Fuck! Herma ofwa?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Organisch
    Banned
    Lucky Member
    • Nov 2016
    • 714

    #1

    Fuck! Herma ofwa?

    Korting op 420shop
    Ik ben vrij zeker dat het om een herma gaat. Net mijn meest sativa dominanste plant !!!
    Toch een fotoje plaatsen om zekerheid te hebben.

    Overigens, na een week bloei zijn er maar enkele haartjes te zien in de oksels. Verder niets. Is dit normaal?
    En hoeveel haal ik per plant af als ze 7 internodes heeft en onder 400 watt in 11L staat? ^^

    Dank voor reacties bij voorbaat.

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • vaperke
    Expert Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jul 2015
    • 1488

    #2
    Ba(a)l(l)en
    Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
    Vapers Hydro avontuur (voltooid)

    Comment

    • Organisch
      Banned
      Lucky Member
      • Nov 2016
      • 714

      #3
      En kan ik die balletjes er niet obsessief van verwijderen? Dat gaat hier om misschien 40 gram wiet he.
      Ik heb niet zoveel staan. Ik moet toekomen tot de volgende he

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #4
        Ballennnnnnnn
        God was never on your side..

        Comment

        • Organisch
          Banned
          Lucky Member
          • Nov 2016
          • 714

          #5
          Ja ze/hij is dood

          Echt balen als het net je beste is die het meeste ging opbrengen. Ze had zo'n mooie strakke sativa bladeren en ze rook voor zo jong te zijn al heel fruitig. Daarop wou ik mijn rookverslag baseren in de cannabis soorten database. Nu zal het op de indica/ruderalis dominante soorten zijn.
          Nu maar goed naar de andere kijken.

          Comment

          • BackYardPlant
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2016
            • 1260

            #6
            Dat zijn mannelijke ballen

            Zijn het er veel? anders eraf halen en blijven checken. Als je ze allemaal weg kan blijven halen komt er nooit stuifmeel en kan je d'r afbloeien. Blijft er eentje achter heb je heul veel zaad en is het beter als je d'r had omgehaald

            Comment

            • Hoeloes
              Advanced Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Jun 2016
              • 1051

              #7
              Bij weinig ballen plukken en in de gaten houden
              En bij heel veel ballen lekker OMHAKKEN die HERMA.
              Succes
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

              Comment

              • Organisch
                Banned
                Lucky Member
                • Nov 2016
                • 714

                #8
                Gvd gvd ZE zijn allemaal Herma aan het worden.
                jack 47 Fast Version. Veel te fast gereleased. Ik ga eens een gepeperde mail opstellen naar sweet seeds.

                maanden werk en voeding de vuilbak in. Nu nog maar 3 Super skunkjes

                Comment

                • Organisch
                  Banned
                  Lucky Member
                  • Nov 2016
                  • 714

                  #9
                  Dat ligt toch puur aan de genetica dan? Beowulf wilt het al in mijn enzymen hun schoenen schuiven.
                  Ik had enkele Jack 47 Fast Version en die slagen herma uit. Die Super Skunk blijft enkel haartjes spuwen.
                  Beide krijgen dezelfde voedingslijn. Voeding gaat nu toch geen plant hermafrodiet maken he? Sweet Seeds heeft die gewoon te vroeg op de markt gelanceerd. Die soort is helemaal niet stabiel. Op wietforum heb ik een verslag gevonden van nog iemand met een Jack 47, wederom herma.

                  Ik heb Sweet Seeds een gepeperde mail gestuurd en als ze mij nieuw zaad voorstellen mogen ze het in hun ... steken.
                  Nooit meer Sweet Seeds.

                  Comment


                  • LR2
                    LR2 commented
                    Editing a comment
                    Aan die enzymen, of de voeding, zal het niet liggen. In normale populaties planten (reguliere sexe) zegt men dat de stikstofhuishouding in de bodem een rol speelt in de geslachtsbepaling. Ik denk zelf dat dat niet helemaal waar is; het geslacht ligt voor een groot deel vastgelegd bij de bevruchting.
                    Laat je door zulke praatjes dus niet afschepen! Ze zullen het proberen!

                    Door fouten in het maken van femzaad (niet testen op herma-eigenschappen voor de behandeling die ze chemisch omzet naar herma, bijvoorbeeld) kan zoiets gebeuren. RQS staat er bekend om. Sweet seeds levert ook opmerkelijk vaak herma's af. Dat betekent dat ze OF gigantisch veel verkopen en het toeval is. OF dat ze iets fout doen in hun techniek. Ik denk zelf het laatste.
                • Eerstekamerlid
                  Exquisite Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2013
                  • 5066

                  #10
                  Hoho,
                  Blijven we wel genderneutraal hier met zn allen.
                  Elke plant heeft recht op leven en oogsten is moord.
                  Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                  Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                  Comment

                  • Organisch
                    Banned
                    Lucky Member
                    • Nov 2016
                    • 714

                    #11
                    Dank u LR2 en lol kamerlid, gecko!

                    Ik dacht ook zo. Ik volg uw stelling compleet.
                    de sex wordt bepaald bij de bevruchting.
                    in de fauna en flora. Je bent/wordt zoals je geboren wordt. Herma, man of vrouw.

                    Niets met die PowerZyme te maken.
                    Last edited by Organisch; 1 October 2017, 20:33.

                    Comment

                    • beowulf
                      Exquisite Grower
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2008
                      • 6495

                      #12
                      Mama, Beowulf steekt het op de enzymen. Tis niks zoon, de heer zal hem straffen voor zijn wandaden. Oh, ok dan.

                      Comment

                      • Organisch
                        Banned
                        Lucky Member
                        • Nov 2016
                        • 714

                        #13
                        Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
                        Mama, Beowulf steekt het op de enzymen. Tis niks zoon, de heer zal hem straffen voor zijn wandaden. Oh, ok dan.
                        Daar gaat het niet om! Gij verspreidt foute informatie om mij te kakken te zetten.
                        Meneer ik heb tien jaar ervaring.
                        Voor hetzelfde geld teel ik al van mijn 15 en heb ik meer ervaring dan gij. Wie zal het zeggen?

                        Comment

                        • beowulf
                          Exquisite Grower
                          MemberLucky Member
                          • Nov 2008
                          • 6495

                          #14
                          Kweekverslag, 1,6 gram per watt. Zonder enzymen bullshit. Ja, ik geef het toe. Ik heb foute info over u verspreid. Heb een brief geschreven naar de zoon van de heer waarin ik heb uitgelegd hoe gij uw lichaam ontheiligt met cannabis en die heeft u gestraft met een kot herma's. Sowwy.

                          Comment

                          • Organisch
                            Banned
                            Lucky Member
                            • Nov 2016
                            • 714

                            #15
                            Kijkt is op al uw fleskes voeding, wellicht geeft gij wel enzymen maar weet ge't niet.
                            Ik denk dat je nog wel een goed gevoel voor humor hebt, spijtig dat we zo slecht aarden op andere zaken

                            Comment

                            Bezig...