Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe groot wordt ze?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoe groot wordt ze?!

    Korting op 420shop
    Ze staat buiten in een 45 L bak op mijn balkon, het is eind mei en nu al gegroeid tot ongeveer 75cm, en dat terwijl ze al getopt is toen ze 5 nodes had.
    Omdat ze op een balkon staat heb ik geen zin in een boom van 3 meter. Het gaat om een 95% indica: masterkush. Indica's worden gelukkig van nature niet heel groot maar toch...

    Mijn vragen zijn;

    -hoe groot gaat of kan deze plant worden?
    -kan ik eventueel iets tegen de groei doen?

    Zie foto's
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      Master Kush kan in volle grond tot bijna 2 meter uitgroeien. Dat zal bij jou in 45L pot niet het geval zijn. Eens ze bloeit zal deze soort daarenboven nog relatief weinig groeien. Ik zou me geen zorgen maken en moest ze alsnog te hoog worden kan je ze wat proberen in de breedte te laten groeien.
      Maar zoals je zelf aangaf, 95% indica, daar moet je geen monsters van verwachten

      Succes!!!

      Comment


        #4
        Als alles mee zit, dan haalt die wel de 3 meter.
        Maar de pot zorgt voor wat beperking, dat werkt in je voordeel. Later, als de pot helemaal vol zit, weer in je nadeel. Maar dat is een zorg voor dan.

        Je zou je kunnen inlezen over supercroppen, knakken, buigen, LST, SOG of hoe ze het ook voor tof naampje geven tegenwoordig. Dat werkt prima, ook bij buitenplanten.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Top! Bedankt voor de info

          Comment


            #6
            Nog meer toppen word het een struikje
            God was never on your side..

            Comment

            Bezig...
            X