse red cups) is dit groot genoeg voor de eerste 2 weken? en ik weet dat AF's het beste niet moet overpotten ivm stress, maar ik ga het toch doen maar wel heel zorgvuldig; gat maken zo groot als beker vervolgens beker openknippen en de kluit in het gat stoppen. is het op deze manier nogsteeds slecht voor de groei van de plant ? of valt het allemaal wel mee.

    waneer ze naar buiten gaan, ga ik ze zetten op een plek waar niemand komt. waar moet ik rekening mee houden kwa gevaren voor de plant, slakken, vogels?? en hoe kan ik dit tegen gaan

    overige tips zijn ook welkom, kan ik goed gebruiken


    thanks, grt magikeenwietje
  • joremkrank
    Cronic Grower
    Lucky Member
    • Oct 2015
    • 3260

    #2
    pas op voor boswachters want die trekken zo je broek naar beneden
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment

    • magikeenwietje
      Stekje
      Nieuw Lid
      • May 2017
      • 5

      #3
      grappig!

      Comment

      • joremkrank
        Cronic Grower
        Lucky Member
        • Oct 2015
        • 3260

        #4
        kom je nog wel achter
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment

        • magikeenwietje
          Stekje
          Nieuw Lid
          • May 2017
          • 5

          #5
          waarachter? leg uit aub

          Comment

          • LR2
            Mother of all Growers
            MemberLucky Member
            • Nov 2011
            • 8552

            #6
            Hoe kom je op een plaats waar niemand komt?
            Als niemand er komt, en jij wel, dan komt er toch iemand.
            Een verdwaalde wandelaar die moet plassen, een boswachter, een puber die met z'n chickie wilt vingeren in de bosjes..

            Als je nog examens moet maken, dan kan dat betekenen dat je nog geen 18 bent. Dan ben je niet welkom op het forum.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            • magikeenwietje
              Stekje
              Nieuw Lid
              • May 2017
              • 5

              #7
              ben 17

              Comment

              • GrowPowerLed
                Advanced Stoner
                Member
                • Mar 2017
                • 72

                #8
                Autoflowers zou ik liever in een zo'n groot mogelijke pot/beker zetten als je ze thuis voorgroeid.

                Als de wortels nl te snel de randen van je beker raken worden het geen grote planten. En autos worden al niet zo groot.

                Volgende tip is neem een tuin op het zuiden.
                http://akk.li/

                Comment

                • magikeenwietje
                  Stekje
                  Nieuw Lid
                  • May 2017
                  • 5

                  #9
                  ik ga plasticflessen openknippen

                  Comment

                  • Jointjedraaien
                    Admin
                    Admin
                    • Oct 2007
                    • 4362

                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door magikeenwietje
                    ben 17
                    Kom maar terug als je 18 bent geworden.
                    Veel gestelde vragen over het forum

                    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment

                    Bezig...