Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voeding?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voeding: Voeding?

    Korting op 420shop
    Hallo stoners en telers,

    Ik ben nieuw op het forum en heb een aantal weekjes geleden mijn eigen wiet zaadje gekweekt, deze heb ik echter uit een Silver Skunk zakje gehaald die uit het Binnenhof (zwolle) komt. Nu zie ik dat hij het eigenlijk best goed doet maar dat de onderste bladeren erg licht worden van kleur. Ik neem aan dat dit een tekort is aan Stikstof? Ik heb voorgemengde voedingsstoffen toegevoegd met mate. Mochten mensen nog tips/aanmerkingen hebben ALLES IS WELKOM!

    Rol er nog maar 1!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Aanmerkingen:
    Zaad uit shopwiet is vaak hermafrodiet. Er zijn legio voorbeelden waarbij het fout gaat.
    De plant staat te nat, natte aarde veroorzaakt blokkades; de plant lijkt een tekort te hebben, maar dat is het niet.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Ik ben een paar maanden geleden ook zo begonnen met het kweken van eigen wiet. De originele plant heb ik uiteindelijk geruimd. Ik zou als ik jou was een paar autoflower zaadjes bestellen of gaan kopen en deze erbij zetten. Je kunt dan de kennis die je inmiddels opgedaan hebt,toepassen op plantjes waarvan je zeker weet dat ze vrouwelijk zijn! Als de hobby je eenmaal pakt, kun je er veel plezier aan beleven. Er halverwege achterkomen dat je met een mannelijke\herma plant te maken hebt, kan al dat plezier teniet doen.

      Het is er de tijd voor dus ik zou zeggen; gooi er een paar in een potje, zorg voor voldoende tijd, water en licht, laat je niet knettergek maken door het internet en de natuur zal je verwonderen!

      Last edited by Critical Tony; 27 May 2017, 09:44. Reden: Spelling sucks

      Comment


        #4
        Ik ben ook zeker van plan om nog 5 zaadjes autoflower te halen, ik heb dit zaadje ook geplant voor het opdoen van kennis en heb in deze kleine tijd al veel geleerd over hoe een plant reageert naar bepaalde omstandigheden. Toch zal ik er op blijven letten dat de pot niet te nat word zodat mijn planten niet verbranden.

        Comment


          #5
          Wat bedoel je met voorgemengde voedingsstoffen ?
          De meeste cannabis-voeding moet je zelf mengen met water.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          Bezig...
          X