1ste kweek in een Bonanza G-Leds 560 Kweekkast .

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Hoeloes
    Advanced Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jun 2016
    • 1051

    #256
    Mooie bloeiende dames heb je daar zeg, allemaal nog prachtig groen.
    Hoeveel dagen bloeien de dames nu?

    Keep ‘em flowering
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

    Comment

    • yazou
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Aug 2017
      • 281

      #257
      Effe posten .
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 7 photos.

      Comment

      • yazou
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Aug 2017
        • 281

        #258
        Hallo daar .

        Mijn vrouwtjes staan sinds 16-10 op 12/12
        30-10 Voor bloei
        13-11 bloei gestart

        En de plant met de Tabaksmozaiekvirus , is wel heel klein en hij is ook geel in de kop ,
        maar er is wel bloem vorming zichtbaar .


        Mvg Yazou
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 5 photos.

        Comment

        • yazou
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Aug 2017
          • 281

          #259
          Goeden dag mede telers .

          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 6 photos.

          Comment

          • yazou
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Aug 2017
            • 281

            #260
            Goede morgen't weeral een dagje verder .

            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 6 photos.

            Comment

            • Hoeloes
              Advanced Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Jun 2016
              • 1051

              #261
              Zo te zien heb je het aardig in de vingers.
              Prachtig groen allemaal.
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

              Comment

              • yazou
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Aug 2017
                • 281

                #262
                Hola amigo's .


                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 5 photos.

                Comment

                • yazou
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Aug 2017
                  • 281

                  #263
                  Goeden morgen't !

                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 5 photos.

                  Comment

                  • yazou
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Aug 2017
                    • 281

                    #264
                    Hola mede telers !

                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 5 photos.

                    Comment

                    • ganjagast
                      Elite Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • May 2016
                      • 2881

                      #265
                      Hola! Effe langswippen..

                      Ziet er goed uit hoor.

                      ..en daar ga ik weer..
                      Ad usum proprium!

                      Comment

                      • Hoeloes
                        Advanced Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Jun 2016
                        • 1051

                        #266

                        Alles nog mooi groen dus geen zorgen.

                        Hasta mañana
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                        Comment

                        • yazou
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Aug 2017
                          • 281

                          #267
                          Goeden avond mede telers !

                          Hier zijn we weer !
                          Een paar drukke weken achter de rug , en nu kan ik wat meer tijd besteden aan mijn plantjes .

                          Een paar vaagjes !!

                          Mijn planten zijn nu 12 weken oud .

                          1. We gaan maandag week 6 van de bloei fase in , En ik merk dat het meeste van de bloemen tussen het gewas verscholen zitten .
                          En mijn vraag is , moet er niet wat blad gesnoeid worden , zodat de bloemen wat meer licht krijgen ??

                          2. Na hoeveel weken bloei , kan ik beginnen met het spoelen van de plant ?

                          3. Ik die dacht dat ik rond nieuwjaar van mijn eigen teeld zou kunnen genieten , maar dat gaat wel een paar weekjes langer duren dan ik dacht ? iemand een idee wanneer ik kan gaan oogsten ?



                          You do not have permission to view this gallery.
                          This gallery has 3 photos.
                          Last edited by yazou; 2 December 2017, 20:50.

                          Comment

                          • Hoeloes
                            Advanced Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Jun 2016
                            • 1051

                            #268
                            Hoiyazou ,

                            Ik zal je proberen te helpen met je vragen te beantwoorden.

                            1. De meningen lopen wat betreft het snoeien van blad erg uiteen.
                            De ene zal zeggen niet doen.
                            Met reden als bv. de bladeren leveren de energie aan, die weer nodig is voor het groei en bloei proces. (Iets wat volledig waar is)
                            En de ander zal zeggen ja.
                            Ik zelf denk dat wat snoeien in dit stadium niet veel kwaad kan. Eerder als dit stadium zou ik het niet zo snel doen nu of nog later wel.
                            Zelf pas ik dan de volgen de regels toe;
                            -blokkeert het blad het licht naar een top probeer ik het blad in eerste instantie weg te buigen.
                            -Gaat dit niet dan verwijder ik dat blad maar laat ik wel altijd het blad aan de andere kant van de node zitten.
                            -Snoei maar één keer en niet in etappes. Dit zorgt voor 1 stress moment ipv. iedere keer stress.

                            2. Het antwoord hierop is tussen de 1 á 2 weken voor het oogstmoment.

                            3. Volgens mij staat er voor dit soortje 8 á 9 weken en als ik seedfinder raadpleeg dan kom ik op gemiddeld 60 dagen bij ideale omstandigheden.
                            Natuurlijk hangt het af of de dames tijdens de kweek enige vertraging hebben opgelopen door bv. een te lage temperatuur in de kweekruimte of weer ik veel wat voor reden.

                            Hier even een linkje van seedfinder.
                            http://en.seedfinder.eu/strain-info/...l_Queen_Seeds/

                            Verder lijkt hier alles prima te gaan, zo lang je alles zo mooi groen weet te houden kom je tot een succesvolle oogst. Met lekker wat wekpotten vol eigen brouwsel. Mmmmm.....

                            ‘K ben benieuwd naar het aantal gedroogde grammen dat deze kweek je gaat opleveren.

                            Lekker latuh bloeiuh!!





                            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                            Comment

                            • yazou
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Aug 2017
                              • 281

                              #269
                              Good Sunday growers .

                              Ik heb toch maar blad gesnoeid om de toppen wat meer licht te geven ,
                              want ze stonden echt wel in het donker met nog zoveel blad aan de planten !!
                              We zien wel hoe de planten hier op gaan reageren ,

                              Ik heb wel 3 verschillende soorten staan , dus ik verwacht dat ze niet allemaal tegelijk
                              oogst klaar gaan zijn. Er zit wel een groot verschil in de groei van iedere soort !!
                              En ik denk dat ik bij de volgende teelt maar 1 soort ga zetten , om het groei verschil
                              te minimaliseren , en dan een beetje meer overzicht ga hebben over de groei van de planten .

                              Als ik het zo bekijk , zijn ze inderdaad mooi groen , behalve de met TABAKSMOZAIEKVIRUS
                              besmette plant , is wel heel klein en de kleur van de plant is wel vrij geel . Ik ben eens benieuwt
                              wat voor een oogst ik van deze plant ga halen , en dat deze oogst ook nog rookbaar gaat zijn ?

                              Hoeloes nog eens bedankt voor de info !!


                              MVG Yazoo .







                              You do not have permission to view this gallery.
                              This gallery has 5 photos.
                              Last edited by yazou; 3 December 2017, 10:41.

                              Comment

                              • yazou
                                Wicked Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Aug 2017
                                • 281

                                #270
                                Hola pola !

                                You do not have permission to view this gallery.
                                This gallery has 4 photos.

                                Comment

                                Bezig...