Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaring met "New York City Pyramid Seeds" en "Kryptonite Pyramid Seeds"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wietzaden: Ervaring met "New York City Pyramid Seeds" en "Kryptonite Pyramid Seeds"

    Korting op 420shop
    Ik wil gaan beginnen met kweken en vroeg mij af of iemand ervaring heeft met deze twee soorten? Ik ben van plan om guerrilla te gaan kweken. Ik wil deze twee kopen, omdat ik niet zoveel wil uitgeven aan twee zaden. Het is namelijk mijn eerste keer en ik vind het zonde om er veel geld aan uit te geven als de kans best groot is dat ik het niet goed gaat. Het is nu een beetje laat in het jaar dat weet ik, maar ik wil het toch gaan proberen. De zaden komen van 420 shop.

    #2
    Je vraagt om ervaring, en dan post je je vraag in het topic "kweken voor beginners'' ?

    aight, sry, ik heb geen ervaring met die soorten en verder niks zinnigs te zeggen.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Ik dacht het is een beetje beginners vraag dus zet het in het topic kweken voor beginners, maar waar zou ik het dan het beste neer kunnen zetten?

      Comment


        #4
        Geen idee, misschien in een gedeelde wat volledig toegewijd en ingericht is om cannabis soorten te bespreken?
        De cannabis soorten database, misschien?
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...orten-database
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Nog niet zien passeren, dus je kan beter google gebruiken want niemand van de vaste leden gaat die soort al geprobeerd hebben. Als je niks vindt, gewoon de zaadbank op kwaliteit googlen en het dan gewoon zelf proberen.

          Comment


            #6
            Je kunt op Seedfinder kijken ;


            http://en.seedfinder.eu/strain-info/...Pyramid_Seeds/

            http://en.seedfinder.eu/strain-info/...Pyramid_Seeds/
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


              #7
              Bedankt voor alle reacties. Ik houd het voor nu nog even op het gratis zaadje van 420 shop. Ik ga er denk ik wel een kweekverslagje van maken. Dan hoop ik ook dat wat mensen mij tips kunnen geven en een beetje kunnen helpen door het proces.

              Comment


                #8
                Ik zeg..... stop ze in de grond water er op en afwachten veel info lezen hier op JD kijken hoe anderen het doen moet goed komen........... succes.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Barend View Post
                  Ik wil gaan beginnen met kweken en vroeg mij af of iemand ervaring heeft met deze twee soorten? Ik ben van plan om guerrilla te gaan kweken. Ik wil deze twee kopen, omdat ik niet zoveel wil uitgeven aan twee zaden. Het is namelijk mijn eerste keer en ik vind het zonde om er veel geld aan uit te geven als de kans best groot is dat ik het niet goed gaat. Het is nu een beetje laat in het jaar dat weet ik, maar ik wil het toch gaan proberen. De zaden komen van 420 shop.
                  :Heey ja heb laatst die new york city van pyramyd seeds gehad een auto flower gefemaniceert zaadje.

                  als zaadje in een pot geramt in een fuck it all bui en een week later kwam de dame de grond uit.
                  zaadje bestelt bij 420 Headshop.
                  Niks geen extras zoals voeding weet ik et gewoon op water en zonlicht in me woonkamer voor het raam op de vensterbank 3/4 maand later een vrouw waar je echt van kon genieten.

                  Dus zal zeggen ram ze de grond in ong 1,5cn diep en wacht af als er wat komt ben je zoiezo gezegend.
                  heb een close up van 1 van de toppen erbij gedaan derest kon ik zogauw niet vinden,. laat maar horen ben wel schieuwnierig
                  Attached Files

                  Comment


                    #10
                    ✌rook dr nog 1 fnie
                    Last edited by SmokeKing1990; 4 July 2019, 09:02. Reden: Knettertje

                    Comment

                    Bezig...
                    X