Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sativa en indica bladeren op dezelfde plant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Sativa en indica bladeren op dezelfde plant

    Korting op 420shop
    Beste JD'ers
    Deze genetica zijn 80% indica maar er groeien nu sativa bladeren aan (hoewel er ook indica bladeren aan groeien) op dezelfde plant. Is dit normaal of heb ik hier wat speciaals
    Mvg kweekzak
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    geen idee of het speciaal is maar ik vind het wel mooi
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      Ik zie eigenlijk alleen Indica blad ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Ik denk dat er iets met de kartels aan de hand is. Maar, de karteling is geen teken van eender welke soorten.. De ene plant kartelt iets sterker dan de ander, dat is nu eenmaal zo.

        Aan de breedte van de vingers te zien, is het gewoon een indica-dominante soort.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          QnQ LR2
          Ze zijn inderdaad zo breed etc als indica bladeren maar die bovenste hebben 7 "blaadjes" per blad terwijl de onderste er maar 5 hebben, en mij is vertelt dat sativa 7 "bladeren" heeft en indica 5
          ​​​​​​​Correct me if im wrong

          Comment


            #6
            I correct Vingers wilt ge zeggen. Maar die 7 en 9 en soms 11 vingers zie je bij indica's ook. Sativa blad heeft er gewoon fijne lange dunne, indica kortere dikke die overlappen.

            Comment


              #7
              beowulf oh ik wist niet dat dat ook bij indica kon leer elke dag wat nieuws

              Comment

              Bezig...
              X