Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help! Plant ziet er niet goed uit.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Help! Plant ziet er niet goed uit.

    Korting op 420shop
    Beste kwekers,

    Tot nu toe gingen mijn planten best wel goed, ik heb ze op het dak staan. Sinds gisteren zijn de bladeren van twee van de 5 planten enorm gaan hangen. Eerst dacht ik dat het water tekort was en heb ik ze water gegeven, dit was gisteren om 12 uur. En nu zien ze er nog zo uit. Moet ik langer wachten? Of ligt het aan iets anders?

    Het gaat om 2 Jack herer auto's naast 3 amnesia Hazes.

    Alvast bedankt!


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    #2
    Til de potten eens op? Waarschijnlijk staan je planten te nat en zijn de potten erg zwaar
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #3
      Wat Stemma zegt, of anders, als de potten licht zijn: ze hebben niet veel water opgenomen. Da's niet vreemd met smartpots, als die helemaal uitgedroogd raken dan loopt het water er dwars doorheen.
      In de zomer heb ik dat soms zelfs in potten, dan moet ik eerst een klein beetje water geven, en een half uur later pas een flinke klets.

      Ik zie ook dat de foto 3 uur geleden geplaatst is, het is nu bijna 11:45 dus dat wilt zeggen dat het ongeveer 8-9 uur in de ochtend was. Sommige planten snurken dan nog een beetje en laten hun blaadjes hangen. Dat verandert over de loop van de dag.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment

      Bezig...
      X