Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower gele bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autoflower gele bladeren

    Korting op 420shop
    Mijn Afghan skunk Autoflower is nu 4,5 week en begint in ene rap geel te worden.
    eergisteren een mengsel groei en bloei gedaan omdat ik pas 1 keer eerder groei had gegeven en gisteren een mengsel van alleen bloei.
    ik gebruik terra bio dus neem aan dat ik nu even moet wachten met voeden tot de bodem het opneemt?
    Er staat dat haar tijd van zaadje tot einde 11 weken is. Moet er zeker nog 6 dus weet niet wat er gebeurd als de blaadjes niet stoppen met geel
    worden.
    Attached Files

    #2
    Het lijkt wel of er wat groen terug komt in de bladeren die geel zijn maar weet niet zeker of dat kan? Sorry is mijn eerste kweek en Autoflower.
    andere dame is mooi groen en staat al zeker 4 weken in bloei maar is geen Autoflower.

    Comment


      #3
      Wacht nog even 3 weken met bloeivoeding.
      Als het kan, zet de plant in een ruimere pot met wat verse potgrond.
      Qua water geven doe je het goed, dus dan is de bodem gewoon een beetje leeg geraakt. Paar keer groeivoeding meegeven lijkt te werken, dus dat zou ik nog 3 keer doen als ik jou was. Elke week een beetje. En dan bijhouden of het probleem stopt. Geel blad zal niet makkelijk terug groen worden, maar je kunt het probleem afremmen door bovengenoemde tips.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Dank je wel LR2 voor je antwoord
        overpotten gaat dat geen problemen opleveren met een Autoflower? Heb wel een grotere pot en verse aarde staan. En ook nog groei geven okal pot ik haar over? Sorry vraag even voor ik wel fout doe

        Comment

        Bezig...
        X