Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

blad problemen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    blad problemen

    Korting op 420shop
    hey jongens ik ben helemaal nieuw hier op het lezen van topics na dan

    ik ben een pas beginende grower en ik denk dat ik een probleem met mijn plant en ik weet niet wat het is
    laat ik eerst maar even wat meer info geven wat ik ermee doe en wat het is

    de plant is een sour diesel van royal queen seeds en staat enkel voor het raam en krijgt bijna hele dag zon als de zon ook schijnt en als het goed weer is staat hij buiten als het niet te hard waait
    de plant staat in potgrond van een ph waarde van ongeveer 6 (dit staat op de zak zelf heb ik geen ph meter en kennisen ook niet )
    het is wel voorbemeste potgrond en ik gebruik verder geen voeding wat ik nog wel wil doen maar heb zeer weinig geld op het moment (suggesties voor goedkope maar goede voeding is welkom)

    nu mijn probleem/zorgen voor de plant
    het onderste blad word helemaal geel ( lobblaadjes zijn er ook al af die waren ook al helemaal geel geworden )
    het onderste blad krijgt ook een bruin puntje net als een paar andere bladderen maar dit verspreid zich niet zover ik gezien heb
    ook zie je heel goed allemaal witte puntjes van dichbij
    ook zie ik bij sommige bladeren dat de puntjes langzaam geel worden en dit groter word over het blad dit probleem is nog niet heel groot net als de rest maar een probleem wil ik liever voor zijn dan dat het straks te laat is

    ik moet hierbij wel zeggen dat het plantje 3 of 4 dagen voor het eerst naar buiten is gegaan en er zaten wat insecten op weet niet wat voor insect maar het leek op een kleine groene sprinkhaan bijna net zo groen als de plant zelf hij was moeilijk te zien

    hoop dat jullie me kunnen helpen
    Marley Smoker
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    hier nog foto's van de andere dingetjes op de plant
    en de hele plant zelf
    Attached Files
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        bedankt voor de reactie ik zal morgen ochtend even kijken of het modderig is ik zal ook binnenkort even laten weten hoe de plant het verder doet bedankt

        Comment

        Bezig...
        X