Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Haze autoflower verschrompeld

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektip: Haze autoflower verschrompeld

    Korting op 420shop
    Autoflower mexican haze verschrompelde ziel. 3 wk geplant buiten.
    Universele grond.
    Wat moet ik doen om dit lieve planten de achterstand in te laten halen??
    Attached Files

    #2
    Snap er niks meer van.
    Laatste 2 dagen geen water meer gegeven. Want hoorde teveel water gegeven. Help

    Comment


      #3
      Vanaf de bovenkant.
      Er groeit wel wat. Maar krult allemaal
      Attached Files

      Comment


        #4
        Staat vanaf 3 cm steeltje buiten. Lekker in de zon. Om de 2 dagen klein beetje water.
        En als regende binnen neer gezet.
        Hoor verhalen... teveel water... te weinig licht. Staat laatste 2 weken met lekker weer vanaf 08:30/21:00 in de zon.
        Tis autoflower...

        Comment


          #5
          Zulk krullend blad is kenmerkend voor planten die vol zitten met luizen, of bij een overdosis groeivoeding.
          Lastig, zulke problemen. Omdat er ook wat met de wortels aan de hand kan zijn, maar dat is lastig uitzoeken via foto's.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Nog geen groeivoesing gedaan. Geen beestjes bij de plant...
            kijk ik wil het weten... zoek alles af... maar heb zoveel opties

            Comment


              #7
              Da's gewoon een algemeen onderschrift he

              Maareh, goed. Klauwend blad dus.
              - Tocht kunnen we uitsluiten, daar hebben buitenplanten geen last van.
              - Bodemobstructies (klonten harde potgrond) weten we niet, zonde ook om het plantje daarvoor uit te graven.
              - Emelten (flinke larven die wortels eten) weten we ook niet. Zonde.
              - Overvoeding lijkt me ook sterk.
              -/+ Genetisch? Zou kunnen, maar daar doe je niks aan.
              - Hitte zou ze de andere kant op laten buigen.
              - Verzuipen zou er voor moeten zorgen dat tenminste de lobblaadjes al kapot zijn.
              - Te droog, dan zou de steel doorzakken of slap hangen.
              + pH van je water, weet je dat misschien? Wellicht is het erg zuur of erg basisch, dan kunnen er blokkades of overdosissen voor komen. De fabrikant van je leidingwater heeft die informatie vaak wel.
              + heb je een merk, of foto van de zak met potgrond? Wellicht is het 'bemeste tuinaarde' dat zit in dezelfde zakken, maar het is bedoeld als toplaag in een tuintje. Dat is gigantisch zwaar bemest. Ik heb zelf weleens de verkeerde zak mee naar huis genomen en zonder te kijken wat in gezaaid. Toen dat niet naar boven kwam, bleek het bemeste tuinaarde te zijn. Toen viel het kwartje.

              Verder weet ik het dan ook niet. Wat ik wel weet, is dat het probleem tijdelijk is. Als je geen echte stilstand hebt, dan groeit ze er wel overheen. Zoals wiet met veel begin-ongelukjes vaak doet. Maar goed, autoflowers, daar zit niet zoveel speling helaas.
              Heb je andere planten die in dezelfde potten en dezelfde grond staan misschien? Hebben die het probleem ook? Zo niet, dan is het genetisch.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Heb universele potgrond gedaan. Met 6 wk voeding er in.
                Heb zelfde grond gebruikt voor 2 purples. En die groeien als kool. Het water wat ik geef doe ik ik een gieter. En laat die eerst 2 dagen buiten staan.. voordat ik dat water gebruik..

                Comment


                  #9
                  Dan ligt het aan het plantje zelf denk ik. Daar kun je niet zoveel aan doen, behalve goede hoop houden.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Update over de verschrompelde Mexican haze.

                    Hij is gegroeid als een malle. Maar blijft wel erg klein.

                    Veel jleine topjes die er komen. Maar denk niet dat ik een max opbrengst ga halen.
                    Wat denken jullie
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.

                    Comment


                      #11
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 1 photos.

                      Comment


                        #12
                        Gewoon afwachten Ziptedde, autoflowers staan niet bekend om hun grote opbrengst, maar ze heeft mij nu ook al verbaast
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment


                          #13
                          Verbaast? Leg eens uit

                          Comment


                            #14
                            De grond lijkt wat donker op de foto, staat ze niet te nat ?
                            Da's nog aardig goed gekomen, ik denk dat je veel minder hoop had toen je dit topic opende.

                            Bij autoflowers; licht = groei
                            Dus, van dat, zoveel mogelijk.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #15
                              Heej Ziptedde,

                              hoe gaat ie nu met je autoflower? en hoe gaan je purples? Houd je ons wel een beetje op de hoogte wat je gedaan heb en gaat doen?

                              Comment

                              Bezig...
                              X