Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wit draadje uit de top van de plant!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektip: Wit draadje uit de top van de plant!!

    Korting op 420shop
    Na elke weken wachten. Wilt tie nu tog zijn geslacht aantonen. Zal het tog aan vrouwtje zijn?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Ik moest ff zoeken op de foto maar ik heb toch de voorbloei gespot. De witte haartjes zijn pistels en tonen je het geslacht. In dit geval vrouwelijk.
    Is het een plant uit zaad van autoflower of gefeminiseerd of regulier?

    Comment


    • Dutchpatje87
      Dutchpatje87 commented
      Editing a comment
      Bedankt voor je reactie.
      Ik kreeg m niet duidelijker op de foto helaas. Dit was de beste foto. Wat ben ik mazzelaar met dit vrouwtje. Had maand terug 2 gram gekocht en daar zat dit zaadje bij. En laat het net een vrouwtje zijn. Heb geen idee wat voor soort het is maar hij ruikt heerlijk. Zei staat 24/7 buiten.. zou hij vanzelf in de bloei zijn geschoten?

    • Jack Spliff
      Jack Spliff commented
      Editing a comment
      Met gevonden zaad moet je opletten. Grote kans op hermafrodieten. Kijk goed of er zich ook geen ballen ontwikkelen, dat zijn mannelijke kenmerken. Het is mogelijk om zowel vrouwelijke als mannelijke kenmerken op dezelfde plant te hebben. Dit zijn hermafrodieten. Deze kunnen zichzelf bevruchten met alle gevolgen vandien.

    #3
    Zou het een autoflower kunnen zijn als tie in de bloei is gegaan

    Comment


    • Jack Spliff
      Jack Spliff commented
      Editing a comment
      Is de plant 1 maand oud? Dan denk ik het wel.

    #4
    Jack Spliff dankjewel voor de wijze woorden zal het in de gaten houden

    Comment


      #5
      Jack Spliff Jaa om precies te zijn 1 maand en 4 dagen. Ik geef ook brandnetel wat ik geperst heb en 2 dagen in water laten staan en gezeefd dat geef ik om de 2 dagen

      Comment


      • Jack Spliff
        Jack Spliff commented
        Editing a comment
        Brandnetelgier dus. Veel stikstof, dus kan zeker geen kwaad

      #6
      Jaa brandnetelgier . Ik post vrijdag of zaterdag nog wel een update en een foto.
      Mvg

      Comment


      • Dutchpatje87
        Dutchpatje87 commented
        Editing a comment
        Hopen dat die balletjes weg blijven

      #7
      Even een correctie: shopwiet is vrijwel nooit autoflower, dat loont te weinig voor een kweker. Het zijn vaak geen ontzettend goede economen, die broodkwekers, maar ze willen wel waar voor hun geld. Dan zijn autoflowers de slechtste keuze; het levert per lichtuur en per x-aantal stroom de minste grammen op van alle wiettypes.

      Wat er na 1 maand en een beetje te zien is op de plant, is voorbloei. De puberteit van de plant, zeg maar.
      Daarna is ze klaar of 'volwassen genoeg' om te kunnen bloeien. Bij wiet is dat heel leuk zichtbaar door de eerste paar okselharen, vandaar dat ik puberteit een goede benaming vind. Bij veel andere planten is dat ook zichtbaar door wat valse bloei (bloemen die geen vrucht zetten) of soms helemaal niet zichtbaar.
      Dikke kans dat de echte bloei nog wel wat weken op zich laat wachten. Maar 100% vrouwelijke voorbloei is een leuk teken. De kans op een herma-plant blijft alleen tot het eind aanwezig.

      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


      • Dutchpatje87
        Dutchpatje87 commented
        Editing a comment
        Dankjewel voor je reactie
        Ik woon in oostenrijk en had een 2 gram gekocht van iemand waar dat zaadje bij zat. Weet dus ook niet wat voor soort het is. Maar hij ruikt heerlijk. Ruiken mannetjes plant ook zoveel naar wiet.

      #8
      Pistels beginnen nu aardig door te komen op verschillende plekken maar meer aan de top van de plant
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 6 photos.

      Comment


        #9
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 4 photos.

        Comment


          #10
          We zijn nu 5 dagen verder. Er is al aardige voorbloei te zien
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 5 photos.

          Comment

          Bezig...
          X