Wietplant wanneer echte toppen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • RollWiet
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2017
    • 140

    #1

    Wietplant wanneer echte toppen

    Korting op 420shop
    Hallo mensen van het goeie leven ik had een vraag ik heb mijn wietplant nu een maand en 16 dagen en is al heel groot geworden en heel breed, maar mijn vraag is wanneer krijg ik de toppen te zien want duurt best al lang en ik weet ook niet dat het een goede plant is want ik weet niet welke soort het is want heb van iemand gekregen, ik kweek buiten, en ik wil graag weten hoelang het nog zou duren dat er echte toppen aan komen?

    hier paar foto’s links hier onder:








    Ik hoop dat iemand het weet zou heel mooi zijn want snap er niks meer van

    Met vriendelijke groet,
    Wietfarm1998
    Last edited by RollWiet; 9 August 2017, 16:08.
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    Als het geen autoflower type plant is, dan bloeit ze wanneer de dagen korter worden. Dus rond eind september.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • DannyDeVito
      Son of the Bong
      MemberLucky Member
      • Jul 2017
      • 435

      #3
      Beste Wietfarm

      Ik ben ook beginned kweker (eerste keer trouwens dat ik plantjes opkweek)
      Is binnen in zelfgemaakte kast en ledpaneeltje verlichting erboven van 50 Watt
      Hierbij fotokes van plantjes 8 weken oud Het zijn wel autoflowers nb

      mvg Johnfogerty
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment

      • RollWiet
        Elite Stoner
        MemberLucky Member
        • Aug 2017
        • 140

        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door LR2
        Als het geen autoflower type plant is, dan bloeit ze wanneer de dagen korter worden. Dus rond eind september.
        Dus rond eind september heb ik toppen enzovoort?

        Kan ik mijn wietplant ‘s nachts wel buiten houden want heb um savonds onder afdak maar de wietplant moet tog ‘s nachts licht hebben ofzo?

        Comment

        • LR2
          Mother of all Growers
          MemberLucky Member
          • Nov 2011
          • 8552

          #5
          Rond eind september zouden de toppen halverwege moeten zijn.
          Wiet bloeit bij ongeveer 13 uur durende donkere nachten. Om die nachten donker te houden, kun je beter geen licht gebruiken.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          • RollWiet
            Elite Stoner
            MemberLucky Member
            • Aug 2017
            • 140

            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door LR2
            Rond eind september zouden de toppen halverwege moeten zijn.
            Wiet bloeit bij ongeveer 13 uur durende donkere nachten. Om die nachten donker te houden, kun je beter geen licht gebruiken.
            Oke superbedankt dus gewoon in hok zetten daar is het wel donker ? En als de zon er is dan gewoon in de zon en die soort haren op die foto met dat rode er omheen worden die soort haren ofzo steeds groter? Ps; heb nog vraagje: Als ik mijn plant 7 uur ‘s avonds in schuur zet en ik zet mijn plant 7 ‘ s ochtends weer buiten in het licht is het dan goed? Want ik maak me best wel zorgen
            Last edited by RollWiet; 10 August 2017, 18:16.

            Comment

            Bezig...